تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798371766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه گرگان: پیروزی مردم فلسطین بر رژیم صهیونیستی قطعی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه گرگان: پیروزی مردم فلسطین بر رژیم صهیونیستی قطعی است گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس گفت: پیروزی مردم فلسطین بر ارتش تا بن دندان مسلح صهیونیستی، قطعی است.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈسیدکاظم نورمفیدیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان افزود: مقاومت تحسین ‏برانگیز فلسطینی‏ ها در برابر ارتش رژیم صهیونیستی، نخست ‏وزیر این رژیم جعلی را به شدت به وحشت انداخته است و آنها درمانده‏ اند که چگونه از بلای مقاومت جانانه فلسطینی ‏ها خارج شوند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس به خیال خام خود می ‏خواست با حمله به فلسطین و نوار غزه مردم فلسطین را شکست دهد و تونل های فلسطینیان که از آنجا به صهیونیست ها حمله می کنند تخریب کند تا در نهایت جلوی موشک‏ هایی که از فلسطین به سوی سرزمین های اشغالی فرود می ‏آیند، بگیرد.
آیت الله نورمفیدی اظهار کرد: نه تنها مردم نوار غزه در برابر این رژیم صهیونیستی مقاومت همه‏ جانبه داشتند، بلکه فلسطینیان ساکن کرانه باختری نیز به این مقاومت پیوستند و پشتیبانی چشمگیری از مردم مظلوم نوار غزه داشتند و حتی شهید دادند.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد: مقاومت مردم فلسطین نشان داد اگر مردمی مصمم بوده و به خداوند توکل داشته باشند می ‏توانند در مقابل دشمن تا بن دندان مسلحی نظیر رژیم غاصب صهیونیستی مقاومت کرده و آن ها را دچار وحشت کنند که در این مقاومت قطعاً مردم فلسطین پیروز خواهند شد.
آیت اله نورمفیدی همچنین با گرامیداشت 26 مرداد سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان عزیز با این که سال‏ ها در زندان ‏های مخوف رژیم بعث شکنجه شدند و فشارهای بسیاری را تحمل کردند، همچنان در صحنه هستند و از آرمان ‏های بلند و والای نظام دفاع می ‏کنند که بی شک اجر عظیمی در جهان آخرت نصیب آنان خواهد شد.
خطیب جمعه گرگان با یادآوری 28 مرداد 1332 سالگرد کودتای آمریکایی - انگلیسی علیه ایران گفت: قدرت ‏های استکباری به‏ خاطر داشتن قدرت نظامی، مالی و تبلیغاتی خود را قیّم دنیا می‏ دانستند و نمی ‏توانستند تحمل کنند که دولت وقت ایران می‏ خواهد نفت را ملی کند و روی پای خود بایستد.
وی خاطر نشان کرد: قدرت های استکباری از اعتماد نابجای دولت وقت به آمریکایی ‏ها سوء استفاده کردند و کودتای 28 مرداد را در ایران به راه انداختند.
آیت اله نورمفیدی با بیان این که آمریکا بازگشت به ایران را به گور خواهد برد، یادآور شد: امروز ملت ایران به هوشمندی و بلوغ رسیده و از گذشته خود درس گرفته است و می‏ داند وحدت، همدلی و مقاومت حول محور ولی فقیه، نظام را بیمه می‏ کند.
نماینده ولی فقیه در گلستان در خطبه اول نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان به استناد خطبه هایی از نهج البلاغیه درباره لزوم توجه به آخرت و دل نبستن به دنیای زودگذر اظهار داشت: کسی که می‏ داند برای جهان آخرت آفریده شده و درباره اموال خود اعم از حلال و حرام بازخواست می شود، دل به این دنیا نخواهد بست.
7467/602/ 2025



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن