تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798431104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علم‌الهدی:خط مقاومت شکست‌ناپذیر است/اسرائیل مجبور به پذیرش رفع حصر غزه شده است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
علم‌الهدی:خط مقاومت شکست‌ناپذیر است/اسرائیل مجبور به پذیرش رفع حصر غزه شده است

علم‌الهدی:خط مقاومت شکست‌ناپذیر است/اسرائیل مجبور به پذیرش رفع حصر غزه شده است
امام جمعه مشهد گفت: ایران اسلامی امروز پرچمدار خط مقاومت و جریان ایستادگی در برابر قدرت‌هاست و بدون شک این خط شکست‌ناپذیر است.
به گزارش نامه نیوز، آیت‌الله علم‌الهدی دقایقی قبل در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی برگزار شد،با تبریک فرا رسیدن سالروز ورود آزادگان غیور به سرزمین اسلامی اظهار کرد:‌ این روزها در تاریخ اسلام مصادف است با یک حادثه آموزنده و بسیار حساس در عرصه زندگانی اجتماعی که آن جریان غزوه حمراءالاسد است.

وی در تشریح این جنگ افزود: پس از جنگ بدر پیامبر اکرم(ص) با تجهیز رزمندگان اسلام آنها را به جنگ با کفار که برای مقابله با اسلام جمع شده بودند فرستادند و پرچم این مقاومت را نیز به حضرت علی (ع) سپردند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه در عرصه مقاومت وارثان غزوه حمراءالاسد هستیم، ادامه داد: ملت ایران امروز میراث‌دار فرهنگ مقاومت و پرچمدار مبارزه با ظلم و ستمگری است.

وی خاطرنشان کرد: به ما می‌گویند همه دنیا جمع شده‌اند و می‌خواهند با نشانه گرفتن غذا و سفره مردم و تحریم‌های اقتصادی و تهدیدهای نظامی شما را نابود کنند اما پاسخ ما به این افراد این است که ما خدا را داریم و خدا هم برای ما کافی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: همه دنیا امروز در مقابل ما ایستاده‌اند و در صدد مقابله با ما و خط مقاومت هستند اما باور داشتن به آیات قرآن تز مقاومت و ایستادگی ما در برابر دشمنان و استکبار جهانی است.

وی با اشاره به حوادث و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ابراز داشت: هفته گذشته رژیم منفور و کودک‌کش صهیونیستی با ویران کردن یک خانه تمام اعضای یک خانواده را به جز یک کودک به شهادت رساندند اما هنگامی که آن کودک از خانه ویران شده بیرون می‌آمد تنها می‌گفت حسبی الله ونعم الوکیل و این نشان‌دهنده باور داشتن به جریان و خط مقاومت است.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) در غزوه حمرا‌ءالاسد پرچم مقاومت را به حضرت علی (ع) سپردند و امروز هم همین پرچم مقاومت در دست شیعیان علی (ع) و فرزند ایشان قرار دارد.

وی با بیان اینکه چشم و امید همه دنیا به ایران اسلامی است، ابراز داشت: امروز پرچم مقاومت در دستان مقام معظم رهبری قرار دارد و بدون شک خط مقاومت شکست‌ناپذیر است چرا که علی (ع) شکست‌ناپذیر بود.

وی با بیان اینکه رهبری در دیدار اخیر خود سه اصل را بیان کردند که خط استراتژیک حرکت تمام ملت‌های جهان است، اظهار کرد: ایشان در سخنان خود فرمودند تباید از ملامت دشمن نترسید ، به اصول انقلاب و اسلام باید ایمان داشت و علاوه بر آن باید به قدرت و توانایی خود نیز اطمینان داشت و این‌ها سه اصلی است که نشاندهنده خط استراتژیک مقاومت است.

آیت‌الله علم‌الهدی با تاکید بر اینکه حوادث غزه این سه اصل مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری را اثبات کرد،افزود: امروز اسرائیل به جایی رسیده است که با وجود اینکه مورد حمایت تمامی قدرت‌های جهان است، اما در برابر مردم مظلوم و مقاوم و همچنین رزمندگان غزه مفتضحانه شکست می‌خورد و حتی خود نظامیان اسرائیلی سربازان این رژیم منفور را می‌کشند.

وی تاکید کرد: امروز در میز مذاکره اسرائیل مجبور شده است که رفع محاصره غزه را بپذیرد اما اختلاف کنونی بر سر لفظ پذیرش رفع حصر غزه است چرا که اسرائیل تنها پذیرفته که گذرگاه رفح را باز کند اما گروه‌های مقاومت بر رفع حصر کامل غزه تاکید دارند.

به گزارش فارس، امام جمعه مشهد عنوان داشت: امروز اسرائیلی که خودش را یک روز قدرت نظامی می‌دانست با گروه‌های مقاومت که روزی سنگ‌انداز بودند و امروز موشک‌انداز شده‌اند بر سر میز مذاکره می‌نشیند؛ این ذلت تنها برای اسرائیل نیست بلکه برای آمریکا و غرب که حامی این رژیم کودک‌کش هستند، می‌باشد.



1393/5/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن