تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820255141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکولز: منچستر اين فصل هم قهرمان نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اسکولز: منچستر اين فصل هم قهرمان نمي‌شود
ها‌فبک سابق منچستريونايتد عنوان کرد: اين تيم، اين فصل هم شانسي براي قهرماني در ليگ برتر ندارد. او همچنين عنوان کرد: يک تيم از بين چلسي يا منچسترسيتي فاتح رقابت‌هاي ليگ برتر خواهند شد.

  هفته‌ نخست رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از فردا (شنبه) با دیدار منچستریونایتد و سوانزی در ورزشگاه اولدترافورد آغاز می‌شود.
به گزارش ایسنا، پل اسکولز، ها‌فبک سابق منچستریونایتد، عنوان کرد: منچستر با فان خال راه طولانی در پیش‌رو دارد و در این فصل نمی‌تواند عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند.
او درباره این که چه تیمی قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟ گفت: به نظر من یک تیم از بین چلسی و منچسترسیتی عنوان قهرمانی را به دست خواهند آورد. آنها خریدهای خیلی خوبی در جابجایی تابستانی کردند و به نظر من منچستریونایتد برای کسب رده سوم باید با تیم‌های آرسنال و لیورپول رقابت کنند.
اسکولز ادامه داد: چلسی و منچسترسیتی خیلی قدرتمند هستند. آنها خریدهای خیلی خوبی هم داشتند و باعث شده بین آنها با تیم‌های دیگر فاصله بیافتد. البته فکر می‌کنم منچستریونایتد نسبت به فصل قبل تیم بهتری باشد و نتایج بهتری را هم کسب کند، اما فکر نمی‌کنم آنها بتوانند خیلی تیم متفاوتی شوند و عنوان قهرمانی را به دست آورند.
پل اسکولز که یازده قهرمانی در لیگ برتر را به همراه منچستریونایتد در کارنامه خود دارد در ادامه گفت: شش هفته‌ نخست لیگ از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر منچستر بتواند در این مدت نتایج خوبی کسب کند می‌تواند امیدوار باشد که فصل را به خوبی به پایان برساند. البته نباید فراموش کنیم که تیم چند بازیکن اصلی خود را از دست داده که می‌تواند به ضرر منچستر باشد. نمانیا ویدیچ ، ریو فردیناند و پاتریس اورا سه بازیکنی بودند که سر هم 30 قهرمانی در لیگ برتر را کسب کرده‌اند، اما از این فصل در لیگ برتر حضور ندارند.
ها‌فبک سابق شیاطین سرخ درباره لوئیس فان خال، گفت: مطمئنم که فان خال در منچستر موفق خواهد شد. او نیاز دارد که چند خرید دیگر انجام دهد. هنوز منچستر بازیکنان زیادی در ترکیب خود ندارد و تیم در چند پست حساس به بازیکن نیاز دارد. به نظر من چند بازیکن می‌تواند نقاط ضعف منچستر را پوشش دهد. این که منچستریونایتد خرید نمی‌کند به این خاطر نیست که آنها در لیگ قهرمانان حضور ندارند، هنوز خیلی‌ها هستند که بخواهند برای منچستر بازی کنند. باید تونی کروس و سسک فابرگاس را فراموش کنیم و به فکر بازیکنان دیگر باشیم. من از بازیکنان جوان منچستر حمایت می‌کنم. هر سال فیل جونز ، جانی اوانز و کریس اسمالینگ آینده منچستریونایتد هستند و باید در این تیم پرورش داده شوند.


پل اسکولزمنچستر يونايتدانگليساروپافوتبال

1393/05/24 13:04  تعداد بازدید: 841





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن