تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804143946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استيلي: بازي سختي برابر قهرمان فصل قبل داريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مرداد ۱۳۹۳ (۱۹:۰ب.ظ)
سياسي فقط پول داده و سهام راه آهن به نام من است استيلي: بازي سختي برابر قهرمان فصل قبل داريم سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن در حالي در نشست خبري تيم خود برابر فولاد حضور يافت که قبل از شروع مدير رسانه اين تيم از شکايت اين باشگاه از دونشريه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، قبل از شروع کنفرانس مطبوعاتي حميد استيلي براي ديدار مقابل فولاد خوزستان مدير رسانه‌اي اين تيم اعلام کرد از دو نشريه که عليه اين تيم مطالبي را به اشتباه و نادرست عنوان کردند شکايت شده است و اين باشگاه در صورت عدم کسب نتيجه فرافکني نمي‌کند و نسبت به تيم‌هاي ديگر موضع نخواهد گرفت. خبرنگاران مي‌توانند در اين کنفرانس همه سوالات خود را بپرسند. استيلي در ابتداي صحبت‌هاي خود گفت: فردا با تيمي بازي مي‌کنيم که قهرمان فصل قبل است. آنها کادر مديريتي و فني مجربي دارند. اين تيم هفته گذشته بازي بسيار خوبي مقابل پرسپوليس انجام داد. ما هم با وجود مشکلاتي که داشتيم خوب کار کرديم و سه امتياز را گرفتيم.
وي افزود: هفته به هفته بهتر مي‌شويم و از لحاظ جسماني و تاکتيکي به وضعيت خوبي مي‌رسيم. براي فولاد خوزستان احترام زيادي قائلم، اين تيم فوتبال را روي زمين بازي مي‌کند و اميدوارم بازي خوبي را مشاهده کنيم. برخي از بازيکنان ما براي اولين بار است که در ليگ به ميدان مي‌روند و هر روز بهتر مي‌شوند.
سرمربي راه‌آهن در پاسخ به اين پرسش که آيا وضعيت مالکيت اين باشگاه مشخص شده است گفت: در رابطه با مالکيت اين مسأله برعهده قوه قضاييه است جلسات خوبي داشتيم و صحبت‌هاي مناسبي را با دادستاني انجام داديم. تورک و جعفري دولت‌آبادي و ساير دوستان کمک زيادي به ما کردند تا کنون دو بار مزايده شده و ما در حال مذاکره هستيم اکنون کار به مذاکره رسيده فردا يا پس فردا و يا در اوايل هفته آينده وضعيت باشگاه مشخص خواهد شد. ما و يکي دو نفر ديگر براي خريد باشگاه جلو آمده‌اند و ما تاکنون سه بار در اين رابطه مذاکره کرديم.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا مبلغ پيشنهادي آنها براي مالکيت باشگاه بالاتر رفته و پيشنهاد آنها چقدر بالا رفته است گفت: يک مقدار مبلغ بالا رفته و هر موقع در مورد اين مسأله به توافق رسيديم و اين موضوع تمام شد آن را اعلام مي‌کنيم.
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن درخصوص خطوط دفاعي و هجومي تيمش گفت: ما هنوز در تمامي خطوط به هماهنگي کامل نرسيده‌ايم در دو هفته سه گل زده‌ايم و سه گل دريافت کرديم. اميدوارم در ادامه رقابت‌ها کار تيمي ما بهتر شود. کادر دفاعي را تقويت مي‌کنيم. يکسري تدابيري انديشديده‌ايم و در بازي‌هاي آينده بهتر و روان‌تر بازي کنيم.
در ادامه کنفرانس خبرنگاري از سرمربي راه‌آهن پرسيد از کدام نشريات شکايت کرده‌ايد که مدير رسانه اين باشگاه گفت: شنبه نام اين مطبوعات اعلام خواهد شد.
استيلي در خصوص اينکه به چه علتي از مطبوعات شکايت کرده گفت: به يکسري مسائلي دامن مي‌زنند که اصلا صحت ندارد ميگويند من دنبال مربيگري پرسپوليس هستم که به هيچ عنوان اين موضوع صحيح نيست من حتي زماني که در باشگاه بودم وارد مسائل فني نمي‌شدم ديديد که چقدر راحت من از هيأت مديره باشگاه بيرون آمدم يک درصد هم به مربي گري پرسپوليس فکر نمي‌کنم. هرچه دارم از پرسپوليس است و براي اينکه هم آرزوي موفقيت مي‌کنم پرسپوليس هواداران زيادي دارد. ما به دنبال آرامش هستيم و بازيکنان جوان و خوبي داريم. خيلي‌ها قبلا فکر مي‌کردند من به دنبال سرمربيگري پرسپوليس هستم اما؛ به هيچ عنوان اين موضوع صحت ندارد.
وي تاکيد کرد: خواهش مي‌کنيم که واقعيت‌ها را منتشر کنيد. حدس و گمان نزنيد ما شفاف‌ هستيم و با صداقت حرف‌هاي مان را مي‌زنيم و جوابگوي همه خبرنگاران هستيم.
وي در مورد اينکه سهام باشگاه راه‌آهن به نام چه شخصي است گفت: خواهشم دارم به اين فکر کنيد که اگر راه‌آهن نابود مي‌شد چه اتفاقي مي‌افتاد. اينکه ما راه‌آهن را نجات داديم تا سقوط نکند و اتفاقي براي آن رخ ندهد به اين مسئله بپردازيم که اينکه 300 خانوار با مشکل روبرو مي‌شدند به دنبال اين مسائل نباشيد تمام سهام به نام من است و حميد سياسي هيچ دخالتي در باشگاه ندارد بلکه برادر او يکي از اعضاي باشگاه ماست بايد از بخش خصوصي حمايت شود. شما فکر کنيد اگر اين اتفاق براي راه‌آهن رخ نمي‌داد براي فوتبال تهران چه اتفاقي مي‌افتاد آن هم در اين فوتبالي که هيچ درآمدزايي براي کساني که خدمت مي‌کنند ندارد. خواهش مي‌کنم اقدامي انجام ندهيد که نااميدي افراد خصوصي شود و باعث کنار رفتن آنها بشود. تيم ما اخلاق‌مدار است. اشخاصي مثل حسين کلاني، مهدي مناجاتي و جاويد در باشگاه ما حضور دارند. کساني که نخستين بحث شان اخلاق است.
وي در مورد وضعيت مديرعاملي باشگاه راه‌آهن گفت: هنوز در اين باره صحبت نشده است جا دارد از زحمات رئيسي‌کيا قدرداني کنم ما خوش استقبال و بد بدرقه هستيم اما بايد اين را بگويم که رئيسي‌کيا هم براي راه‌آهن زحمت کشيد. دادستاني تشخيص داد مديرعامل را برکنار کند. قرار شده اگر ما به عنوان مالک باشگاه مانديم در مراسمي از زحمات او قدرداني کنيم. در مورد انتخاب مدير عامل جديد هم اگر ما به عنوان مالک بوديم با تشکيل کميته فني و هيأت مديره در اين زمينه تصميم خواهيم گرفت.
وي در مورد اينکه اعلام شده در بخش سايپا شايعه شده که کدهايي که علي دايي در برنامه نود داده به او باز مي‌گردد گفت: من هيچ دخالتي در پرسپوليس نداشتم حتي دو سال با وجود اينکه پيشنهاد سرمربيگري ليگ برتر داشتم اما در آکادمي اين باشگاه رايگان کار کردم. مي‌گفتند قرار است اينقدر پول بگيرد و سرمربي پرسپوليس شود در حالي که اصلا صحت ندارد. بايد از تيم حمايت شود من در اين چند ساله چه در تيم حضور داشتم و چه نبودم از باشگاه حمايت کردم در آن سالي که حتي هفته اول به من وقت داده نشد گفتند که هواداران تيم را کمک کنند. قطعا دايي با شناخت تيم مي‌تواند موفق باشد. هنوز زود است که بخواهيم در اين باره صحبت کنيم. هواداران بايد در روزهاي سخت کنار تيم باشند.
وي افزود: پرسپوليس روز به روز بهتر خواهد شد و هواداران بايد کنار اين تيم باشند تا قدرتمند کار خود را انجام دهند.
سرمربي راه‌آهن در خصوص اينکه در صورت حضور به عنوان مالک چه برنامه‌اي را در نظر خواهد داشت گفت: ما برنامه درازمدت داريم هدف کوتاه‌مدت سوددهي ندارد. با توجه به مسأله برنامه 5 تا 10 ساله داريم. کمک شما رسانه‌ها هم بايد به بخش خصوصي باشد تا اين بخش از بين نرود.
وي افزود: ما هيات مديره و کميته فني داريم و صلاح تيم را بر صلاح خودمان مقدم مي‌دانيم.
استيلي در مورد اينکه اگر با دادستاني به توافق نرسد. هزينه‌هاي باشگاه باز مي‌گردد عنوان کرد: بايد در اين مورد با دادستاني توافق کنيم در مورد بازيکنان که نمي‌توان کاري کرد و آنها بايد در تيم بمانند. در مورد کادر فني هم مالکان جديد مي‌توانند تصميم بگيرند و ما هيچ چيز نمي‌خواهيم و اگر من را نخواستند بدون دريافت پول کنار مي‌روم.
سرمربي راه‌آهن در مورد هدف تيمش در سال جديد خاطرنشان کرد: هدف ما ارائه فوتبال خوب و با کيفيت است. 10 الي 11 بازيکن زير 23 سال گرفتيم و اعتقاد داريم. به دنبال کسب جايگاه تک رقمي هستيم و تا رده نهم براي خودمان در نظر گرفتيم. من به اين بچه‌ها افتخار مي‌کنم بسياري از بازيکنان ما تا الان پولي نگرفتند. بسياري از بازيکنان اگر پول نگيرند قرارداد امضا نمي‌کنند اما بچه‌هاي ما بدون دريافت پول تلاش مي‌کنند. محمد غلامي با نيمي از قراردادهاي ديگر که مي‌تواند از باشگاه‌ هاي ديگر بگيرد با ما همکاري کرد من به اين بازيکنان افتخار مي‌کنم و واقعا برايم لذت‌بخش است که با آنها کار مي‌کنم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن