تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818845487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لطیفی: کار استیلی در راه‌آهن مثل ساختن مسجد و مدرسه است/ بعد از بازی با استقلال فهمیدیم توان شکست هر تیمی را داریم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
لطیفی: کار استیلی در راه‌آهن مثل ساختن مسجد و مدرسه است/ بعد از بازی با استقلال فهمیدیم توان شکست هر تیمی را داریم

لطیفی: کار استیلی در راه‌آهن مثل ساختن مسجد و مدرسه است/ بعد از بازی با استقلال فهمیدیم توان شکست هر تیمی را داریم
مربی تیم فوتبال راه آهن تهران اظهار داشت: کار استیلی در راه آهن مثل ساختن مسجد و مدرسه است چون سود مالی در این کار او وجود ندارد. علی لطیفی در گفت گو با خبرنگار نامه نیوز با اشاره به بازی راه آهن و استقلال و فشاری که به دلیل مشکلات مالکیت راه آهن روی بازیکنان این تیم بود، گفت: تیم ما در مقابل راه آهن با 20 درصد توانش بازی کرد و اگر بازیکنان ما بی تجربگی نمی‌کردند، استقلال را شکست داده بودیم. ما قبل از آغاز لیگ بازی دوستانه ای با تیم های قدرتمند نداشتیم و کمی ناهماهنگ بودیم.وی افزود: جو ورزشگاه هم به سود استقلال بود، ضمن اینکه بازیکنان ما یک روز قبل از بازی از برگزار شدن مسابقه مطمئن نبودند و به این دلیل تمرکز کافی نداشتند و نهایتا مجموعه این عوامل موجب شکست تیم ما شد.
 
مربی راه آهن در خصوص بازی راه آهن و نفت تهران که در هفته ی دوم مسابقات لیگ خواهد بود، عنوان کرد: تیم راه آهن پتانسیل بالایی دارد و بازیکنان تیم به احترام استیلی تمام توان خود را گذاشته اند. کادر فنی و بازیکنان ما بعد از بازی با استقلال متوجه شدند که توانایی شکست دادن هر تیمی را دارند. نفت تهران هم جزو تیم های قدرتمند لیگ به حساب می‌آید ولی ما با تلاش خود بهترین نتیجه را مقابل این تیم کسب خواهیم کرد، ضمن اینکه امیدوارم تکلیف مالکیت باشگاه هم هرچه زودتر مشخص شود و مالکیت راه آهن به آقای استیلی و دوستانشان واگذار شود تا بازیکنان تیم هم بدون دغدغه کارشان را ادامه دهند.
 
لطیفی در ادامه صحبت هایش گفت: استیلی و دوستانشان فقط به خاطر کار خیر به راه آهن آمده اند تا به فوتبال ایران کمک کنند. در واقع کار استیلی در راه آهن مثل ساختن مسجد و مدرسه است چون سود مالی در این کار او وجود ندارد. در کشور ما تیم های استقلال و پرسپولیس توانایی ایجاد درآمد دارند اما در تیمی همچون راه آهن درآمدی در کار نیست و فقط هزینه کردن است و ریالی بازگشت ندارد.
 
وی افزود: دومین جلسه مزایده باشگاه هم برگزار شد و کسی حاضر به خرید راه آهن نشد. واقعا در شرایط کنونی کسی حاضر نیست چنین هزینه ای کند ضمن اینکه ارزش مالی راه آهن هم بیش از 8 میلیارد تومان نیست اما به هر حال دادستانی به عنوان مالک قصد دارد به بالاترین قیمت باشگاه را بفروشد و طبیعتا استیلی و دوستانشان هم سعی می کنند کمتر هزینه کنند ولی در این مورد خود آقای استیلی گفت که واقعا نمی ‌توانند بیشتر هزینه کنند چون دیگر پولی ندارند.
 
بازیکن اسبق استقلال در خصوص نامه سازمان لیگ در مورد مالکیت استیلی بر راه آهن گفت: طبق این نامه استیلی مالکیتی در باشگاه ندارد چون راه آهن در اختیار دادستانی است، اما همچنان می تواند سرمربی تیم باشد و از این لحاظ مشکلی برای ادامه کار ندارد.
 
لطیفی تصریح کرد: چند روز مانده به آغاز مسابقات لیگ این اتفاقات مربوط به مزایده راه آهن رخ داد اما با نگاه مثبت به قضیه نگاه می‌کنیم. امیدوارم دادستانی کمی همکاری کند و  رقم کمتری را تعیین کند، از طرفی آقای استیلی و دوستانشان هم کمی مبلغ پیشنهادی را بالاتر ببرند تا تعادل ایجاد شود و توافق صورت بگیرد.









1393/5/14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن