تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814812523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار قزوین:تفکیک جنسیتی با هدف به چالش کشاندن دولت مطرح شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار قزوین:تفکیک جنسیتی با هدف به چالش کشاندن دولت مطرح شده است قزوین-ایرنا- فرماندار قزوین از طرح کنندگان موضوع تفکیک جنسیتی به انتقاد پرداخت و گفت: این طرح با هدف تضعیف و به چالش کشاندن دولت تدبیر و امید مطرح شده است.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری قزوین که پنجشنبه شب در اختیار ایرنا قرار گرفته است ، سید ˈعلی موسویˈ در دیدار با اعضای حزب اسلامی کار استان افزود: تفکیک جنسیتی مخالف مشی امام راحل است و اجرای چنین طرح هایی به سود جامعه نخواهد بود.
وی اظهار کرد: امروز اگر تصمیم گیری امور برعهده برخی افراد تندرو بود، آنها حتی پیاده روها و مسیر رفت و آمد زنان و مردان را از هم تفکیک و جدا می کردند.
فرماندار قزوین خاطرنشان کرد: بانوان میهن اسلامی باید همانطور که در زمان انتخابات و دیگر عرصه های انقلابی حضور فعال داشته و دارند باید در سایر عرصه ها همچون فعالیت های اجتماعی،مدنی، علمی و اقتصادی نیز به طور پررنگ نقش آفرینی کنند و در این خصوص نباید با آنان برخورد های دوگانه ای صورت بپذیرد.
وی در بخش دیگری از صحبت های ترویج فرهنگ انتقاد پذیری را لازمه توسعه جامعه دانست و گفت : نهادهای مدنی به ویژه احزاب ، رسانه ها و تشکل های صنفی به عنوان زبان گویای مردم باید به بازگو کردن حقایق بپردازند و مسایل و مشکلات مردم را بدون کم و کاست به مسولان انتقال دهند.
فرماندار قزوین با تاکید بر لزوم فعالیت مستمر و مداوم احزاب و گروه های سیاسی برای ایجاد نشاط سیاسی در جامعه، تصریح کرد: نباید اینگونه باشد که احزاب فقط در برخی از مقاطع از جمله هنگام انتخاب فعالیت داشته باشند و در ایام دیگر تعطیل باشند.
موسوی با اشاره به برنامه های دولت تدبیر و امید در زمینه افزایش و تقویت فعالیت نهادهای مدنی ، از آمادگی فرمانداری قزوین به منظور تقویت احزاب خبرداد و گفت : تجربه دوران اصلاحات نشان می دهد که در این دوران به رغم وجود برخی از مشکلات اقتصادی در جامعه، نارضایتی های مردمی کمتر بود که این مهم نشان دهنده نقش موثر احزاب در تنویر افکار عمومی می باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تقویت احزاب و گروه های سیاسی کارکردهای مثبت فراوانی دارد و در مجموع می تواند یکی از راه های اعتلای هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
7392/ 614



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن