تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815369384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلالی: در ترکیب تیم تغییر خواهم داد ، مهاجم باید گل بزند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جلالی: در ترکیب تیم تغییر خواهم داد ، مهاجم باید گل بزند کرج-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز گفت: در بازی بعدی در ترکیب تیم تغییر خواهم داد چون مهاجم باید گل بزند.


به گزارش ایرنا، ˈمجید جلالیˈ پنجشنبه شب در کنفرانس خبری پس از سومین تساوی بدون گل تیمش در پایان هفته سوم افزود: انتظار من از بازیکنان بالا است و به طور قطع آنها را از این پس در تمرین ها و بازی ها بیشتر زیر فشار قرار خواهم داد.
وی اظهار کرد: در فصل نقل و انتقالات بیشتر بودجه خود را صرف خرید مهاجم کردیم اما در این سه بازی به هیچ عنوان از عملکرد آنها رضایت ندارم و به طور قطع در ترکیب تیم تغییراتی بوجود خواهم آورد.
جلالی گفت: بازیکنان در زیر فشارها باید خودشان را نشان دهند. اگر بازیکنی در این گونه فشارها بشکند به هیچ عنوان فوتبالیست قابلی نخواهد بود و باید فوتبال را کنار بگذارد.
وی افزود: در پایان هفته سوم و در این سه بازی، فرصت های زیادی را از دست دادیم و این مورد قبول من نیست. می توانستیم در این سه بازی پیروز شویم اما با بی دقتی موقعیت ها را خراب می کنیم.
جلالی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با تمرین بیشتر و تغییر در ترکیب تیم، این ضعف را در بازی های پیش رو برطرف کنیم.
وی در باره بازی با گسترش فولاد نیز گفت: در نیمه اول بر تیم گسترش مسلط بودیم و تنها در گلزنی مشکل داشتیم. نمی دانم چرا آمادگی بازیکنانم در تمرین و مسابقه متفاوت است. علی زینالی در تمرینات آماده سازی بسیار خوب بود اما در سه هفته اخیر بازی قابل قبولی نداشته است.
جلالی افزود: سید صالحی هم دوندگی خوبی دارد اما مهاجم باید گل بزند. به همین دلیل، به هیچ عنوان از مهره های تهاجمی تیم رضایت ندارم.
سایپا در هفته چهارم لیگ برتر میهمان تیم استقلال تهران خواهد بود.ک/3
7422/ 691 /1551



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن