تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820932313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقاء کیفی سطح تحصیلی در مدارس شهر محمدیه در اولویت قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین قاسمی:
ارتقاء کیفی سطح تحصیلی در مدارس شهر محمدیه در اولویت قرار دارد
قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به منظور تقویت بنیه علمی دانش آموزان توجه به ارتقاء سطح کیفی مدارس شهر محمدیه در اولویت برنامه های آموزشی امسال قرار دارد.



به گزارش خبرنگار مهر،  مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عصر  چهارشنبه با حضور در شهر محمدیه با شهردار و رئیس شورای اسلامی این شهر در خصوص مسائل آموزشی تبادل نظر کرد.

سالار قاسمي در این نشست ضمن تشكر از همكاري و تعامل سازنده شورا و شهرداري محمديه بخصوص برگزاري مراسم ويژه تجليل از معلمين اين شهر در هفته معلم گفت: امیدواریم در ايام بازگشايي مدارس توجه بيشتری به فضاسازي و تزئين سطح شهر در راستاي استقبال شايسته از مهر در محمديه و ساير شهرهاي استان صورت گیرد.

مديركل آموزش و پرورش تصریح کرد: با تفاهم نامه اخیر که بین وزارت آموزش و پرورش و شورای عالی استانها منعقد شده بسیاری از مشکلات آموزشی برطرف خواهد شد و نسبت به کیفی سازی مراکز آموزشی شاهد تحول خوبی در استان خواهیم بود. قاسمي با اشاره به ثبت نام 13 هزارو 400 دانش آموز در محمديه و مهرگان، استفاده از پتانسيل تجاري سازي بخشي از محوطه مدارسي كه قابليت اين موضوع را دارند ضروري دانست و در خصوص تعريض خيابان ورزش خواستار پيگيري موضوع از واحد حقوقي اداره كل آموزش و پرورش شد. وی بر طرح موضوع تبديل بخشي از محوطه مدرسه شهيد چراغي به پاركينگ در جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان و استان تاكيد کرد.

كاظمي رئيس شوراي شهر محمديه در ادامه این جلسه خواستار تعيين تكليف و حصار كشي زمينها موجود در سطح شهر كه كاربري آموزشي دارند شد و از نواقصات موجود در برخي مدارس تازه ساخت گلايه كرد. وی همچنين از مساعدت آموزش و پرورش با تبديل بخشي از محوطه مدرسه شهيد چراغي به پاركينگ را مهمترين دستور جلسه و خواسته اعضاي شوراي شهر و شهردار بيان کرد. شهردار محمديه نيز در اين جلسه با تشريح برخي از اقدامات شهرداري در حوزه گسترش فضاها و افزايش سرانه آموزشي، اين عملكرد را برگرفته از نگاه فرهنگي حاكم بر مجموعه شورا و شهرداري محمديه دانست و بر استمرار و تقويت آن تاكيد کرد. وي افزود تامين پاركينگ در محوطه مدرسه شهيد چراغي براي استفاده عموم شهروندان بوده و در همين راستا شهرداري آمادگي دارد به منظور گسترش خدمات شهري فضاي آموزشي و ورزشي تامين و در اختيار آموزش و پرورش قرار دهد.

بهزاد پور همچنين به عقب نشيني ساختمان دبيرستان ثامن الائمه در راستاي اجراي پروژه تعريض خيابان ورزش اشاره و در اين خصوص درخواست همكاري کردند. شهردار محمديه افزود: در ناحيه شهري مهرگان به تمامي تعهدات در ساخت و تامين فضاي آموزشي عمل کرده ايم و آماده همكاري بيشتر نيز هستيم. وی در پايان از مساعدت 560 ميليون ريالي شورا و شهرداري محمديه به 38 مدرسه محمديه و مهرگان در راستاي هوشمند سازي خبر داد و اظهارداشت: شهرداري آمادگی دارد فضاهاي آموزشي كه در اختيار دارد را برای بهره برداری بهتر در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد. در پايان حاضرين در جلسه از محوطه مدرسه شهيد چراغي و خيابان ورزش بازديد کردند.


۱۳۹۳/۵/۲۲ - ۲۰:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن