تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 10 آبان 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1824984882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

obj یا ztl ??? -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: obj یا ztl ??? f.honey 22 ارديبهشت 1388, 15:09سلام به دوستای خوبم . یه مشکل یعنی یه سوالی برام پیش اومده من یه کاراکتر تو zbrush کار کردم که sub tools داره مثل لباس کیف و کلاه این کار رو با فرمت obj ذخیره کردم . ولی زمانی که مجددا کارو وارد zbrush کردم هیچکدوم از این متعلقاتش وارد نشد. به خاطر اینکه sub tools ش هم بیاد مجبور شدم که دوباره با فرمت ztl ذخیره کنم. خب حالا مشکل اصلی اینه که اگر بخوام این کار رو ببرم به maya اولا هیچیک از فرمتهای ztl رو نمیشناسه و اگر بخوام با obj وارد maya کنم هیچکدوم از متعلقاتش رو شناسایی نمیکنه . حالا سوال اینجاست که با چه فرمتی ذخیره کنم که همیه ی متعلقاتش sweech بشه تو maya? :sad: Miladbat 29 ارديبهشت 1388, 20:52شما تا وقتی که تو zbrush باش کار داری zlt ذخیره کن وقتی که خواستی ببری تو مایا با obj . مشکلی هم با subtools داشتی یه plugin هست تو سایت zbrush می تونی دانلود کنی خیلی راحت همه کاری میکنه. f.honey 30 ارديبهشت 1388, 12:16سلام ممنون دوست عزیزم .میشه پلاگینش رو معرفی کنید؟




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 374]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن