تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 5 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1824236306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی نرم افزار مدیریت مطب کلینیفای [بروزترین افزار مدیریت کلینیک!]


واضح آرشیو وب فارسی::

امروزه کلینیک های زیبایی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند چرا که خدمات درمانی و زیبایی را در بهترین کیفیت در اختیار زیباجویان و بیماران قرار میدهند، در این بخش قصد داریم تا به معرفی نرم افزار مدیریت مطب کلینیفای بپردازیم.

نرم افزار کلینیفای در واقع یک نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی است که برای کنترل تمامی بخش های یک کلینیک، با وجود بیماران و مشتریانی هر روزه افزایش می یابد و مدیریت انبار و حتی مدیریت پرسنل ها، صاحبان کلینک ها نیازمند به نر افزار مدیریت کلینیک هستند تا حدالامکان بتوانند مطب و کلینیک خود را در کمترین زمان اداره کنند.


وبسایت کلینیفای

معرفی نرم افزار مدیریت مطب کلینیفای

نرم افزار مدیریت کلینیک باید به گونه ای طراحی شوند که پاسخگو نیازهای مدیران و صاحبان کلینیک بوده و بتوانند نقش کمک کننده ای را در کلینیک و مطب ها اجرا کنند. یک مدیر برای کنترل تمامی بخش های کلینیک نیازمند یک نرم افزار است که به راحتی در دسترس بوده، آسان و قابل یادگیری باشد و نیازهای مطب را در کنار میزان درآمد و دریافتی کارکنان به نمایش بگذارد.

کلینیفای یک نرم افزار منحصر به فرد برای مدیران و صاحبان کلینیک است که می توانند با تهیه آن تا حد چشمگیری  به کار خود ارتقا دهند، این نرم افزار علاوه بر مدیریت بخش های مختلف میتواند پرسنل ها را نیز مدیریت کند.

این نرم افزار در مدیریت انبار نیز کارایی داشته و موجودی ها را نمایش میدهد و در صورتی که یک کالا پزشکی با کمبود مواجه شود در اولویت آن را به نمایش میگذارد، علاوه بر این باعث میشود تا کالاهای پزشکی که آنچنان مورد نیاز نیستند را در سفارشان خود قرار ندهید، در واقع این نرم افزار در بخش های مدیریت مالی نیز نقش مهمی دارد. شما عزیزان می توانید با ثبت نام به صورت آزمایشی از ویژگی های این سامانه مطلع شوید،‌همچنین می توانید با مراجعه به لینک clinify.ir تمامی فضای این نرم افزار را مشاهده کنید.

 

معرفی نرم افزار مدیریت مطب کلینیفای | مزیت های کلینیفای

نرم افزار کلینیفای ویژگی ها و مزیت های بسیاری داشته و در مقایسه با رقیبان خود عملکرد بسیار فوق العاده ای را در اختیار مدیران و صاحبان کلینیک قرار میدهد. یکی از این مزیت های ویژه این نرم افزار، تحت وب بودن آن است در واقع دیگری نیازی به نصب این نرم افزار نیست.

همچنین یکی دیگر از مزیت های مهم این نرم افزار این است که متناسب با فضای دلخواه و حیطه کاری شما طراحی اختصاصی شده تا فضای کاری کلینیک را کاربردی، ساده و راحت تر کند، علاوه بر تمامی مزیت های منحصر به فرد ذکر شده این نرم افزار مزیت های بسیاری دارد که در بخش زیر به چند مورد از آن اشاره خواهیم کرد:

  • سازگاری نرم افزار با تمامی پلتفرم ها (رایانه و تلفن همراه)
  • امکان نوبت دهی به صورت آنلاین 
  • استفاده از سرورهای قدرتمند داخلی
  • امکان ثبت نام به صورت آزمایشی و بهره مندی از ویژگی های سامانه
  • طراحی ساده و قابل فهم بدون نیاز به آموزش
  • طراحی اختصاصی متناسب با فضای کاری کلینیک
  • عدم نیاز به نصب و پیاده سازی به صورت تحت وب
  • استفاده از الگوریتم های مدرن رمزنگاری اطلاعات
  • طراحی مدرن 
  • مشاوره آنلاین

شما عزیزان می توانید برای آشنایی بیشتر با محیط این نرم افزار به آدرس clinify.ir مراجعه کرده و تمامی ویژگی ها و مزیت های این نرم افزار را به صورت کامل بررسی و مشاهده نمایید.

 

 ویژگی های نرم افزار مدیریت مطب کلینیفای

همانطور که در قبل نیز اشاره کردیم ویژگی های نرم افزار کلینیفای بسیار زیاد است به طور مثال ارتباط با بیماران و زیباجویان،‌ با توجه به این مورد که پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا در سراسر جهان از خدمات آنلاین استفاده شود بهتر می باشد که خدمات نوبت دهی آنلاین را پایه گذاری کرد تا بیماران و زیباجویان به راحتی نویت خود را ثبت کرده و نظرات خود را بعد از مراجعه به کلینیک ثبت کنند.

ارتباط با بیماران و زیباجویان باعث میشود تا حس اعتماد ایجاد شده و بیمار نظرات خود را در رابطه با متخصص و کلینیک اعلام نمایید، علاوه بر این ارتباط و پیام های یادآوری نوبت نیز حس خوبی را به بیمار منتقل میکند. تمامی این موارد باعث میشود تا صاحبان کلینیک و مدیران بتوانند نقاط قوت و ضعف خود را بررسی کرده و در جهت ارتقای کلینیک خود قدم بردارند.

در این بخش از معرفی نرم افزار کلینیک زیبایی کلینیفای به چند مورد از ویژگی های این نرم افزار اشاره خواهیم کرد:

  • کنترل بخش های مالی و حسابداری
  • گزارش گیری و تحلیل
  • مدیریت پرسنل و حقوق ها
  • کنترل انبارداری و سفارش محصول
  • ایجاد پرونده پزشکی دیجیتال برای زیباجویان و بیماران
  • یادآوری به بیماران و زیباجویان
  • میزان درآمد و تعداد مشتریان در روز، ماه و سال
  • ارتباط با مشتریان 
  • پشتیبانی

جهت مشاهده هر کدام از بخش ها بالا به لینک clinify.ir مراجعه نمایید تا به راحتی بتوانید نیازهای خود را بررسی نموده و برای فضای کار اختصاصی خود ایده لازم را پیاده سازی نمایید.

محیط و پنل نرم افزار کلینیفای

در تصاویر زیر با فضای پنل مدیریت کلینیک زیبایی کلینیفای آشنا خواهید شد. کاربران عزیز می توانند به مدت ۷ روز از نرم افزار بصورت کاملا رایگان بهره ببرند و در صورت تمایل به تهیه آن اقدام فرمایند.


داشبورد نرم افزار کلینیفای


گزارشات در نرم افزار کلینیفای

جمع بندی

در معرفی نرم افزار کلینیک زیبایی کلینیفای گفته شد که این نرم افزار تا چه میزانی میتواند به مدیریت و کنترل کلینک ها کمک کرده و حتی در روند و ارتقای کلینیک باعث پیشرفت چشمگیری شود. داشتن یک نرم افزار برای کلینیک از کارهای ضروری است که صاحبان باید به آن توجه داشته باشند. میزان درآمد کارکنان و زمان پرداخت حقوق، مدیریت انبارداری، گزارش گیری به صورت روزانه، ماهانه و سالانه در کنار  پشتیبانی و نوبت دهی و مشاوره آنلاین، از ویژگی های این نرم افزار مدیریت کلینیک است.

همچنین مزیت هایی مانند سازگاری با تمامی پلتفرم ها و عدم نیاز به نصب نرم افزار کلینیفای در کنار طراحی اختصاصی و امنیت اطلاعات کاربران باعث شده تا این نرم افراز در مقایسه با نرم افزارهای دیگر عملکرد بهتری را در اختیار صاحبان کلینیک قرار دهد. بهتر است برای آشنایی بیشتر به آدرس سایت این نرم افزار clinify.ir مراجعه کنید و از قابلیت های آن آگاه شده تا بتوانید فضای اختصاصی خود را با توجه به نیازهای خود پایه گذاری نمایید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن