تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802399546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه دیدار استقلال و سپاهان؛ کمک بازیکنان و کادر فنی دو تیم به غزه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حاشیه دیدار استقلال و سپاهان؛ کمک بازیکنان و کادر فنی دو تیم به غزه اصفهان - ایرنا - بازیکنان و کادر فنی تیم های فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان پیش از شروع دیدار این دو تیم در هفته سوم لیگ برتر باشگاههای کشور کمک های مالی خود را به کودکان مظلوم غزه اهدا کردند.


به گزارش ایرنا، در این دیدار که پنجشنبه شب در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد، از طرف اداره کل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران استان اصفهان صندوقی برای جمع آوری کمک ها به کودکان غزه در کنار زمین قرار گرفته بود.
بازیکنان و کادرفنی دو تیم پیش از شروع مسابقه در این امر خیر شرکت کردند.

* پیش از شروع مسابقه، در خیابان های منتهی به ورزشگاه فولاد شهر ترافیک بسیار شدیدی بوجود آمده بود به گونه ای که این خیابان ها بسته شد.
* دو ساعت قبل از شروع مسابقه ظرفیت ورزشگاه فولادشهر پر شد و حدود دو هزار نفر پشت درهای بسته ورزشگاه ماندند.
* بر اساس اعلام هیات فوتبال استان اصفهان 90 درصد ورزشگاه در اختیار تماشاگران تیم سپاهان و 10 درصد آن در اختیار تماشاگران استقلال تهران قرار داشت.
* کادر داوری این دیدار، گوشی و میکروفن هدست در اختیار داشتند و از این طریق با هم در ارتباط بودند.
* در این دیدار سپاهان در دقیقه 27 صاحب ضربه پنالتی شد که این بار کادرفنی سپاهان پس از آنکه در دیدارهای گذشته هادی عقیلی دو پنالتی سپاهان را خراب کرده بود، « احسان حاج صفی » را برای زدن این ضربه پنالتی مامور کردند که به گل تبدیل شد.
* بعد از گل اول سپاهان « کریم بوستانی » دستیار امیر قلعه نویی به شدت به داور مسابقه اعتراض کرد که فغانی داور مسابقه او را از روی نیمکت فنی استقلال اخراج کرد.
* چند بازیکن سپاهان بعد از به ثمر رسیدن گل دوم این تیم به شکل عجبیی که به بازی بولینگ شباهت داشت، شادی خود را ابراز کردند.
* افشارزاده مدیر عامل اصفهانی استقلال تیمش را همراهی می کرد که اطرافیان وی به هنگام ورود خودروی حامل وی به ورزشگاه با نیروی انتظامی درگیری لفظی پیدا کردند.
* قبل از شروع مسابقه یعقوب کریمی، مهدی کریمیان و آندرانیک تیموریان بازیکنان استقلال به سمت نیمکت سپاهان رفتند و از سوی دیگر وریا غفوری، رسول نویدکیا، شجاع خلیل زاده، حسین پاپی، هادی عقیلی، مهدی شریفی، لوسیانو پریرا و احسان حاج صفی بازیکنان سپاهان به سمت نیمکت استقلال و امیر قلعه نویی رفتند.
نکته جالب این بود که یعقوب کریمی و مهدی کریمیان بازیکنان فصل گذشته سپاهان که اکنون در استقلال حضور دارند با تاخیر سمت کرانچار رفتند.
* برای معرفی بازیکنان و کادرفنی تیم ها، نام بازیکنان سپاهان را گوینده ورزشگاه و نام خانوادگی آنها را تماشاگران اعلام می کردند.
* امید ابراهیمی بازیکن فصل گذشته سپاهان که در استقلال حضور دارد پیش از شروع مسابقه به شدت از سوی تماشاگران سپاهان تشویق شد.
* رحمان احمدی دروازه بان نیمکت نشین سپاهان، پیش از شروع مسابقه برای گرم کردن با شهاب گردان دروازه بان اول سپاهان به زمین نیامد. این بازیکن در جریان بازی در کنار زمین ایستاده و حتی بعضی مواقع دستورات تاکتیکی نیز برای بازیکنان سپاهان صادر می کرد.
* بیشتر بازیکنان سپاهان قبل از شروع مسابقه به سمت امیر قلعه نویی مربی سابق خود رفتند و با وی خوش و بش کردند اما « محمدرضا خلعتبری » این کار را انجام نداد و سمت قلعه نویی نرفت.
* تماشاگران استقلال یک پارچه نوشته که بر روی آن درج شده بود؛ مکتب استقلال ناصرخان، امیرخان با خود به ورزشگاه آورده بودند.
ت/ 8114/ 7132



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن