تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820267935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویسی : امتیاز گرفتن درهربازی مهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ویسی : امتیاز گرفتن درهربازی مهم است اهواز- ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت : امتیاز گرفتن در هربازی مهم است ،چراکه هربرد می تواند سکوی پرتاب تیمها باشد .


عبدالله ویسی که بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبری قبل ازبازی با تیم نفت تهران دراهواز با خبرنگاران گفت وگو می کرد ،اظهارداشت : شرایط تیم ما ونفت از نظر امتیازکاملا یکسان است ،به همین دلیل با توجه به اینکه درخانه بازی می کنیم همه تلاش خودرا به کارخواهیم گرفت تا بتوانیم به سه امتیاز این دست پیدا کنیم .
وی به وضعیت تیم خود اشاره کرد وگفت : تیم استقلال ازنظر آمادگی در شرایط خوب ومطلوبی بسرمی برد .
ویسی با اشاره به بازی هفته گذشته استقلال خوزستان در برابر همنام تهرانی خود گفت : ما درآن بازی مستحق باخت نبودیم بلکه موقعیتهای گل ما به مراتب ازحریف تهرانی خود بهتر وبیشتربود وگلی هم که خوردیم ناشی از بدشانسی بود.
وی درادامه اظهارداشت : من از آن دسته مربیانی نیستم که وقتی تیمش شکست می خورد بگویم هماهنگ نبودیم و یا از لحاظ تاکتیکی مشکل داشتیم .
ویسی گفت : ما تیم جوان و کم تجربه ای هستیم که بازی به بازی از این بابت بهتر خواهیم شد ضمن اینکه برای بازی در برابر تیم فوتبال نفت تهران پنج بازیکن خودرا به علت محرومیت و مشکل سربازی در اختیار نداریم .
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان به تیم نفت تهران اشاره کرد وگفت : دو بازی این تیم را آنالیز کرده وتا اندازه ای از این تیم شناخت داریم .
دیدار تیمهای فوتبال استقلال خوزستان و نفت تهران از هفته سوم لیگ برتر باشگاه های ایران ساعت 25/19دقیقه روزجمعه ( فردا ) در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.
639/551



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن