تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819660669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان مجلس آماده هرگونه همکاری با دولت تدبیر و امید هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: نمایندگان مجلس آماده هرگونه همکاری با دولت تدبیر و امید هستند مهاباد - ایرنا - نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس آماده هرگونه همکاری در زمینه های مختلف با دولت تدبیر و امید هستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، عثمان احمدی روز پنجشنبه در مراسمی که با حضور وزیر نیرو در محوطه سد مهاباد برگزار شد با بیان اینکه عملکرد دولت از زمان روی کار آمدن تاکنون مورد حمایت نمایندگان مجلس بوده است افزود: امروز دولت دکتر روحانی به خاطر برخی مشکلات به جای مانده از دولت پیشین با دشواری هایی مواجه است.
وی با بیان اینکه دولت علیرغم فشارهایی که روی آن بوده است اقدامات مثبت و برجسته ای داشته است گفت: باید همگان دست به دست هم داده و دولت را برای حل مشکلات پیش روی در تمام زمینه ها در کشور یاری کنیم.
احمدی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید در مقایسه با دولت پیشین عملکرد بسیار مثبتی داشته است که یکی از مهمترین و موثرترین این اقدامات ایجاد ثبات در بازار، کنترل تورم و مثبت شدن رشد اقتصادی کشور است.
وی همچنین با تقدیر از عملکرد دولت تدبیر و امید در حل بحران موجود در دریاچه ارومیه گفت: مشکل پیش آمده برای دریاچه ارومیه از حالت منطقه ای خارج شده و به یک مشکل ملی مبدل شده که موجب ناراحتی و اندوه همه مردم شده است.
وی با بیان اینکه حل این بحران در مدت زمان کوتاه عملی نیست افزود: خوشبختانه عملکرد دولت و وزارت نیرو نیز در حل این مشکل قابل قبول بوده و آینده امیدوارکننده ای را برای نجات این پهنه آبی بوجود آورده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین به آب بهای پرداختی توسط کشاورزان نیز اشاره کرد و یادآور شد: آب بهای در نظر گرفته شده برای کشاورزان در سالجاری با 40 تا 100 افزایش نسبت به پارسال همراه است که این امر مشکلاتی را برای کشاورزان بوجود آورده است.
وی با بیان اینکه کشاورزان قادر به پرداخت این میزان آب بهای کشاورزی نیستند از وزیر نیرو خواست تا در این زمینه تجدیدنظر انجام شود.
آب بهای کشاورزی بین 40 تا 100 درصد افزایش یافته است که پرداخت آن از توان کشاورزان خارج است.
احمدی همچنین در این جلسه خواستار عملیاتی شدن سد کلتپه و جابه جا کردن دکل های فشار قوی در یکی از مناطق مسکونی این شهر شد.
فرماندار مهاباد نیز در این مراسم با تقدیر از حضور وزیر نیرو در این شهرستان برای بررسی مسایل و مشکلات طرح های وزارت نیرو گفت: از دولت تدبیر و امید انتظار می رود همان طور که در حوزه های مختلف در کشور تاکنون با موفقیت عمل کرده است در حوزه آب نیز اقداماتی موثری انجام دهد.
جعفر کتانی افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی غبار محرومیت از چهره این شهرستان رخت بربسته و این منطقه در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: تعامل و همسویی مسوولان این شهرستان یکی از نقاط قوت آن محسوب می شود که موجب شده حرکت آن به سوی رشد و پیشرفت شتاب خوبی داشته باشد.
وزیر نیرو برای بررسی مسایل و مشکلات حوزه آب و بررسی اجرای طرح تصفیه خانه جدید آب مهاباد به این شهرستان سفر کرده است.
مهاباد با 217 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
584/681



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن