تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814810054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی نخستین خانه جوان کشور در فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مشاور استاندار فارس در امور جوانان خبر داد: راه اندازی نخستین خانه جوان کشور در فارس خبرگزاری پانا: مشاور استاندار فارس در امور جوانان از راه‌اندازی نخستین خانه جوان کشور در استان فارس خبر داد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۳ مرداد ساعت 15:55



به گزارش خبرگزاری پانا، بهزاد حاجات‌نیا با اشاره به فعالیت تشکل‌ها و سازمان‌های غیردولتی در سطح جامعه برای مطالبات قشری، اظهار کرد: اقشار مختلف جامعه همچون خانه کارگر برای آنکه بتوانند مطالبات قشر خاص خود را  پیگیری کنند، با جمع‌آوری نیروهای مخاطب خود، تشکل و یا سندیکایی را راه‌اندازی می‌کنند تا در به‌ثمر رساندن برنامه‌ها و خواست‌هایشان به‌نحو مطلوب عمل کنند.

وی با اشاره به خانه‌های صنفی از جمله خانه مطبوعات، خانه کشاورز و خانه کارگر به عنوان خانه‌هایی برای پیگیر مطالبات صنفی، افزود: عمدتا اجتماع اعضای این خانه‌ها به این نتیجه رسیدند که برای پیگیری مطالباتشان باید نماینده یا نمایندگانی را برای گفت‌وگو با نمایندگان دولت معرفی کنند بنابراین هیئت موسسی تشکیل شده و امور را پیگیری و بین خود هیئت مدیره‌ای راه‌اندازی کرده اند.

حاجات‌نیا با اشاره به ضرورت‌های راه‌اندازی خانه جوان در استان، خاطرنشان کرد: در موضوع جوانان شاهد نوعی پراکندگی موضوع هستیم به‌گونه‌ای که بازه‌ای گسترده از عناوین مختلفی چون تحصیل، نخبگی، استعدادها، مسائل اجتماعی، فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی، جرائم و جنایاتی که جوانان را تهدید می‌کند و دغدغه‌های فراوان خانواده‌های آنها را در بر می‌گیرد.

مشاور استاندار فارس در امور جوانان اظهار کرد: امروزه آموزش، یادگیری و دانستن به قدرت تشبیه می شود و هر کس که از این مزایا بیشتر بهره برد و بیشتر بداند، پیروز و موفق‌تر است.

حاجات‌نیا با اشاره به ضرورت‌های راه‌اندازی خانه جوان در استان فارس، تصریح کرد: برای اینکه آموزش، پیگیر مطالبات، برنامه‌ریزی، سرمایه گذاری، دسته بندی مطالبات، سیاستگذاری و تصمیم‌گیری برای قشر خاص خودمان را داشته باشیم به این نتیجه رسیدیم که خانه جوان می تواند بسیار اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اقداماتی که در راه‌اندازی خانه جوان در فارس که برای نخستین بار در کشور و به ابتکار استان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی این مجموعه، اساسنامه‌ای متناسب با اهداف و برنامه‌های وزارت کشور تنظیم شده و با دستور اکید استاندار پیگیری‌ها صورت گرفته است.

مشاور استاندار فارس در امور جوانان با بیان اینکه عوامل اجرایی و تشکیلاتی در خانه جوان، خود جوانان هستند و راه برای حضور همه جوانان باز است، افزود: پیگیری‌هایی برای زمین احداث این مجموعه صورت گرفته که به نتایج خوبی رسیده و امیدواریم که بتوانیم به سرعت کار ساخت این مجموعه را آغاز کنیم.

حاجات‌نیا گفت: چارت تشکیلاتی این مجموعه نیز تنظیم شده و در آن از پایگاه مقاومت، انجمن، معاونت زن و کارگروه زنان، کمیته رفاهی، اجتماعی، اقتصادی، اشتغال و فرهنگی نیز دیده شده و امیدواریم که کاری قوی در این زمینه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مرکزیت خانه جوان در شیراز است، افزود: برای این مجموعه شعبه هایی در شهرستان‌های استان درنظر گرفته شده که البته منفک از دولت است و هدف غایی از ایجاد این خانه نیز اینست که جوانان در تصمیماتی که برای جوانان اجرا می شود نقش داشته باشند.

مشاور استاندار فارس در امور جوانان با بیان اینکه برای پیگیری مطالبات قشر جوان باید مقدمات حقوقی فراهم شود، اظهار کرد: اساسنامه این خانه تدوین شده و دستور استاندار نیز ذیل آن وجود دارد و در صورت دریافت مجوز و موافقت اصولی می‌توان کلنگ احداث این مجموعه را در هفته دولت به زمین زد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن