تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819503575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان: همکاری ایران با کشورهای طراز اول آسیا بیشتر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کفاشیان: همکاری ایران با کشورهای طراز اول آسیا بیشتر می شود تهران - ایرنا - رییس فدراسیون فوتبال گفت: همکاری ایران با کشورهای طراز اول آسیا با هدف ارتقا فوتبال پایه و برنامه های آموزشی، بیشتر می شود.


به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان در نشست شورای آکادمی ملی فوتبال همچنین افزود: با ساماندهی و برگزاری فستیوال های ورزشی می توان داشته های خود را از فوتبال پایه، ارزیابی کرد.
وی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری فستیوال های استانی و در نهایت ملی، شاهد کشف بازیکنان مستعد باشیم و تیم های ملی خود را در رده های مختلف تأمین کنیم.
کفاشیان ادامه داد: رییس فدراسیون فوتبال ژاپن پس از بازدید از آکادمی ملی فوتبال در هفته جاری، گفت که در فوتبال آسیا درجا زده ایم و باید شرایط فوتبال آسیا را ارتقا دهیم.
وی بیان کرد: رییس فدراسیون ژاپن در این دیدار اعلام کرد که خواستار برگزاری دوره های آموزشی مشترک و برگزاری دیدارهای دوستانه است تا بتوان از این پس روند رو به رشدی را در فوتبال آسیا شاهد باشیم.
کفاشیان گفت: رییس فدراسیون فوتبال ژاپن قول همکاری در بخش فوتبال بانوان را داد و اعلام کرد که فدراسیون او در بخش بانوان بسیار فعال بوده است و می توان با رایزنی و همکاری های متقابل، روند رو پیشرفتی را در فوتبال بانوان ایران شاهد بود.
شست شورای آکادمی ملی فوتبال روز چهارشنبه (22 مرداد) با حضور علی کفاشیان ، مهدی محمد نبی، محمد حسین علیزاده، رضا قراخانلو، احمد هاشمیان، محمد احسانی، گل محمدی، فریده شجاعی، مصطفی زارعی، امیر حسین حسینی و امید جمالی در سالن اجتماعات آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.
در این نشست اعضا به بررسی برنامه ها و مسابقات مدارس فوتبال استان های کشور که در حال برگزاری است، پرداختند.
همچنین برنامه ها و اقدامات انجام شده برای فستیوال نهایی که 12 شهریور ماه در تهران برگزار می شود، توسط اعضا مطرح شد.
مصطفی زارعی مدیر آموزش و پژوهش آکادمی ملی فوتبال در این جلسه گزارشی از فعالیت های مدارس فوتبال در مرداد ماه 93 ارائه کرد و گفت: یکی از برنامه های ما در مدارس فوتبال برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان با همکاری کمیته آموزش است.
وی افزود: دوره های آموزشی به مدت دو روز و توسط هیأت های فوتبال استان ها برگزار می شود. تاکنون 25 استان این دوره ها را برگزار کرده و 850 مربی آموزش های لازم را در این خصوص دیده اند.
ورزشی (1)**1067**9126



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن