تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804490508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرشادان در ریاست هیات جانبازان و معلولان ماند/منتقدین پشت درهای مجمع


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرشادان در ریاست هیات جانبازان و معلولان ماند/منتقدین پشت درهای مجمع سنندج – ایرنا- در حالی سید مهدی فرشادان روز پنجشنبه در انتخابات مجمع عمومی هیات جانبازان و معلولین استان کردستان با اقتدار برای بار دوم به ریاست این هیات رسید که تعدادی از ورزشکاران در مخالفت با ریاست مجدد وی در پشت درهای مجمع تجمع کرده بودند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، فرشادان در این انتخابات از رای 15 عضو حاضر در مجمع انتخابات هیات جانبازان و معلولین استان توانست 14 رای را کسب کند و برای چهار سال دیگر در ریاست این هیات بماند.
این انتخابات در حالی برگزار شد که تلاش های 25 ورزشکار منتقد ریاست فرشادان در هیات، برای معرفی یک کاندیدای واحد بی نتیجه مانده بود.
این افراد دو نفر را به عنوان کاندیدای خود در نظر داشتند که یکی از آنها عملا ثبت نام نکرد و دیگری نیز به دلیل نقص مدرک تحصیلی شرایط کاندیدا شدن را نداشت.
فرزاد هلالی ورزشکاری که عضو شورای اسلامی شهر سنندج هم هست و پیشتر دو سال ریاست هیات را برعهده داشت یکی از افرادی بود که برای کاندیدا شدن از سوی این طیف از ورزشکاران منتقد معرفی شده بود.
هلالی در گفت و گو با ایرنا، مشغله کاری را مانع کاندیدا شدن خود دانست و گفت: امیدوارم مجموعه هیات کنونی با همکاری مدیرکل ورزش و جوانان بتواند این طیف از فعالان هیات را نیز جذب کند.
وی افزود: بخش زیادی از ورزشکاران هیات جانبازان و معلولین نیز در بین همین طیف منتقد قرار دارند و عدم بهره گیری از آنها به ضرر کل هیات تمام می شود.
** تناقض در آمار ورزشکاران فعال در هیات
در حالی که رییس هیات جانبازان و معلولین استان از آمار 219 نفری فعالان ورزشکار در این هیات خبر می داد، مدیرکل ورزش و جوانان این آمار را حدود 100 نفر بیان کرد.
رییس فدراسیون هیات جانبازان و معلولین کشور نیز در این انتخابات با تایید تناقض در آمار ورزشکاران گفت: دلیل اصلی این امر احتساب آمار ورزشکاران هیات جانبازان و معلولین در میان دیگر هیات های ورزشی است.
** اگر رتبه هیات ارتقا نیابد قادر به ادامه همکاری نخواهیم بود
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان که به گفته خود از بیان انتقاد نسبت به رییس هیات پیش از رای گیری در مجمع خودداری کرده بود، پس از انجام رای گیری از رتبه هیات جانبازان و معلولین در کشور انتقاد کرد.
حامد جولایی گفت: در حال حاضر رتبه هیات جانبازان و معلولین استان در کشور 27 است که اگر به زیر 20 نرسد نمی توانیم با رییس کنونی هیات همکاری کنیم.
جولایی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های کردستان این هیات ورزشی می تواند در میان 10 هیات کشوری حضور داشته باشد.
وی افزود: کردستان با توجه به درگیری مستقیم در جنگ تحمیلی جانبازان و معلولین زیادی دارد که باید آنها را جذب این هیات کرد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون هشت هیات شهرستانی در استان فعال است ابراز امیدواری کرد این امار به 10 هیات ارتقا پیدا کند.
جولایی گفت: استخری که از سه سال پیش قرار بود به هیات جانبازان و معلولین واگذار شود به این هیات تحویل داده نشده است اما امسال این استخر را به هیات جانبازان و معلولین واگذار خواهیم کرد.
خسروی وفا رییس فدراسیون جانبازان و معلولین نیز ضمن ابراز خرسندی از تحویل استخر و سالن ورزشی به هیات گفت: این موضوع درآمدهای هیات را افزایش می دهد که می توان از آن جهت جذب ورزشکاران و هزینه شهرستان ها بهره گرفت.
رییس هیات جانبازان و معلولین استان کردستان نیز در پاسخ به انتقادها گفت: دلیل اصلی اینکه هیات جایگاه واقعی خود را در کشور پیدا نکرده کمبود اعتبار است.
** با این اعتبارات رتبه ای بهتر نمی توان کسب کرد
سید مهدی فرشادان افزود: در چهار سال گذشته تنها 10 میلیون تومان اعتبار به هیات داده شده است که با این اعتبار نمی توان رتبه ای بهتر از رتبه کنونی در کشور به دست آورد.
وی اظهار کرد: اعتبارات ناچیزی از محل های مختلف جذب کرده ایم و توانسته ایم به عنوان مثال در 10 ماهه گذشته 10 تیم را به مسابقات کشوری اعزام کنیم.
وی افزود: ورزشکاران توانسته اند یک مدال طلا و چهار برنز در این مسابقات کسب کنند.
به گفته وی کوروش فرهادی یکی از ورزشکاران نیز توانسته است جواز کسب حضور در مسابقات پارا آسیایی اینچئون کره جنوبی را کسب کند.
فرشادان اظهار کرد: توانسته ایم یک میلیارد ریال از رییس بهزیستی کشور برای تجهیز و توسعه سالن های بهزیستی استان کردستان دریافت کنیم.
وی یکی از اهداف هیات را توسعه ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی دانست و گفت: گسترش ورزش همگانی در میان بانوان را نیز پیگیری کرده ایم.
** قول جولایی به طیف منتقد: دبیر هیات را شما انتخاب کنید
مدیرکل ورزش و جوانان در پایان مجمع با طیف منتقد هیات کنونی به گفت و گو پرداخت و از آنها خواست به جای دوری از هیات دبیر هیات را خود انتخاب کنند.
جولایی گفت: با توجه به اینکه این طیف دبیر کنونی هیات را مانعی برای فعالیت های ورزشی خود می دانند، از آنها خواستم که خود دبیر هیات را معرفی کنند.
وی از طیف منتقد ریاست کنونی هیات خواست همکاری خود را با هیات قطع نکنند و هرگونه عدم همکاری از سوی مجموعه هیات را به اداره کل ورزش و جوانان بازتاب دهند.ک/4
570/533



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن