تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819280668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه ی نهاد های فرهنگی در برگزاری اردوی راهیان نور باید همکاری کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کرمان: همه ی نهاد های فرهنگی در برگزاری اردوی راهیان نور باید همکاری کنند خبرگزاری پانا:مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کرمان گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور یک کار مشترک بین سازمان بسیج دانش‌‌آموزی، بسیج، سپاه و آموزش و پرورش است ضمن اینکه دراین کار قرارگاهی بایستی همه نهادهای فرهنگی نیز همکاری داشته باشند.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۳ مرداد ساعت 09:04



به گزارش خبرنگار پانا، سرهنگ"یوسف امیرشکاری"  در جلسه ستاد راهیان نور با حضور سردار "علی فضلی" فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور اظهار کرد: قرارگاه شهید کازرونی در اهواز هرساله میزبان زائرین اعم از مردم و دانش‌آموزان مناطق جنگی جنوب کشور است.
وی افزود: باتوجه به اینکه این اردوگاه سالیان سال است که از ساخت آن می‌گذرد از این رو زیرساخت‌های لازم جهت رفاه زائرین را ندارد از جمله اینکه با مشکلات تامین آب و برق مواجه است.
امیرشکاری بیان کرد: فضای این محیط پادگانی ست و برای اردوگاه ساخته نشده است بنابراین نیاز به جدول‌گذاری، ایجاد فضای سبز و توسعه دارد.
مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان کرمان گفت: امسال تعداد 41 هزار دانش‌آموز آماده اعزام به جنوب ایران بودند و اگر در قرارگاه شهید کازرونی میزبان استان‌های دیگر نباشیم هر شب به طور متوسط سه تا چهار هزار نفر در آنجا اسکان داده می‌شوند.
وی تاکید کرد: با این حجم جمعیت، تنها بهداری سپاه ثارالله کرمان در این مرکز قرار دارد و می‌طلبد مراکز بهداشتی و درمانی دیگر در این زمینه با ما همکاری کنند.
امیرشکاری سپس به بحث حمل و نقل دانش‌آموزان و زائرین به مناطق جنگی جنوب اشاره کرد و افزود: در این زمینه شرکت جوان‌سیر که متعلق به سپاه است جوابگوی نیاز استان نبوده و نیاز به تقویت دارد.
وی ادامه داد: از سیستم ریلی نیز برای اعزام دانش‌آموزان نمی‌توانیم استفاده کنیم چراکه مسیر بسیار طولانی و مشکل ساز خواهد شد و شاید قرار باشد 30 ساعت زمان را صرف رسیدن به استان خوزستان بکنیم.
مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان کرمان تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود جهت حمل و نقل دانش‌آموزان از سیستم هوایی در قالب پروازهای چارتر استفاده کنیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن