تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819454461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان های نوشهر و چالوس برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان های نوشهر و چالوس برگزار شد نوشهر- ایرنا - آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه به مناسبت روز خبرنگار، چهارشنبه شب با حضور جمعی از مسوولان این دو شهرستان در سالن همایش های اداره کل بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی نوشهر برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، این آیین به همت فرمانداران نوشهر و چالوس و مسوولان ادارات این دو شهرستان برای نخستین بار به طور مشترک برگزار شد.
فرماندار نوشهر دراین آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید ˈمحمود صارمی ˈ و شهدای خبرنگاردوران دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی، گفت: اخلاص درعمل و دوری جستن از منافع شخصی از شاخص ترین ویژگی های این خبرنگاران درعرصه اطلاع رسانی بود.
ˈمحمدعلی قمی اویلی ˈ افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی دانستن رویدادهای خبری آنچه که مبتنی برحقایق باشد را حق این ملت می داند.
وی اظهار داشت: امروز خبرنگاران تمامی هستی خود را در برابر مشکلات جامعه به جان خریده تا بتوانند مطالبات به حق و فریاد مظلومیت مردمی که دچاراستثمارشده اند به گوش جهانیان برسانند.
وی تصریح کرد: امروز شهادت دستکم 11 خبرنگار در غزه که به نوعی نقش ارزنده ای در انعکاس خبرهای این منطقه داشتند، گواه براین ادعا است.
فرماندار نوشهر از تلاش های پیوسته خبرنگاران برای پوشش تمام برنامه های خبری و انعکاس به موقع آن در شهرستان قدردانی کرد.
مدیرکل بنادرو دریانوردی استان مازندران دراین آیین، گفت: 17 مرداد درحقیقت روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی ، تولید و انتشار درست اطلاعات از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند.
ˈمنوچهرتاتیناˈ با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار، افزود: این شهید و شهدای خبرنگار دوران دفاع مقدس برای افشای حقایق ، اعتلای ارزش های نظام و شهدا جانشان را تقدیم این انقلاب کرده اند.
وی امانتداری ، تعهد و اخلاص را جزو ویژگی های برجسته شهدای خبرنگار دردوران انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد : امروز نیز خبرنگاران باید به تاسی از ویژگی های این شهدا برای تنویرافکارعمومی تلاش کنند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران حضورخبرنگاران برای پوشش برنامه های خبری و انعکاس صحیح و بموقع این رویدادها را در رشد سطح آگاهی ، فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه بسیار موثردانست و گفت : این قشر درواقع به عنوان حلقه میان مردم و مسوولان هستند که دراین جایگاه خطیر و ارزشمند فعالیت می کنند.
مسوول دفترنمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی درغرب مازندران نیز گفت: امروزاقتدارنظام جمهوری اسلامی در جهان مرهون خون شهدا به ویژه شهدایی است که درراه پیام رسانی ارزش های اسلامی و احیای ارزش های دینی تلاش کرده اند.
داریوش غفاری افزود: امروز تلاش در مصاف با تبلیغات سوء دشمنان که ازطریق سایت های خبری و شبکه های ماهواره ای مختلف علیه نظام اسلامی شاهد آن هستیم، جزو وظایف اصلی خبرنگاران است.
وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهید صارمی به سابقه حدود 80 ساله خبرگزاری جمهوری اسلامی رسانه دولت اشاره کرد و گفت : درحال حاضر این رسانه دراین منطقه آمادگی دارد در تعامل با مسوولان شهرستان های غرب مازندران به نحو شایسته ای به بیان مسایل موجود و نقاط قوت و ضعف موجود در قالب فرآورده های خبری بپردازد.
در پایان این آیین از شماری از خبرنگاران این شهرستان ها با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.ک/2624/1535/506



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن