تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیوان محاسبات باید قبل از شایع شدن تخلفات مالی رسیدگی به آنها را تمام کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: دیوان محاسبات باید قبل از شایع شدن تخلفات مالی رسیدگی به آنها را تمام کند خبرگزاری پانا:نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر سرعت، دقت و رعایت حیثیت مردم در رسیدگی به پرونده‌های مالی تاکید کرد و گفت: دیوان محاسبات باید قبل از شایع شدن تخلفات مالی رسیدگی به آنها را تمام کند، چرا که در این مسایل آبروی افراد و حیثیت نظام در میان است.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۳ مرداد ساعت 08:16



به گزارش خبرگزاری پانا، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در جلسه شورای اداری استان، افزود: اگر اعتقادات مردم و فرهنگ کشور را تقویت کنیم جز در موارد خاص نیازی به تشکیلات عریض و طویل دادگستری و دستگاه‌های نظارتی نخواهیم داشت، گرچه ریشه‌کنی تخلف و فساد به طور کامل ممکن نیست. وی خاطرنشان کرد: امروز تعداد پرونده‌های قضایی در کشور اسلامی ما از کشورهای غیراسلامی بیشتر است و علت آن چیزی جز ضعیف بودن فرهنگ و عمل نکردن به احکام اسلام نیست. امام جمعه تبریز گفت: استقلال سیاسی و اقتصادی در گرو استقلال فرهنگی است، چرا که امروز دشمن از راه فرهنگی وارد شده و در تلاش است مردم ما را از اسلام و ولایت دور کند. وی با تاکید بر این که باید فرهنگ را از همه جهات تقویت کنیم، افزود: کاهش آمار جرایم در ماه مبارک رمضان حاصل حاکمیت معنویت و ارزش‌های اخلاقی در این ماه است و اگر این فضا در طول سال حاکم باشد بسیاری از مشکلات فرهنگی کشور حل خواهد شد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن