تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803713095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقيقات و فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران همچنان ادامه خواهد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تحقيقات و فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران همچنان ادامه خواهد داشت
رئيس مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: غربي‌ها محاصره اقتصادي را براي اين انجام داده‌اند كه ما از فعاليت‌ها و تحقيقات صلح‌آميز هسته‌اي دست برداريم كه اين يك خواسته عمل‌نشدني است و حتماً تحقيقات و اقدامات جمهوري اسلامي ايران در رابطه با فعاليت صلح‌آميز هسته‌اي ادامه خواهد يافت، حتي اگر فشارها از طريق برخي كشورها مانند امريكا ادامه داشته باشد.


رئيس مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: غربي‌ها محاصره اقتصادي را براي اين انجام داده‌اند كه ما از فعاليت‌ها و تحقيقات صلح‌آميز هسته‌اي دست برداريم كه اين يك خواسته عمل‌نشدني است و حتماً تحقيقات و اقدامات جمهوري اسلامي ايران در رابطه با فعاليت صلح‌آميز هسته‌اي ادامه خواهد يافت، حتي اگر فشارها از طريق برخي كشورها مانند امريكا ادامه داشته باشد.
به گزارش «مهر»، علي اكبر ولايتي رئيس مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار صميمانه با برخي فرهيختگان و اصحاب رسانه سوريه اظهار داشت: كشور سوريه و مردم آن كشور دوست و برادر ما هستند و از رئيس‌جمهور سوريه به دليل مقاومتي كه در برابر هجوم بيگانه از خود نشان داد تشكر مي‌كنيم و همچنين اين پايداري و مقاومت در برابر هجوم بيگانگان و مزدوران به هيچ عنوان بدون حمايت ملت سوريه ممكن نبود.
وي در ادامه افزود: اميدواريم باقيمانده مشكلات مردم سوريه برطرف شود و آنها بتوانند با به كارگيري توانمندي‌هاي خود، كشورشان را دوباره بازسازي كنند و با مقاومت به حيات سياسي خودشان در تراز بالا ادامه دهند.
ولايتي با تأكيد بر اينكه ايران، عراق، سوريه، لبنان و فلسطين حلقه‌هاي زنجيره مقاومت در برابر صهيونيست‌ها و دشمنان خود هستند، اظهار داشت: اگر مقاومت، ايستادگي و همبستگي ملت مردم سوريه نبود اين زنجيره مقاومت از سوي دشمنان از بين مي‌رفت.
رئيس مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره نحوه فعاليت اين مركز خطاب به فرهيختگان سوريه‌اي گفت: اين مركز در رابطه با سياست‌هاي كلي نظام و در بخش‌هاي مختلف پژوهش مي‌كند و براساس قانون اساسي كشورمان اين مركز در اختيار مقام معظم رهبري است كه در زمينه و بخش‌هاي مختلف سياسي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي مطالعه و پژوهش دارد. همچنين تمام حوزه‌هايي كه مربوط به اداره حكومت مي‌شود فعاليت‌هاي پژوهشي مربوط به آنها نيز در اين مركز انجام مي‌شود و در واقع مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام به عنوان مركز مادر براي ديگر مراكز پژوهشي كشور شناخته شده است.
ولايتي در پاسخ به سؤال يكي از نمايندگان مجلس سوريه در رابطه با اقدامات ايران نسبت به تحريم‌هاي اقتصادي تصريح كرد: ملت ما از ابتداي انقلاب تاكنون به محاصره‌هاي اقتصادي عادت دارد و غلبه بر اين محاصره نيز همواره مقاومت بوده. بدين وسيله ملت ايران تاكنون توانسته است از حقوق خود و همچنين تماميت ارضي كشور دفاع كند و بدين ترتيب هم‌اكنون شاهد پيشرفت‌هاي مختلف ايران در زمينه‌هاي اقتصادي، فرهنگي، سياسي و اجتماعي هستيم.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تحولات اخير سوريه و آرامشي كه هم اكنون در كشور حاكم شده، گفت: آنچه در سوريه اتفاق افتاد اولين بار نبوده و نيست و در گذشته شاهد جنگ‌هاي مختلف و برخي حركت‌هاي تروريستي در سوريه بوده‌ايم و فكر مي‌كنيم به تدريج آرامش به سوريه باز خواهد گشت و همچنين دولت و ملت سوريه قله بحران را پشت سر گذاشته است.
ولايتي با بيان اينكه بيش از 50 درصد مشكلاتي كه مردم و ملت سوريه در اوج بحران با آن مواجه بودند هم اكنون برطرف شده و آنها به زندگي عادي خود برگشته‌اند، افزود: امروز پس از گذشت بحران چهارساله سوريه، ملت، مردم، رزمندگان و ارتش سوريه قوي‌تر از گذشته هستند و مي‌توانند دوباره با همدلي و همبستگي يكديگر كشور خود را بازسازي كنند.
ولايتي درباره محاصره اقتصادي ايران گفت: آنها محاصره اقتصادي را براي اين انجام داده‌اند كه ما از فعاليت‌ها و تحقيقات صلح‌آميز هسته‌اي دست برداريم كه اين يك خواسته عمل نشدني است و حتماً تحقيقات و اقدامات جمهوري اسلامي ايران در رابطه با فعاليت صلح‌آميز هسته‌اي ادامه خواهد يافت حتي اگر فشارها از طريق برخي كشورها مانند امريكا ادامه داشته باشد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن