تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820550798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزار سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان در سال های اخیر تعطیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: گودرزی: هزار سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان در سال های اخیر تعطیل شدند تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان از تعطیلی و یا تضعیف هزار سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان در سال های اخیر خبر داد و گفت: حتی 100 سمن (سازمان مردم نهاد) فعال در حوزه اجتماعی نداشته ایم که امیدواریم هر چه زودتر آنها رونق بگیرند.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمود گودرزی عصر چهارشنبه در نخستین همایش سازمان های مردم نهاد(سمن ها) در تالار بزرگ وزارت کشور افزود: شکل گیری، رونق و تداوم سمن ها، ناشی از نوع نگاه دولت ها و حکومت ها به مشارکت مردمی است.
وی ادامه داد: اگر نوع نگاه دولت های مردم سالارانه معطوف به اداره جامعه توسط نهادهای مدنی باشد، تکثر و افزونی این نهادها(سمن ها) را شاهد خواهیم بود.
وزیر ورزش و جوانان به وجود سمن ها در حوزه های جوانان و ورزش اشاره کرد و گفت: در حوزه ورزش، بیشتر کشورهای جهان کار را به نهادهای مدنی واگذار می کنند.
گودرزی درباره نوع رویکرد واگذاری ورزش به نهادهای مدنی در کشور نیز گفت: در کشور 15 هزار هیات ورزشی در زمینه های مختلف داریم که به صورت خودجوش شکل گرفته است.
وی تاکید کرد که دولت ها هیچگاه توان تضعیف این نهادهای مدنی را ندارند و ملزم به تقویت آنها هستند.
نخستین همایش سازمان های مردم نهاد امروز با حضور رییس جمهوری و شماری از وزیران با شرکت نمایندگان 2 هزار سازمان مردم نهاد در وزارت کشور برگزار شد.
سیام**7261**9136 ** 2023



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن