تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819250684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايتهاي رهبري از مقامات وزارت خارجه بار ديگر مسئوليت خطيري بر دوش ما نهاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مرداد ۱۳۹۳ (۲۰:۲۳ب.ظ)
در بيانيه مقامات وزارت خارجه و سفيران ايران تصريح شد؛ حمايتهاي رهبري از مقامات وزارت خارجه بار ديگر مسئوليت خطيري بر دوش ما نهاد مقامات وزارت خارجه و سفيران ايران پس از ديدار با مقام معظم رهبري بيانيه اي را در اين خصوص منتشر نمودند.
به گزارش خبرگزاري موج، متن کامل اين بيانيه به نقل از اداره کل ديپلماسي رسانه‌اي وزارت امور خارجه بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
خداوند منان را سپاسگزاريم که توفيق عطا فرمود تا بتوانيم به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي مد ظله العالي شرفياب شويم.
بيانات حکيمانه، جامع و دور انديشانه معظم له در شرفيابي ما به محضر مبارکشان، بي شک براي همه ما دستور العملي راهگشا و مطاع خواهد بود.
حمايتهاي بزرگوارانه ايشان از وزير، مسئولان و سفرا و مجموعه وزارت امور خارجه بار ديگر مسئوليتي سنگين و خطير بر دوش ما نهاد تا در دنياي پرتلاطم در حال گذار کنوني بتوانيم با صلابت، دور انديشي، حزم، درايت و با اتکال به ذات اقدس باري، از سرمايه ملي، منافع ملي، آرمانها و ارزشهاي الهي و اسلامي و تماميت ارضي کشور صيانت و دفاع نمائيم و سياست تعامل سازنده دولت تدبير و اميد را با خودباوري و شجاعت به پيش ببريم.
ما روساي نمايندگيهاي جمهوري اسلامي ايران در خارج از کشور همگام با مسئولين وزارت امور خارجه ، ضمن تقديم بالاترين و خالصانه ترين سپاس هاي خود به محضر رهبر فرزانه انقلاب، ديدگاه ژرف و راهبردي معظم له و هدايتهاي راهگشاي ايشان را نصب العين خود قرار داده و در عرصه هاي فعاليت خود در زمينه سياست خارجي و ديپلماسي به کار خواهيم بست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن