تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813283816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیدوارم قهرمانی ما مرهمی بر دردهای مردم مظلوم کشورم باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فوتبال زیر14 سال آسیا/ سرمربی تیم عراق: امیدوارم قهرمانی ما مرهمی بر دردهای مردم مظلوم کشورم باشد همدان - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال زیر14 سال عراق پس از کسب عنوان قهرمانی در این دوره از رقابتها گفت: امیدوارم این قهرمانی مرهمی بر دردهای ملت مظلوم کشورم باشد.


به گزارش ایرنا ˈسعد هاشمˈ عصر چهارشنبه در نشست خبری پس از پایان بازی تیمش مقابل کره شمالی افزود: همه می دانید ملت عراق با خشونت و جنگ مواجه است و همین مساله تلخ بر روحیه آنها تاثیر منفی داشته است؛ اما امیدوارم این قهرمانی کوچک دل های بزرگ آنها را غرق در شادی و نشاط کند.
وی اضافه کرد: امیدوارم روزی برسد که صلح و آرامش جهان را فرا بگیرد و فوتبال به عنوان سمبل صلح ملت ها بتواند جوامع را به یکدیگر نزدیک کند.
سعد هاشم اظهار داشت: ما از همان ابتدا برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات حضور یافتیم و به این هدف بزرگ که برای آن ماه ها تمرین و تلاش کردیم دست یافتیم.
وی افزود: در این مدت برای بازیکنانم همچون معلم به آموزش های اخلاقی، روانی و فنی پرداختم و خوشحالم که ثمره برنامه ریزی کادر فنی با تلاش بازیکنان به خوبی به ثمر نشست.
سرمربی تیم عراق اظهار داشت: برای هر دیدار همچون این بازی برنامه ریزی داشتیم و توانستیم به موفقیت بزرگی دست یابیم و از هم اکنون باید به فکر برنامه ریزی های بلندمدت باشیم و تیم را بهتر از حالا تقویت کنیم.
وی با قدردانی از خبرنگاران ایرانی بابت پوشش گسترده این رقابت ها گفت: خبرنگاران انعکاس دهنده زیبایی ها و جذابیت های فوتبال هستند و امیدوارم همواره در تمامی مراحل زندگی خود موفق باشند.
وی افزود: میزبانی مسابقات هم در سطح بسیار عالی برخوردار بود و همدانی ها برای برگزاری این رقابتها سنگ تمام گذاشتند.
تیم عراق با برتری سه بر صفر مقابل کره شمالی عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال زیر 14 سال آسیا را کسب کرد.
7520/576 ** 1597



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن