تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820275577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان تبليغات اسلامي به دور از افراط و تفريط عمل کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مرداد ۱۳۹۳ (۱۹:۸ب.ظ)
معاون امور مجلس و استان هاي سازمان تبليغات اسلامي اصفهان: سازمان تبليغات اسلامي به دور از افراط و تفريط عمل کرده است معاون امور مجلس و استان هاي سازمان تبليغات اسلامي گفت: سازمان تبليغات اسلامي همواره به دور از افراط و تفريط عمل کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، تقدير از ۲۲ سال تلاش حجت‌الاسلام سيد ناصر نوري زاده ۲۱ مرداد در آيين توديع و معارفه مدير کل تبليغات اسلامي استان اصفهان گفت: قرآن کريم بهترين سخن را سخن دعوت کننده مردم به سمت خدا مي داند و اين سخن اگر همراه با اخلاص، توکل و توسل باشد، تاثيرگذاري بيشتري خواهد داشت.
وي ضمن تقدير از دو دهه تلاش حجت‌الاسلام سيدحسين بهشتي نژاد مديرکل سابق تبليغات اسلامي اصفهان اظهار داشت: توکل و تواضع از خصوصيات بارز حجت‌الاسلام بهشتي نژاد است و تمامي گروه ها و شخصيت ها بر اين مطلب اذعان دارند که اين شخصيت گرامي همواره در مسير دين و رضاي خدا حرکت کرده است.
نوري زاده ادامه داد: حجت‌الاسلام بهشتي‌نژاد شخصيتي بسيار فعال و محکم دارند که خدمات بسياري در سازمان تبليغات اسلامي انجام دادند و از ابتداي تشکيل اين سازمان در استان اصفهان تصدي رياست آن را بر عهده داشتند و برنامه‌هاي بسيار خوبي در سازمان تبليغات اسلامي استان اصفهان اجرا کردند.
معاون امور مجلس و استان هاي سازمان تبليغات اسلامي افزود: در نشستي که در خدمت آيت الله العظمي مظاهري بوديم، ايشان فرمودند که "رفتن آقاي بهشتي نژاد از سازمان خسارت براي ما است، اما نظر ايشان بر انفصال از اين سازمان را بر تمامي مطالب ديگر ارجح مي دانيم."
وي با اشاره به دستاوردهاي اين سازمان در اصفهان گفت: سازمان تبليغات اسلامي همواره به دور از افراط و تفريط عمل کرده است و هرگز از اعتدال خارج نشده است.
وي در پايان ارتباط با شبکه مبلغان ديني، برگزاري گفتمان هاي ديني و صدها برنامه فرهنگي ديگر را از برنامه هاي سازمان تبليغات برشمرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن