تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814813148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه آغاز شکست صهیونیست ها بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



امام جمعه بابل:
پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه آغاز شکست صهیونیست ها بود خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل، پیروزی حزب الله را آغاز پیروزی های پی در پی مقاومت اسلامی در منطقه و شکست دشمن صهیونیست بیان کرد و گفت: برخلاف این تصور دیدیم که چگونه مقاومت توانست در جنگ 33 روزه کمر اسرائیل را بشکند و حزب الله لبنان درسی را به سایر گروه های مقاومت به خصوص مردم غزه داد و آموخت که شما هم می توانید مقاومت کنید.



حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با گرامیداشت سالروز  پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه و نام گذاری این روز به عنوان روز مقاومت اسلامی گفت: 23 مرداد به عنوان روز مقاومت اسلامی بر اساس سالروز پیروزی مقاومت اسلامی علیه رژیم صهیونیست در سال 85 نامیده شده است.
 
وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با فشار و برنامه ریزی های آمریکا تصور می کرد که می تواند جنگ سنگینی را به بهانه ی یکی دو سرباز ربوده شده بر حزب الله و مردم لبنان تحمیل و از این طریق مقاومت را خلع سلاح کند اما در برابر مقاومت کم نظیر حزب الله درمانده شد و شکست خورد.
 
مسؤول حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل، شکست اطلاعاتی صهیونیست ها را در مقابل حزب الله را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی فکر می کرد که با حملات خود علیه جنوب لبنان در 33 روز جنگ تحمیلی می تواند امنیتی پایدار برای خود به وجود آورد.
 
وی افزود: صهیونیست ها در 33 روز با ریختن آتش سنگین در لبنان و مناطق مختلف آن و با تجاوز زمینی سعی کردند از همه طریق حملات خود را برحزب الله اعمال کنند اما مقاومت مردم لبنان معادلات آنها را به هم ریخت.
 
حجت الاسلام روحانی به طرح خاورمیانه جدید آمریکا اشاره و رژیم صهیونیستی را مجری آمریکا  برای آغاز تغییر در منطقه بیان کرد و گفت: در آن شرایط یاد داریم که وزیر خارجه وقت آمریکا گفت که این شرایط درد زایمان خاورمیانه است و خاورمیانه می خواهد،خاورمیانه جدیدی را به وجود بیاورد.
 
وی افزود: خاورمیانه ای که مطیع محض آنها باشد تا بتوانند تسلط کامل پیدا کنند و این خاورمیانه با به هم پیچند و در اختیار اسرائیل قرار بدهند و هر ندای مقاومت را در حلقومش بخشکانند و اجازه نفس کشیدن را به هیچ عنصری در منطقه ندهند.
 
امام جمعه بابل، پیروزی حزب الله را آغاز پیروزی های پی در پی مقاومت اسلامی در منطقه و شکست دشمن صهیونیست بیان و خاطرنشان کرد: برخلاف این تصور دیدیم که چگونه مقاومت توانست در جنگ 33 روزه کمر اسرائیل را بشکند و حزب الله  لبنان درسی را به سایر گروه های مقاومت به خصوص مردم غزه داد و آموخت که شما هم می توانید مقاومت کنید.
 
وی ادامه داد: حزب الله لبنان آموخت که با اتکا به امداد الهی و  با موشک های ساده و جنگ زمینی نفس گیر با رژیم صهیونیستی مقابله کرد و امروز مقاومت اسلامی در غزه همان درس را گرفتند و در جنگ های 22  روزه، هشت روزه و 35 روزه رژیم صهیونیستی را ذلیل کردند.
 
این استاد حوزه علمیه با اشاره به رجز خوانی های سران صهیونیست در جنگ اخیر علیه مقاومت در غزه گفت: نتانیاهو گفت که ایهود اولمرت نتوانست آن جنگ را به پیش ببرد اما من می توانم کمر مقاومت را بشکنم و با وقاحت و بی شرمی گفت که اگر 300 میلیون عرب را نمی توانیم بکشیم، یک و نیم میلیون عرب در غزه را که می توانیم بکشیم.
 
وی افزود: آنها به این عنوان وارد شدند تا همه را نابود کنند و نفس کشی را در غزه به جا نگذارند اما بد بخت های صهیونیست  بعد از شکست های پی در پی در جنگ اخیر مثل سگ پشیمان شدند.
 
ریس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل، علت شکست صهیونیست ها را عدم تحقق وعده ها برای حمله به نوار غزه بیان کرد و خاطرنشان کرد: اسرائیلی ها خسارت سنگینی را پس دادند و هزینه های میلیاردی بر خود تحمیل کردند اما نتوانستند کوچکترین پیروزی را به دست بیاورند و امروز این نتانیاهوی بدبخت است که باید همه شماتت ها را از اروپا و از داخل اسرائیل و هم پیمانانش تحمل کند.
 
وی به پیش بینی مقام معظم رهبری از شکست رژیم صهیونیستی از این جنگ اشاره کرد و افزود: رهبر معظم و مکرم انقلاب نتیجه جنگ صهیونیست ها علیه مردم غزه را پیش بینی کردند و فرموده بودند که این جنگ به نصرت مردم غزه و به ذلت اسرائیل به پایان خواهد رسید و همانگونه برنده و بازنده ی این جنگ معلوم شده است.
 
حجت الاسلام روحانی خواستار زنده نگه داشته شده روحیه مقاومت و ایستادگی در جامعه شد و گفت: مقاومت بر روی اصول و عقیده و اتکال به خدا و ایمان الهی موجب پیروزی و نصرت الهی خواهد شد.
 
 
مسؤول حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل، حمایت حکومت و مردم ایران از مردم غزه را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: این عزت به دست آمده تحت رهبری مقام معظم رهبری  و وجود ایمان الهی است و این گونه است که بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران معتقدند که کسی که این جنگ را از دور فرماندهی کرد، رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند./1313/ت302/ب1
 



۱۳۹۳/۵/۲۲






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن