تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819258970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محبوبيت محمدجواد ظريف جلوه اعتماد ملت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مرداد ۱۳۹۳ (۱۱:۷ق.ظ)
سيد حسن خميني: محبوبيت محمدجواد ظريف جلوه اعتماد ملت است سيدحسن خميني محبوبيت محمدجواد ظريف وزير امور خارجه در کشور را جلوه اعتماد ملت دانست و تأکيد کرد: اين اعتماد يک سرمايه است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسن خميني در همايش روساي نمايندگي‌هاي جمهوري اسلامي ايران در خارج کشور ضمن گراميداشت ياد و خاطره بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و شهداي انقلاب اسلامي به ويژه شهداي وزارت امور خارجه با اشاره به روزهاي ابتدايي انقلاب بيان داشت: روزهاي اول انقلاب برخي از ديپلمات‌ها کاري بلد نبودند و شايد برخي از آنها زبان کشور مقابل را نيز نمي‌دانستند اما تيغ برنده داشتند زيرا پشتوانه آن‌ها يک ملت بود.
وي افزود: همان‌گونه که پشتيباني يک ملت ريشه توانمندي نيروهاي مسلح آن است ريشه توانمندي سربازان سياست خارجي نيز پشتوانه مردم است.
سيد حسن خميني با بيان اينکه مردم زماني که تلاش سربازان سياست خارجي را در راستاي منافع خودشان بدانند لحظه به لحظه شما را ياد مي‌کنند، تصريح کرد: امروز اين سرمايه عظيم براي وزارت خارجه است و حمايت و اعتماد به سربازان اين عرصه انتظارات و توقعاتي از توانمندي‌هاي وزارت خارجه را بيشتر مي‌کند.
توليت آستان مقدس حضرت امام (ره) در توصيه به ديپلمات‌هاي کشور عنوان کرد: ايمان در مجموعه را تقويت کنيد، دانش را بالا ببريد، کار و تلاش را بيشتر کنيد، لحظه به لحظه توانمندي خودتان را نسبت به موضوع بالا ببريد چرا که به عنوان کسي هستيد که در نوک پيکان کشور قرار داريد، معلومات خودتان را نسبت به موضوع بالا ببريد، شجاعت در تصميم‌گيري را تقويت کنيد و مسئوليت بپذيريد و براي آينده کشور تلاش کنيد.
حجت‌الاسلام سيدحسن خميني محبوبيت محمدجواد ظريف وزير امور خارجه در کشور را جلوه اعتماد ملت دانست و تأکيد کرد: اين اعتماد هم سرمايه است و هم مسئوليت را زياد مي‌کند.
توليت آستان مقدس حضرت امام خميني (ره) در پايان تصريح کرد: اعتماد سرمايه‌اي است که مردم مي‌دهند و انتظار هم دارند که اين سرمايه در مسير آنها صرف شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن