تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815574307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم دخانیات کردستان قله آرارات ترکیه را فتح کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تیم دخانیات کردستان قله آرارات ترکیه را فتح کرد سنندج - ایرنا - تیم کوهنوردی مجتمع دخانیات کردستان در ادامه صعودهای خارجی خود موفق به فتح قله پنج هزار و 137 متری آرارات ترکیه شد و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی را بر فراز این قله به اهتزاز در آورد.


به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی این شرکت، تیم کوهنوردی 20 نفره شرکت دخانیات کردستان به سرپرستی محمد آئینی مدیر مجتمع دخانیات کردستان، روز 9 مرداد بعد از هشت ساعت کوهپیمایی در ارتفاع چهار هزار متر و در کمپ مربوطه مستقر شد.
بعد از ریکاوری و استراحت، 15 نفر از اعضای تیم در ساعت دو و سی دقیقه بامداد روز جمعه 10 مرداد به سمت قله حرکت کردند و در شرایط جوی نا مساعد در ساعت هشت و سی دقیقه صبح موفق به فتح قله آرارات شدند.
این تیم بعد از ثبت این افتخار هفته جاری در میان استقبال گرم جمعی از مسوولین و پیشکسوتان ورزش استان وارد سنندج شد.
سرپرست تیم و مدیر مجتمع دخانیات کردستان این صعود را یکی از سخت ترین صعودهای انجام شده توسط تیم کوهنوردی مجتمع دخانیات کردستان توصیف و از عملکرد اعضای تیم ابراز رضایت کرد.
آئینی با اشاره به فراهم نمودن بسترهای مناسب در شرکت دخانیات ایران و تشویق کارکنان برای روی آوردن به ورزش و نیز برنامه ریزی های منسجم در این زمینه، حمایت های بی دریغ مسوولین شرکت دخانیات ایران به ویژه مدیر عامل شرکت را بسیار ارزنده و شایان تقدیر دانست و افزود: برای من و اعضای تیم کوهنوردی مجتمع دخانیات کردستان مایه بسی مباهات است، که توانسته ایم با فتح قلل جهانی افتخاراتی را به نام شرکت دخانیات ایران کسب کنیم.
سرپرست تیم کوهنوردی مجتمع دخانیات کردستان در ادامه از آغاز فصل جدید تمرینات تیم برای آمادگی جهت صعودهای برنامه ریزی شده در آینده خبر داد.
تیم کوهنوردی مجتمع دخانیات کردستان تا کنون صعود به قله پنج هزار و 47 متری کازبک گرجستان در سال 1391، قله چهار هزار و 90 متری آراگاتس ارمنستان و قله پنج هزار و 671 متری دماوند در سال 1392 که معادل سه مقام سوم کشوری است را در کارنامه خود ثبت کرده است.ک/3
570/533



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن