تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819752203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنر معاصر به صورت پله پله به مخاطبان عام اصفهان معرفی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان حسینی:
هنر معاصر به صورت پله پله به مخاطبان عام اصفهان معرفی می شود
اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیر گالری متن تازه با اشاره به افتتاح گالری متن تازه در تاریخ 24 خردادماه گفت: با برگزاری نمایشگاه های مختلف قصد معرفی و حمایت از هنرمندان خوب اصفهان و استان های هم جوار را داریم و امیدواریم با این شیوه هنر معاصر به صورت پله پله به فضای هنری و مخاطبان عام اصفهان معرفی شود.



به گزارش خبرنگار مهر، مریم حسینی چهارشنبه شب در نشست خبری با موضوع رویکردها و سیاست های جدید گالری متن تازه اظهار داشت: گالری متن به مدت سه سال در اصفهان فعالیت داشت و بسیاری از هنرمندان با رویکرد نوین این گالری آشنایی داشتند اما اکنون با تغییر مکان، نام و سیاست رویکرد جدیدی در پیش گرفته است. وی با اشاره به اینکه با همکاری خانم پورمعمار سیاست گذاری مشترک و جدیدی برای این گالری دارند، افزود: در مقطعی از زمان با مشکلات برپایی گالری و  عدم شناخت صحیحی عامه مردم از هنر معاصر اصفهان و  به ویژه مشکلات بخش فروش آثار آشنا شدم و با توجه به اهداف یکسان با خانم پورمعمار تصمیم به کار کردن درباره یک موضوع در گالری با نامی جدید گرفتیم. افتتاح رسمی گالری متن تازه

مدیر گالری متن تازه با اشاره به افتتاحیه رسمی گالری در روز 24 مرداد تاکید کرد: معرفی و حمایت از هنرمندان خوب که در اصفهان مورد بی مهری قرار گرفته اند را مدنظر قرار داده ایم.

وی ادامه داد: همچنین به زودی نمایشگاه نخست ما با 12 اثر از 11 هنرمند برجسته تهرانی، هنرمندان پیشکسوتی همچون استاد عباس کیارستمی، علی شیرازی، علی اکبر صادقی و برخی هنرمندان خوب اصفهانی از جمله شنتیا ذاکرعاملی، حامد صدر ارحامی تشکیل می شود که آثاری متفاوت با رویکردها و سیاست های مختلف در آن به نمایش در می آید.

حسینی با اشاره به اینکه آثار برخی از هنرمندان این نمایشگاه فروش خوبی در حراج بین المللی تهران داشته است، بیان داشت: در انتخاب آثار این نکته را مدنظر قرار داده ایم که هنر معاصر به صورت پله پله به فضای هنری و مخاطبان عام اصفهان معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه هنوز ذهنیت صحیحی درباره هنر معاصر در اصفهان دیده نشده است، ابراز داشت: هنرمند معاصر برخلاف هنرمند سنتی نمی تواند با فضای اصفهان به خوبی ارتباط پیدا کند.

مدیر گالری متن تازه اذعان داشت: گرچه به همین دلیل از بسیاری از هنرمندان اصفهانی در تهران و خارج از کشور بیشتر استقبال شده است اما ما سعی داریم با راه اندازی نمایشگاه های مختلف و معرفی صحیح این نوع از هنر این زمینه را در اصفهان نیز ایجاد کنیم.

نمی خواهیم هنر معاصر را در تقابل با سنتی قرار دهیم

در ادامه این نشست میترا پورمعمار دیگر مدیر گالری متن تازه اظهار داشت: ما هنر سنتی را دوست داشته و با بسیاری از هنرمندان بزرگ این عرصه نیز ارتباط دوستانه ای در زمینه هنر داریم و در برابر هنرشان سر تعظیم فرود می آوریم.

مدیر گالری متن تازه اظهار داشت: هنر سنتی مربوط به زمان خود بوده و به شکل استاد و شاگردی منتقل می شده است اما هنرمندی که در دنیا کنونی زندگی و به خارج سفر کرده و با دنیای نوین همراه می شود می تواند پیشینه سنتی شهر خود را برای نوین کردن هنر معاصر به کار بگیرد.

مدیر گالری متن تازه بیان داشت: در حال آماده سازی مجموعه نمایشگاه های مختلفی در طول سال در اصفهان هستیم و از هنرمندان استان های اطراف اصفهان نیز در برگزاری نمایشگاه ها حمایت می کنیم.

پورمعمار با اشاره به نحوه اطلاع رسانی درباره این نمایشگاه گفت: در روزهای آینده برگزاری این نمایشگاه در قالب پیامک به 6 هزار شماره، کارت دعوت، پوسترهای جشنواره و از طریق سایت اطلاع رسانی می شود.


۱۳۹۳/۵/۲۲ - ۰۹:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن