تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820040852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غير علني بودن دادگاه جاسوسي و فحشا، طبيعي است ولي دادگاه فساد اقتصادي بايد علني باشد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: غير علني بودن دادگاه جاسوسي و فحشا، طبيعي است ولي دادگاه فساد اقتصادي بايد علني باشد
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اگر از افراد متنفذ و مسئله دار، پرونده اي با چنين ابعاد گسترده اي مطرح شود كه هم مفاسد و فحشاي اخلاقي، هم مفاسد جاسوسي و براندازي و هم مفاسد اقتصادي در آن مطرح باشد، غير علني بودن جلسات رسيدگي به مفاسد اخلاقي براي جلوگيري از اشاعه فحشا در جامعه برابر قانون اساسي درست است. همچنين غير علني بودن مفاسد براندازي و جاسوسي نيز به جهت حفظ اسرار نظام و برملا نشدن روش هاي ضد جاسوسي سربازان گمنام امام زمان منطقي است و همه مي پذيرند؛ اما خواست عمومي اين است كه رسيدگي به مفاسد اقتصادي چنين پرونده اي، در دادگاه علني مطرح شود.


جوان آنلاين: نشست سراسري پيشكسوتان جهاد و شهادت عصر سه شنبه با سخنراني سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در حضور 450 نفر از پيشكسوتان دفاع مقدس در دانشكده شهيد مطهري بسيج برگزار شد.

به گزارش پايگاه اينترنتي بسيج؛ سردار نقدي در اين نشست با اشاره به از خود گذشتگي هاي ملت ايران در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: حجم عظيمي از فداكاري هايي كه شما جمع حاضر، امروز يكي از نمادهاي آن هستيد، براي اين نبود كه شاه برود و شازده بيايد. اين ملت فداكار، خون داده تا اسلام حاكم شود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اين خيل عظيم شهدا و جانبازان و خون دل هاي خانواده هاي معظم آنان براي آن نبود كه طاغوت برود و طاغوتچه ها بيايند. مردم به دنبال تحقق عدالت بودند و هستند و تحمل تمام سختي هاي انقلاب براي آن است كه ظلم و تبعيض ها محو شود و عدل حاكم شود.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج ادامه داد: عده اي به خاطر سهم اندكي كه در انقلاب داشته اند، فداكاري هاي عظيم ملت را ناديده مي گيرند و خود را صاحب انقلاب مي دانند و به خود اجازه مي دهند هر تحريفي كه مي خواهند در فرهنگ و مرام انقلاب ايجاد كنند و هر تصرفي را در بيت المال روا داشته اند. انتظار هم اين است كه دستگاه هاي نظام جلوي اين تصرفات ظالمانه ايستاده و حق مطلب را ادا كنند.

وي با اشاره به برخي پرونده هاي دنباله دار در دادگاه ها، تصريح كرد: امروز قوه قضاييه در آزموني سخت و سرنوشت ساز قرار گرفته است و مردم انتظار دارند برخورد با غاصبان بيت المال و متعديان به اعتبار جمهوري اسلامي قاطع، بدون ملاحظه اسم و رسم ها و شفاف باشد.

سردار نقدي ابعاد گسترده اين دست پرونده ها را يادآور شده و تأكيد كرد: اگر از چنين افرادي پرونده اي با چنين ابعاد گسترده اي مطرح شود كه هم مفاسد و فحشاي اخلاقي، و هم مفاسد جاسوسي و براندازي و هم مفاسد اقتصادي در آن مطرح باشد، غير علني بودن جلسات رسيدگي به مفاسد اخلاقي براي جلوگيري از اشاعه فحشا در جامعه برابر قانون اساسي درست است. همچنين غير علني بودن دادگاه رسيدگي به مفاسد براندازي و جاسوسي نيز به جهت حفظ اسرار نظام و برملا نشدن روش هاي ضد جاسوسي سربازان گمنام امام زمان منطقي است و همه مي پذيرند؛ اما خواست عمومي اين است كه رسيدگي به مفاسد اقتصادي چنين پرونده اي، در دادگاه علني مطرح شود.

وي با اشاره به نقش وجود اين مفاسد در ايجاد نارضايتي عمومي در جامعه خاطرنشان كرد: مردم حق دارند بدانند چگونه افرادي با تجاوز به اموال عمومي نارضايتي توليد مي كنند و چگونه خودشان بر موج اين نارضايتي خود ساخته سوار مي شوند و با فريب مردم مجدداً آنها را مي دوشند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه سخنان خود بيان كرد: مردم حق دارند بدانند پورسانت هاي سنگين نفتي را چه كسي به قيمت خدشه دار كردن اعتبار كشور از آن خود كرده است. همچنين حق دارند بدانند هزينه سنگين اداره برخي نشريات و روزنامه ها كه هر روز همه با هم تيتر يكسان مي زنند و اتفاقاً اين تيتر يكسان، همان تيتر شب گذشته بي بي سي و ديگر رسانه هاي معاند عليه نظام است چطور تأمين مي شود. حق مردم است اطلاع داشته باشند هزينه اين به اصطلاح مطبوعات از كجا مي آيد.

وي با اشاره به نقش برخي افراد متنفذ در فتنه سال 88 گفت: مردم حق دارند بدانند چك پول هاي بي اندازه اي كه در سال 88 به اراذل و اوباش داده شد تا 8 ماه تهران را به آشوب بكشند و به مقدسات مردم توهين كنند و اموال عمومي را تخريب كنند از كجا آمده.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج همچنين اظهار داشت: مردم حق دارند بدانند چه كسي و با چه پولي لات ها و ولگردها را اجير كرد تا روز قدس سال 88 به خيابان بيايند و در مقابل راهپيمايي عظيم مردم تهران در اين روز با وقاحت تمام روزه خواري كنند و شعار "نه غزه نه لبنان" سر دهند، تا اعتبار جهاني ملت آزاديخواه ايران را خدشه دار كنند.

وي در تشريح نقش سفارت انگليس در فتنه سال 88 افزود: مردم حق دارند نقش جاسوسخانه انگليس در آن حوادث تلخ را بدانند. رژيم منحوس پادشاهي انگلستان هنوز در حسرت پايان دوره سياه استعماري است و آرزو مي كند كه به جاي نوكراني مثل رضاخان، خان جديدي پيدا كند و بر مردم ايران حاكم كند و با تفرقه افكني و پراكندن مردم ايران از محور اسلام و وحدت، آرزوي بازگشت به دوران سياه استعمار را دارد، كه اين آرزو را به گور خواهد برد.

سردار نقدي نحوه رسيدگي به برخي پرونده هاي دنباله دار و مفتوح در دستگاه قضايي را يادآور شده و تأكيد كرد: اگر جلسات دادگاه در رسيدگي به جنبه هاي منكراتي و فساد اخلاقي پرونده ها و همچنين مفاسد جاسوسي و امنيتي نمي تواند علني باشد، پس لااقل رسيدگي به مفاسد اقتصادي در جلسات علني رسيدگي شود تا مردم دوست و دشمن خود را بهتر بشناسند و دلسوزان دروغين مردم رسوا شوند.





تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن