تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813208409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقای روحانی! ما مانند طرفداران احمدی‌نژاد، قفل بر دهان نمی‌زنیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
آقای روحانی! ما مانند طرفداران احمدی‌نژاد، قفل بر دهان نمی‌زنیم

آقای روحانی! ما مانند طرفداران احمدی‌نژاد، قفل بر دهان نمی‌زنیم
روحانی تا زمانی مرد محبوب ماست که بر اساس منافع ملی کار کند. طرفداران دولت یک خط قرمز دارند و آن هم ایران است. برای ما هیچ فردی خط قرمز نیست.
مصطفی داننده: خودمانیم سخنان روحانی خوب نبود. اصلا از او و شخصیتش چنین انتظاری نمی‌رفت که منتقدان را حواله به جهنم بدهد و از ادبیاتی استفاده کند که آدمی را به یاد فردی بیندازد که سال‌ها از این ادبیات برای سخن گفتن استفاده می‌کرد. همین عصبانیت بی موقع روحانی زمینه ساز بل گرفتن مخالفان دولت شد تا آنان در مجلس و رسانه‌های خود شمشیر را برای روحانی از رو بکشند که این بود اعتدال آقای رئیس جمهور؟

این ادبیات روحانی را می‌توان از نقاط سیاه دولت طی یک سال اخیر دانست اما نکته روشن این ماجرا،قلم حقیقت گوی طرفداران دولت روحانی بود. با نگاهی به روزنامه‌های و سایت‌های نزدیک به دولت، می‌توان مقاله‌ها و یادداشت‌های انتقادی در مورد این سخنرانی رئیس جمهور را مشاهده کرد. یادداشت‌هایی که حتی ادبیاتی بسیار تندتر از ادبیات برخی مخالفان دولت روحانی داشت. ((البته ناگفته نماند که رسانه‌های منتسب به دولت در این زمینه سکوت کرده‌اند و حتی در قام موافقت سخن می‌گویند.))

این انتقادها نشان داد که طرفداران روحانی با حامیان دولت‌ قبل، به ویژه در مجلس تفاوت بسیاری دارند. واکنش سریع حامیان دولت به ادبیات روحانی، به خوبی نشان داد برای آنان خط قرمز حراست از رایی است که به روحانی داده‌اند نه شخص دکتر حسن روحانی. برای این عده منافع ملی مهم تر از هر فرد و جریانی است. مقاله‌هایی که در نقد ادبیات رئیس جمهور توسط حامیان دولت تدبیر و امید نوشته شد به خوبی بیانگر این معنا است. این در حالی است که طرفداران دولت قبل، چشم خود را بر تمامی اشتباهات احمدی نژاد و اطرافیانش بسته بودند و او را پیامبری معصوم معرفی می‌کردند که بری از هر اشتباهی است. افرادی که امروز در مجلس صدای واویلتا سر داده‌اند، حتی زمانی که احمدی نژاد به مجلس آمد و با آنها شوخی کرد و رفت نیز سکوت کردند تا مشخص شود، فریادهای آنان امروز از سر سیاسی کاری است نه دغدغه مندی!

مردم به خوبی به یاد دارند که این آقایان، از ترس به قدرت رسیدن رقبا و کنار رفتن از قدرت، قلم‌های خود را در هزار پستو پنهان کردند و قفل آهنی بر دهان زدند تا مبادا این انتقادها زمینه ساز روی کارآمدن اعتدال گرایان و اصلاح طلبان شود. آنها که امروز ادبیات روحانی را در شان یک رئیس جمهور نمی‌دانند، در مقابل بزغاله، لولو و ... هیچ نگفتند و حتی به آن خندیدند و گفتند چه رئیس جمهور مردمی داریم.

این تفاوت بزرگی است و آقای رئیس جمهور باید به این نکته توجه کند که همانگونه که دولت می‌گوید این دولت مانند دولت احمدی نژاد، دولت شعار، تندروی و بی حساب و کتاب نیست، طرفداران این دولت نیز مانند حامیان دولت قبل نیستند و خط قرمزشان منافع ملی و شعارهایی است که روحانی به واسطه آن توانست به کرسی ریاست جمهوری تکیه بزند. روحانی تا زمانی مرد محبوب ماست که بر اساس منافع ملی کار کند. طرفداران دولت یک خط قرمز دارند و آن هم ایران است. برای ما هیچ فردی خط قرمز نیست.






1393/5/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن