تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799643506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشریح آخرین وضعیت تیم ملی ووشو 


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > رزمی
تشریح آخرین وضعیت تیم ملی ووشو 
رئیس فدراسیون جودو گفت: ووشوکاران اعزامی به بازیهای آسیایی در فاصله نزدیک به 40 روز به اعزام شرایط خوبی دارند و در تلاش هستیم تا نتیجه درخور توجه ای کسب کنیم.



به گزارش خبرنگار مهر، رئیس فدراسیون ووشو به همراه سرمربی تیم ملی در نشست خبری که با همکاری روابط عمومی کمیته ملی المپیک برگزار شده بود آخرین وضعیت تیم اعزامی به بازیهای آسیایی را تشریح کردند. در این نشست علی نژاد با بیان اینکه در ووشو هر کشور می تواند 13 ورزشکار به بازیها اعزام کند افزود: با بررسی تمامی جهات بخصوص شرایط اقتصادی جامعه تصمیم گرفتیم تنها 10 ووشکار به این دوره از مسابقات اعزام کنیم که در این بین 6 نفر در بخش ساندا و چهار نفر در بخش تالو حضور خواهند داشت.  وی افزود: برنامه ریزی منسجم برای حضوری موفق در بازی های آسیایی حداقل به چهار سال زمان نیاز دارد. ما با توجه به تجربیاتی که از بای های آسیایی گوانگژو داشتیم تلاش کردیم بعد از این بازی ها برنامه منسجمی داشته باشیم تا ثمره آن را در بازی های اینچئون ببینیم. بنابراین این برنامه تدوین شد اما به دلیل شرایط وقت و انحلال سازمان تربیت بدنی و بعد تشکیل وزارت ورزش و حاشیه ها و مشکلاتی که در این مدت به وجود آمد، تمامی فدراسیون ها زمان مهمی را از دست دادند.  رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به سختی کسب مدال در بازیهای آسیایی گفت: در مسابقات جهانی از بین 10 کشور برتر 9 تیم آسیایی بودند و این نشان می‌دهد که ووشو چه کار سختی دارد. البته یک نکته دیگری هم وجود دارد در مسابقات جهانی 40 مدال طلا توزیع می‌شود ، اما در بازی‌های آسیایی 15 مدال. می بینید که کار ووشو خیلی سخت است.
 
علی‌نژاد ادامه داد: نکته جالب اینکه در بخش ساندای بانوان دو خواهر به این مسابقات اعزام می شوند.  الهه منصوریان و شهربانو منصوریان به ترتیب در اوزان 52- و 60- کیلوگرم به دیدار رقبای خود می روند که در هر دو وزن هم نماینده چین حضور دارد. الهه منصوریان تجربه حضور در گوانگجو را در کارنامه خود دارد و شهربانو منصوریان نیز دو مدال طلای جهان و یک مدال طلای آسیا را در کارنامه خود دارد. البته الهه منصوریان نیز دو مدال طلای جهانی را در کارنامه خود دارد. اما در بخش تالو فرشاد عربی و احسان پیغمبری که هر دو در بازی‌های آسیایی گوانگجو حضور داشتند این دوره نیز به بازی‌های آسیای اعزام خواهند شد. قطعا آنها تجربه 4 ساله گذشته خود را در این دوره از رقابت‌ها به کار خواهند برد.
 
وی افزود: تاکنون در بازی‌های آسیایی کلا 12 مدال گرفته‌ایم که از این تعداد 6 مدال در دوره قبل به دست آمد اما نباید ملاک را گوانگژو قرار دهیم. اگر معدل گرفته شود تعداد طلاها در هر دوره یک طلاست که این موضوع معقول‌تر است. واقعا نباید انتظارات بیش از حد باشد و بر روی بازیکنان فشار روانی وارد کنیم. بحث بازی‌های آسیایی با جهانی فرق می‌کند. در رقابت‌های جهانی 40 مدال تقسیم می‌شود اما در رقابت‌های آسیایی تنها حدود 15 مدال تقسیم می‌شود و هر کشور می‌تواند 13 نفر را به مسابقات اعزام کنند.

 


رئیس فدراسیون جودو در خصوص نداشتن اردوی برون مرزی برای تیم تیم ملی گفت: برنامه ریزی کادر فنی تیم ملی بر همین اساس بود که به جای اردوی برون مرزی در تهران تمرین کرده و به جای از تیم های خارجی برای برگزاری دیدار دوستانه دعوت کنیم. وقتی اردو در داخل ایران برگزار می شود به دلیل میزبانی می توانیم شرایط را مطابق با خواست خود تعیین کنیم به طوریکه به رقبا حتی اجازه عکس گرفتن هم ندادیم ولی اگر به چین می رفتیم نمی توانستیم چنین شرایطی را تحمیل کنیم. این اتفاق علاوه بر این موجب شد با بهترین تیم ها ولی با کمترین هزینه دیدار کنیم. علاوه بر اینکه باید به ورزش به عنوان یک دیپلماسی عمومی نگریسته شود. تیم های خارجی با حضور در ایران با مردم و فرهنگ ما آشنا شدند و به سفیرانی برای کشورمان تبدیل شدند. بدین ترتیب ذهنیت آنها از ایران با توجه به تبلیغاتی که در خارج از کشور وجود دارد، تغییر می می کند. به نظر من این تصمیم از جهات مختلف هوشمندانه بود.
 
اوجاقی : محیط تیم ملی ایزوله است
 
سرمربی تیم ملی جودو هم گفت: تا کنون تمامی برنامه هایی که برای آماده سازی تیم ملی تدارک دیده بودیم به خوبی اجرا شده است. تمرینات در آکادمی ووشو به خوبی اجرا شد ، امکانات خوبی در آکادمی ووشو وجود دارد و به نوعی می توان گفت محیط ایزوله است و مشکلاتی که در طبقات بالا یعنی در بخش مدیریت برای تأمین منابع با آن دست به گریبان هستیم به هیچ عنوان به تیم ملی وارد نمی شود و آرامش خوبی بر تیم حاکم بود به طوریکه نفرات بدون هیچ مسئله روحی و روانی به تمرینات خود ادامه دادند. 
 
حسین اوجاقی افزود: حریفان تدارکاتی خوبی هم برای آماده سازی به تهران سفر کرده اند. ما این حریفان را نیز طبق برنامه و هدف خاصی انتخاب کردیم و اینکه کدام تیم در چه زمانی به تهران آمده و بازی تدارکاتی داشته باشیم خیلی اهمیت داشت. ضمن اینکه کلاس های آموزشی خوبی برای کادر فنی و ورزشکاران اجرا شد که می تواند در بهبود این روند خیلی موثر باشد. 
 
 
وی با اشاره به آمادگی بهتر ووشوکاران ایران نسبت به دوره گذشته بازی های آسیایی گفت: ما امسال وضعیت خوبی داریم ولی تیم های دیگر هم قوی تر شده اند. چین قدرت برتر این رشته است و فاصله زیادی با بقیه کشورها دارد. به جز چین تیم کره نیز به خاطر میزبانی می تواند رقیب دوم ما باشد. چین پس از نتایج خوبی که ایران در سال 2013 کسب کرد، برای نخستین بار همانند ما اردوی متمرکز تشکیل داده است. نگرانی اصلی آنها تیم ایران است. 
 
اوجاقی تأکید کرد: ارتباطات پشت پرده چینی ها مثل همیشه شرایط ما را سخت کرده است ولی ما نهایت تلاش خود را انجام داده ایم و به آنالیز تمامی رقبا پرداخته ایم. حتی فیلم تمرینات تیم چین را از روش های مختلف به دست آورده ایم و شناخت خوبی از تیم های کره، ویتنام و فیلیپین داریم چون این کشورها تغییرات زیادی در نفراتی که در مسابقات 2012 و 2013 شرکت کردند، نداده اند.
 
قابل ذکر است که تیم ملی وشوو با 10 ووشوکار در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون شرکت می کند.
 

 


۱۳۹۳/۵/۲۱ - ۱۷:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن