تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816616957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از شهدای دانش آموز درس آزادگی و حریت بیاموزیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش: از شهدای دانش آموز درس آزادگی و حریت بیاموزیم خبرگزاری پانا : معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت : از شهدای دانش آموز درس آزادگی و حریت بیاموزیم
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۱ مرداد ساعت 14:45



به گزارش خبرگزاری پانا ،  دکتر حمید رضا کفاش در مراسم اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات ادبی ، پژوهشی ، رسانه وفضای مجازی گفت : باید از شهدای دانش آموز که درس آزادگی و حریت را به ما آموختند تجلیل کنیم و همجنین از شهدای مظلوم غزه یاد کنیم .
وی در ادامه افزود: دانش آموزان ایران اسلامی باید نشان دهند که همیشه در صحنه حضور دارند و با خلق شعر وداستان هنرمندانه ی خود مظلومیت غزه را به نمایش بگذارند .
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت:بچه های ایران اسلامی با احساس با شعور و عدالت دوست باید نشان دهند که همیشه در صحنه هستند و باحضور گسترده ی خود هنر مندانه داستان و شعر بگویند ومظلومیت غزه را به نمایش بگذارند که این یک مبارزه مستمر و دقیق علیه استکبار جهانی است .
وی در ادامه به  جوان و نخبگان کشور  توصیه کرد : ما برای ایجاد زمینه ی نماز و نهادینه کردن نماز درکشورمان باید هنر شکر گزاری را رواج دهیم .
 وی گفت :ما باید شکر کردن را بیاموزیم تا بتوانیم در مقابل خدای خود به شکر گزاری مشقول شویم و به درستی کسیکه هنر شکر گزاری را بلد نباشد نمی تواند از خدای خود نیز شکر کند ، نماز نیز جلوه ای از شکر خدا هست و ماامروز باید هنر شکر گزاری را بیاموزیم.
وی با اشاره به اینکه انسان های که نسبت به لطف دیگران تشکر نمی کنند ، شاکر خدا نیز نخواهند افزود:  انسان های که از پدر و مادر خود تشکر نکنند هیچگاه شکر خدا را بجانمی آورند .
کفاش گفت : برگزاری یک چنین اردوها و مسابقاتی پشت آن هزاران تلاش خوابیده است و بعضی از نیرو ها با نام وبعضی از آنان گمنام هستند.
 وی در ادامه گفت : دومین توصیه ی که به شما جوانان دارم این است « ام » در زبان عربی به معنای اساس و پایه است و مادر ام است اساس هستی مادر است و در دین تاکید شده است بهشت زیر پای مادران است و اگر می خواهید در تمام عرصه ها موفق و سلامت باشید باید دعای خیر پدر و مادر بدرقه ی راه شما در زندگی باشد .
وی افزود : در فرهنگ شعر و دین ما مادر به عنوان سنبل هستی می باشد و تغذیه ی فکر ، ذهنی و جسمی را فراهممی کند و این یک واقعیت است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش درسومین توصیه ی خود گفت : در این جشنواره 300 نفر ازبین دوازده میلیون و سیصد هزار نفر به این دوره مسابقات راه یافته اند و همه ی شما در این دوره ی مسابقات برگزیده اید .
وی گفت : رقابت و مسابقات خوب است ولی باید پیامد های آن را کم کنیم شما آغاز کار هستید و از تلاش و مطالعه نباید پرهیز کنید و رشد و پیشرفت دیگران را خواستن رفتار متعالی است .
چهارمین توصیه ی کفاش به دانش آموزان این بود که : درآینده ای بسیار زود شبکه ی اجتماعی « شاد » - شبکه اجتماعی دانش آموزی – فعال خواهد شد و دانش آموزان نخبه می توانند وارد این شبکه اجتماعی شوند و آخرین تولیدات خود در معرض دید عموم قرار دهند .
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش درادامه افزود : بزرگ ترین حسن این شبکه ی اجتماعی پیداکردن دوستانی با فکر و اندیشه ای از جنس خودتان است
وی در مورد هدف ساخت این شبکه گفت : هدف ما ایجادمحیطی سالم در بین محیط های مخرب اجتماعی است .
وی در پایان به همکاران توصیه کرد : که کانون های منتخب را تزریق مالی کنند تا حداقل آنان بتوانند سالیانه حدود 50شاعر و نویسنده را تولید کنند .
کفاش در ادامه گفت : بهتر است  که برای چنین دانش آموزان نخبه ای در زمینه های اقتصادی و شغل نیز میدان های را باز کنیم تا آنان بتوانند به راحتی به فعالیت خودادامه دهند و جامعه ی زیبا را پر از موفقییت ترسیم کنند .












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن