تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821125835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت ايران از مقاومت، بر اساس باور ديني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۱۷ب.ظ)
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س): حمايت ايران از مقاومت، بر اساس باور ديني است توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها گفت: ما بر اساس آموزه هاي ديني يار مؤمنان از جمله حزب الله و تمامي حرکت ها در مقابل استکبار هستيم و اين حمايت، هيچگاه جنبه تاکتيکي ندارد.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله سعيدي در ديدار رئيس اتحاديه شهرداري هاي لبنان که در سالن ولايت حرم مطهر برگزار شد، گفت: ما از حزب الله و شخص سيد حسن نصرالله خاطرات خوب و مواضع ارزشمندي از ابتداي فعاليت تا امروز داشته ايم.
وي سنت الهي را قرار دادن جريان هاي حق در برابر استکبار و جريان هاي باطل در زمين معرفي کرد و گفت: امروز شاهديم که دو جريان خطرناک صهيونيست ها و داعشي ها و تکفيري ها با نام مقابله با اسلام و يا با نام ترويج اسلام به دنبال نابودي اسلام هستند، اين ها دو لبه يک قيچي هستند.
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها قيام شجره طيبه حزب الله لبنان در منطقه را مبشر و مبيين اسلام ناب محمدي(ص) معرفي کرد و گفت: اميد است اين شجره طيبه تحت حمايت جمهوري اسلامي ايران، اسلام حقيقي را به جهانيان معرفي نمايد.
وي خاطرنشان کرد: دشمنان اميد بسته اند که حرکت هاي مقامت اسلامي و جمهوري اسلامي حرکتي مقطعي باشد؛ اين فکري شيطاني است که خطري در پيش راه مقاومت است. آنها گمان مي کنند که حمايت ايران از جريان هاي مؤمن در سراسر جهان، جرياني تاکتيکي است.
آيت الله سعيدي با تأکيد بر اين که ما بر اساس آموزه هاي ديني يار مؤمنان از جمله حزب الله و تمامي حرکت ها در مقابل استکبار هستيم، گفت: اين حمايت، هيچگاه جنبه تاکتيکي ندارد، بلکه از روي اعتقادات ماست.
وي تصريح کرد: شاخص ترين نيرويي که با جمهوري اسلامي ايران هماهنگ است، حزب الله مي باشد که اميد است با اين هماهنگي علاوه بر جلوگيري از زياده خواهي هاي استکبار، زمينه ظهور حضرت حجت عجل الله تعالي فرجه را فراهم نماييم.
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها حفظ اين ارتباط را براي توسعه اسلام ناب ضروري معرفي کرد و گفت: توصيه مي کنم که در اين حرکت خود، از فعاليت در دو جبهه غافل نشويم؛ نخست بايد عوامل همگرايي ميان ما و گروه هاي همسو تقويت و حفظ شود و در ادامه با آگاهي از آسيب ها و آفت هايي که دشمن از طريق تبليغات و نفوذي هاي خود در اين جريان وارد مي کند، خود را مصون بداريم.
وي در ادامه خاطرنشان کرد: حرکت حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها از مدينه به سمت مشهد و ارتحال شهادت گونه ايشان در قم، نشان مي دهد که هر کسي که براي خدا هجرت کرده و حرکتي داشته باشد، خدا اين حرکت را برکت داده و او را الگو قرار مي دهد.
آيت الله سعيدي نگاه اسلام به حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها در ميان اهل بيت عليهم السلام و مراجع و علماي دين را الگويي از نگاه اسلام به زن معرفي کرد و گفت: اميد است زنان و مردان جامعه اسلامي از اين بانو الگو گرفته و با ايستادگي و صبر شاهد تحقق وعده هاي الهي باشند.
در ابتداي اين ديدار، سلطان اسعد، رئيس اتحاديه شهرداري هاي لبنان در ديدار توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها گفت: حزب الله در خط مقدم جبهه ايستاده و با تمام فتنه ها و جنايات صهيونيست مقابله مي کنند.
وي حزب الله را سدي در برابر امريکا، صهيونيست، غرب و تکفيري ها معرفي کرد و گفت: همانطور که خدا به ما عنايت کرده و در سال 2000 صهيونيست ها را از کشور خود خارج کرديم و در سال 2006 در جنگ 33 روزه آنها را مجدداً شکست داديم؛ همچنان پيروز خواهيم بود.
رئيس اتحاديه شهرداري هاي لبنان با تقدير از مسئولان نظام جمهوري اسلامي ايران در حمايت از حزب الله لبنان و مقاومت اسلامي فلسطين گفت: اطمينان داريم که ايران اسلامي همچون گذشته از حزب الله و فلسطيني ها، مردم سوريه و عراق حمايت مي کند.
وي به برنامه گسترده شهرداري هاي لبنان در حمايت از حزب الله لبنان براي مقاومت در برابر صهيونيست ها گفت: اميد است بادعاي مسلمانان در سراسر جهان و تمامي آزادي خواهان، موفقيت هاي بيشتري نسبت به استکبار داشته باشيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن