تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804361505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیات های ورزشی غیرفعال استان اردبیل حذف می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هیات های ورزشی غیرفعال استان اردبیل حذف می شوند اردبیل - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با اجرای طرح آمایش ورزش، هیات های ورزشی راکد و غیرفعال استان از چرخه رقابت های ورزشی کنار گذاشته می شوند.


به گزارش ایرنا ، ایوب بهتاج روز سه شنبه در نشستی با فرماندار و اعضای هیات های ورزشی خلخال افزود: با اجرای این طرح در سال آینده از هیات های فعال در عرصه رقابت های ورزشی حمایت مالی قابل توجهی خواهد شد.
وی گفت: از اول سال 94 معیار و ملاک تخصیص اعتبارهیات های ورزشی در مناطق مختلف استان تعداد ورزشکاران سازمان یافته ، بیمه ورزشی افراد و مسابقات ورزشی برگزار شده به همراه میزان کسب عناوین قهرمانی در رقابت های استانی و ملی خواهد بود.
وی اظهار کرد: مبنای اعزام ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی به مسابقات قهرمانی کشور نیز داشتن مقام اول تا ششمی در مسابقات ملی امسال تعیین شده است.
بهتاج از بدهی 20 میلیارد ریالی اداره کل ورزش و جوانان استان به افراد و پیمانکاران مجری طرح های عمرانی خبر داد و افزود: این بدهی ارثیه ای است که از سال 88 به بعد برای مسوولان این اداره کل به جای مانده و مشکل ساز شده است.
وی گفت: جذب و استخدامی های افراد به صورت غیر قانونی در این اداره کل، مسوولان را با مشکل جدی مواجه کرده و مسوولان قبلی باید جوابگوی دیوان محاسبات و سایر ارگان های ذیربط در این زمینه باشند.
وی به کاهش دو سومی اعتبارات ورزشی استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: در حالی که برای امسال 10 میلیارد ریال اعتبار برای کمک به 402 هیات ورزشی این استان پیش بینی شده بود از این مبلغ سه میلیارد و 110 میلیون ریال برای سال 93 هیات های ورزشی زیرپوشش اداره کل ورزش و جوانان استان منظور شده است.
بهتاج بیان کرد: اعتبارات هیات های ورزشی خلخال در سال گذشته 200 میلیون ریال بود و تلاش می شود این اعتبار در سال جاری به دو برابر افزایش یابد.
وی دلیل تاخیر در اجرای پروژه چمن مصنوعی ورزشگاه پوریای ولی شهر خلخال را عمل نکردن شرکت خلخال دشت و صاحب امتیاز باشگاه فرهنگی ، ورزشی خلخال دشت به تعهدات خود در اجرای این پروژه ذکر کرد.
وی اظهار کرد: هم اکنون زیرسازی ورزشگاه پوریای ولی شهر خلخال برای اجرای چمن مصنوعی در این محل از سوی اداره کل ورزش وجوانان استان انجام شده و در صورت آمادگی باشگاه خلخال دشت برای انجام مراحل بعدی چمن مصنوعی ورزشگاه پوریای ولی خلخال بر اساس استانداردهای تعریف شده فیفا در این ورزشگاه اجرا خواهد شد.
وی با بیان این که عملیات اجرایی زورخانه خلخال از تیرماه سال گذشته در محل مجموعه ورزشی پوریای ولی شهر خلخال آغاز و تاکنون نیز 600 میلیون ریال اعتبار برای این پروژه هزینه شده افزود: تا زمانی که سند مالکیت زمین موقوفی مورد نظر برای احداث زورخانه خلخال به نام اداره ورزش و جوانان خلخال تغییر نیافته جابجایی محل اجرای این پروژه
امکان پذیر نخواهد بود.
7119/594/530



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن