تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804142023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موفقيت‌هاي ورزش کشور حاصل تلاش هيات هاي ورزشي و مديران استاني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۱:۳۳ق.ظ)
سجادي: موفقيت‌هاي ورزش کشور حاصل تلاش هيات هاي ورزشي و مديران استاني است معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان باابراز رضايت از عملکرد هيات هاي ورزشي و ادارات ورزش و جوانان استان ها گفت: بيشتر موفقيت‌هاي ورزش کشور حاصل تلاش مربيان، باشگاه ها، هيات هاي ورزشي و ادارات ورزش و جوانان در شهرستان ها و ادارات کل است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد نصرالله سجادي در ديدار با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان و روسا و نواب رييس هيات هاي ورزشي استان گفت: همدان به لحاظ برخورداري از فضاهاي ورزشي مناسب ظرفيت هاي بالايي در ميزباني مسابقات بين المللي در رشته هاي مختلف ورزشي دارد.
وي با قدرداني از مسوولان اجرايي استان همدان در برگزاري باشکوه رقابت هاي مرحله نهايي فوتبال زير 14 سال آسيا گفت: اين رقابت ها در سطح بسيار مطلوبي برگزار شده و زيرساخت هاي موجود در ورزش همدان نيز به خوبي پاسخگوي نياز مسابقات بوده است.
معاون ورزش قهرماني وزير ورزش و جوانان با اشاره به نقش هيات هاي ورزشي در موفقيت ورزش استان در رقابت هاي ورزشي بزرگي چون المپيک و بازي هاي آسيايي خاطرنشان کرد: بيشتر موفقيت‌هاي ورزش کشور حاصل تلاش مربيان ، باشگاه ها ، هيات هاي ورزشي و ادارات ورزش و جوانان در شهرستان ها و ادارات کل است اين عزيزان نقش مهمي در موفقيت هاي ورزشکاران ايفا مي کنند.
وي افزود: همواره تاکييد کرده ايم کار افرادي در که در شهرستان ها و استان ها هستند به مراتب سنگين ترو سخت تر از افراد ديگر و نقش هيات هاي استاني در موفقيت ها به خوبي بارز است.
سجادي درباره مشکلات مالي هيات هاي ورزشي تصريح کرد: توقع از ورزش کشور بسيار بالا است ولي توجه به مسايل مالي در ورزش بسيار اندک است، در اين زمينه با انجام هماهنگي و تعامل لازم و برنامه ريزي بايد نواقص موجود از بين برود.
وي با اشاره به توسعه فعاليت بدني آحاد جامعه براي ارتقاي سطح سلامت عمومي، بيان داشت: متاسفانه هزينه اي که براي سلامت در جامعه مي شود براي پيشگيري صرف نمي شود و بايد نمايندگان مجلس توجه خاصي به هزينه درورزش داشته باشند.
نصرالله سجادي در خصوص چگونگي برگزاري مجامع انتخاباتي فدراسيون هاي ورزشي افزود: مجامع عمومي و عادي ساليانه فدراسيون ها بايد در زمان مقرر برگزار شود و از همه فدراسيون ها و هيات هاي توقع داريم تا اين مساله را اجرايي کننند.
او با بيان اين که براساس اساسنامه سرپرستي فدراسيون‌ها نبايد بيشتر از شش ماه به طول انجامد، گفت: اگر اين سرپرستي بيش از اين به طول بيانجامد غيرقانوني است پس به هر طريقي بايد اين انتخابات در موعد مقرر برگزار شود ولي در يکسال گذشته سعي شده تکليف اکثر فدراسيون هاي ورزشي مشخص شود و 30 مجمع دريکسال گذشته برگزار شده است.
او ادامه داد: بايد سعي کنيم از اين پس ديگر هيچ فدراسيوني با سرپرست اداره نشود مگر اينکه استثنايي وجود داشته باشد و متاسفانه اکثر سرپرست ها نمي‌توانند برنامه ريزي مشخصي داشته باشند به گونه‌اي که با مشکلات بسيار زيادي روبه رو مي‌شوند و نمي توانند منابع مالي را به خوبي جذب و صرف کنند.
سجادي در مورد بازي‌هاي آسيايي اينچئون و هم چنين ميزان آمادگي ورزش کشور براي حضور در اين مسابقات افزود: فکر مي‌کنم کسب نتيجه‌اي که در بازي‌هاي گوانجو به دست آمد در شرايط فعلي سخت‌تر و ميزبان کار ما را در بسياري از رشته‌ها سخت کرده است، اگر در گوانجو با ۲۰ مدال طلا چهارم شديم در اين دوره از مسابقات بايد ۲۴ مدال طلا بگيريم تا جايگاه خود را در آسيا حفظ کنيم.
سجادي در پايان با اشاره به همکاري همه مديران ورزشي در سراسر کشور براي حضور موفق در رقابت هاي پيش رو گفت: همه بايد کمک کنيم تا بتوانيم يک بار ديگرشادي را به مردم عزير کشورمان تقديم کنيم. موفقيت يک ورزشکار قطعاً حاصل تلاش يک تيم و يک مجموعه است و يک فرد به تنهايي قادر به تحقق اين امر نيست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن