تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819453610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمار شهدای غزه به یک هزارو 944 نفر رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آمار شهدای غزه به یک هزارو 944 نفر رسید تهران - ایرنا - با بیرون کشیدن پیکر چندین شهید دیگر فلسطینی از زیر آوار خانه ها، شمار شهدای فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به غزه به یک هزارو 944 نفر رسید.


به گزارش منابع فلسطینی، امدادگران پیکر دو شهید فلسطینی را از زیر آوار منطقه خزاعه در شرق خان یونس بیرون کشیدند تا علاوه بر 10 هزار زخمی فلسطینی، شمار شهدای غزه، به یک هزارو 944 نفر برسد.
از سوی دیگر، یک شهروند فلسطینی از اهالی شهر رفح که در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات، در بیمارستان مصری العریش به شهادت رسید.
یک نوزاد دختر فلسطینی نیز که تنها یک ماه و نیم سن داشت، بر اثر جراحاتی که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مرکز غزه برداشته بود، به شهادت رسید.
در کرانه باختری نیز ˈزکریا موسیˈ از نیروهای جنبش فتح، در جریان حمله اشغالگران صهیونیست و ویران کردن خانه اش در جنوب شهر نابلس به شهادت رسید. در این حمله 5 شهروند فلسطینی از یک خانواده زخمی و دو تن دیگر بازداشت نیز شدند.
این حمله، بیش از هشت ساعت به طول انجامید و نظامیان اشغالگر صهیونیست از نارنجک و بولدوزر برای ویران کردن خانه موسی استفاده کردند. منابع فلسطینی تاکید کردند که رژیم صهیونیستی در این حمله، از خودروهای نظامی، بولدوزرها و پهپاد برای ویران کردن منزل وی استفاده کردند.
در این میان، مذاکرات غیرمستقیم میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی در قاهره ادامه دارد تا تحت نظر مصر، به راه حلی برای توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، دست یابند.
یک منبع از هیأت مذاکره کننده فلسطینی با تاکید بر این که مصر به آن ها اعلام کرده که هیأت رژیم صهیونیستی به قاهره رسیده، خاطر نشان کرد: به هیچ کس اجازه وقت کشی نخواهیم داد.
برای دومین بار پس از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، بین مقاومت و ارتش صهیونیستی آتش بس 72 ساعته منعقد شده است.
خاورم/1275



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن