تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819368902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه عاشورا: هدف اصلی داعش اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده سپاه عاشورا: هدف اصلی داعش اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است تبریز - ایرنا - فرمانده سپاه عاشورا گفت: هدف اصلی گروه تروریستی داعش اختلاف افکنی بین شیعه و سنی در جهان اسلام است تا بدین طریق اهداف استکبار تامین شود.


سردار سرتیپ دوم پاسدار غلام عسکر کریمیان دوشنبه شب در جمع فرماندهان گردان های عاشورا و پیشکسوتان سپاه ناحیه بستان آباد، افزود: جنایات گروهک ضد اسلامی داعش برای منحرف کردن افکار جامعه جهانی از پیروزی های اسلام و مقاومت در سوریه و عراق است.
وی اظهار کرد: داعشی ها به زنان و کودکان رحم نمی کنند و در این جنایات هزاران نفر را به شهادت رسانده اند و به دنبال تفرقه بین شیعه و سنی هستند که با تدبیر آیت الله سیستانی و بزرگان اهل سنت حرکت آنها خنثی و مردم عراق با همه توان خود در حال مبارزه با این گروه هستند.
کریمیان اضافه کرد: ما مطیع رهبر هستیم و جنایتکاران بدانند اگر پای گروه تروریستی داعش به اماکن مقدس جهان تشیع باز شود جواب آنها را بی درنگ خواهیم داد.
وی گفت: مسلمانان در سراسر جهان اجازه ندهند که چنین گروهک هایی با عنوان اسلام هر جنایاتی که خواستند انجام دهند و باید با هوشیاری دین مبین اسلام را به خوبی معرفی و همه جنایت های این گروهک ها را محکوم کنند.
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به جنایات اسرائیل غاصب در غزه، گفت: کشته شدن مردم بی دفاع غزه دل هر انسانی را به درد می آورد اما دردآورتر از آن، سکوت مرگبار جوامع بین المللی در برابر این جنایات است.
کریمیان ادامه داد: کشتن کودکان و زنان بی گناه و مظلوم غزه در کجای تعاریف حقوق بشر قرار دارد که مجامع جهانی چنین سکوت کرده اند، چگونه می توان شاهد بود که دهها تن بمب بر سر ملتی بی دفاع و مظلوم ریخته شود و جهان در یک سکوت مرگبار فرو رود.
وی اظهار کرد: سکوت مرگبار مجامع بین المللی در برابر جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی دروغ بودن ادعاهای حقوق بشری و انسان دوستانه آنها را برای چندمین بار ثابت کرد.
7236/245



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن