تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798346696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هجدهمین دوره لیگ وزنه برداری بزرگسالان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هجدهمین دوره لیگ وزنه برداری بزرگسالان آغاز شد تهران - ایرنا - هجدهمین دوره لیگ وزنه برداری بزرگسالان باشگاه های کشور امروز (سه شنبه) با حضور 6 تیم در تهران آغاز شد.


به گزارش ایرنا، هفته نخست لیگ وزنه برداری در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (21 و 22 مرداد) به میزبانی نیروی زمینی ارتش در باشگاه کوثر واقع در شهرک سازمانی شهید فلاحی در اتوبان شهید بابایی تهران برگزار می شود.
شش تیم شرکت ملی حفاری ایران، مناطق نفت خیز جنوب، نیروی زمینی ارتش، پدافند هوایی، عقاب نیروی هوایی و ذوب آهن اصفهان حضور دارند.
در هفته اول هر چند تیم ملی بزرگسالان بازیهای آسیایی را در پیش دارد اما با صلاحدید کادر فنی تیم ملی، نفرات ملی پوش به جای رکوردگیری در سالن تمرین، در صحنه رقابتها حضور خواهند داشت و در کنار دیگر وزنه برداران لیگی وزنه می زنند.
امسال هم مثل سالهای گذشته یک پای ثابت مدعیان قهرمانی تیم شرکت ملی حفاری ایران است؛ تیمی که در چهار دوره اخیر قهرمان لیگ وزنه برداری شده و آماده است تا بار دیگر از این عناوین دفاع کند.
بهادر مولایی، محمدرضا براری، نواب نصیرشلال، کیانوش رستمی و مرتضی رضائیان ملی پوشانی هستند که امسال با دوبنده ملی حفاری در رقابتهای لیگ شرکت می کنند. فراز رامهرمزی، سرمربی ملی حفاری علاوه بر این ملی پوشان چهره های سرشناسی چون حامد مجیدی، محمد اصغرنژاد، سجاد بهروزی، نیما آقایی و میثم محبی را هم در اختیار دارد.
در فصل جدید دیگر خبری از پیکان نیست. پیکانی ها که فصل گذشته با جذب نفرات ملی پوش هزینه زیادی کردند تا قهرمان شوند پس از ناکامی در کسب این عنوان و ایستادن روی سکوی نایب قهرمانی ، خیلی زود از تیم داری در لیگ وزنه برداری دلسرد شدند تا حضورشان در این رقابتها به همان یک سال خلاصه شود.
اما جای پیکان را در رقابتهای این فصل تیم ریشه دار ذوب آهن گرفته است. ذوب آهنی ها که سعید آذری را به عنوان مدیرعاملی از جنس پولاد سرد، بالای سر خود می بینند امسال آمده اند تا در کورس رقابت با ملی حفاری برای کسب عنوان قهرمانی، تنور این رقابتها راگرم نگه دارند.
جذب نفرات سرشناسی چون بهداد سلیمی، رشید شریفی، رسول تقیان، جابر بهروزی و مجید عسکری از ذوب آهن تیمی مدعی ساخته است. ذوب آهنی ها که با مربیگری علی جباری در رقابتهای این فصل شرکت می کنند نفراتی چون مسعود چترایی، ایوب مرادی و امیر حسین نظام الرعایا را هم در خدمت دارند.
مناطق نفت خیز جنوب، نیروی زمینی ارتش، عقاب نیروی هوایی و پدافند هوایی دیگر تیم های لیگ وزنه برداری هستند که در این میان نیروی زمینی و مناطق نفت خیز جنوب همچون فصل گذشته رقابت نزدیکی برای ایستادن روی سکوی سوم خواهند داشت.
در هشت سال گذشته همواره تیم های اهوازی عنوان قهرمانی لیگ وزنه برداری را به دست آورده اند؛ در سالهای 85، 86، 87 و 88 تیم مناطق نفت خیز جنوب و در سالهای 89، 90 و 91 و 92 هم ملی حفاری.
به عبارتی آخرین قهرمانی یک تیم غیر اهوازی در لیگ وزنه برداری به سال 1384 برمی گردد که تیم پیام ارتباطات تهران با نفراتی چون شاهین نصیری نیا، اصغر ابراهیمی، وحید ربیعی و جواد خوشدل نفت اهواز را در فینال پشت سر گذاشت و جام قهرمانی را بالای سر برد.
در هفدهمین دوره لیگ وزنه برداری که بهمن ماه سال گذشته به پایان رسید، تیم ملی حفاری با 3237 امتیاز در صدر ایستاد و تیم پیکان با 3213 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

*طبق اعلام سازمان لیگ رده بندی نهایی لیگ وزنه برداری بزرگسالان در فصل 1392 به شرح زیر است:
1-ملی حفاری اهواز: 3237 امتیاز
2-پیکان تهران: 3213 امتیاز
3- نیروی زمینی ارتش: 2858 امتیاز
4- مناطق نفتخیز جنوب: 2764 امتیاز
5- عقاب نیروی هوایی: 2764 امتیاز
6- پدافند هوایی: 1993 امتیاز
7- هیات وزنه برداری بوشهر: 1993 امتیاز
ورزشی (1)**1067**1581



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن