تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819913768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاسی: برکناری دایی در هیات مدیره مطرح نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سیاسی: برکناری دایی در هیات مدیره مطرح نشده است تهران-ایرنا-رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادعای علیرضا رحیمی درخصوص برکناری دایی توسط هیات مدیره این باشگاه را رد کرد و گفت: برکناری علی دایی از سرمربیگری پرسپولیس به هیچ وجه در هیات مدیره مطرح نشده است.


حمیدرضا سیاسی درمصاحبه با یک برنامه تلویزیونی درباره اختلافات اعضای هیات مدیره این باشگاه نیز گفت: همه جا اختلاف وجود دارد و شکاف و ابعاد اختلاف اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس آنطور که عنوان شده نیست و ما اتحاد خوبی داریم.
این موضوع درحالی از سوی سیاسی مطرح می شود که علیرضا رحیمی پس از گذشت نزدیک به چهار ماه از مسوولیتش در باشگاه پرسپولیس به آن اشاره کرده و خواستار ورود دولت و دستگاه های نظارتی به آن شده است.
وی در پاسخ به این سووال که چرا رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به این اندازه مصاحبه می کند موضوعی که در هیچ کجای دنیا این مساله مطرح نیست نیز تصریح کرد: قبول دارم زیاد مصاحبه می کنم اما باید بدانیم تیم ما پرسپولیس است و شاید بسیاری از باشگاه های بزرگ مشکل ما را نداشته باشند از این رو نمی شود به من زیاد خورده گرفت و این مقایسه را زیاد درست نمی دانم.
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: یکی از دلایلی که زیاد مصاحبه می کنم تماس بی شمار خبرنگاران و دوستان مطبوعاتی است و خجالت می کشم پاسخ آن ها را ندهم.
سیاسی درخصوص علی دایی سرمربی این تیم و اینکه آیا طرحی برای برکناری وی درهیات مدیره مطرح شده است نیز اظهارداشت:نه اصلا راجع به دایی صحبتی نشده است و از دوستان رسانه ای می خواهم با حاشیه سازی تمرکز بازیکنان ما را درآستانه دیدارهای هفته سوم برهم نزنند.
به اعتقاد وی درست است تیم دردو هفته نخست نتایج مناسبی کسب نکرده است اما ما امیدواریم درهفته های بعد ضمن جبران نتیجه گذشته نتایج خوبی در هفته های آینده باشند.
وی درباره دیدار امروزش با علیرضا رحیمی واینکه مراسم آشتی کنانشان مصنوعی بوده است نیز عنوان کرد: آشتی کنان ما مصنوعی نبوده است رحیمی برای پرسپولیس تلاش زیادی کرده است و سعی کرده تیم روند رو به جلویی داشته باشد که البته باتوجه به شکایت های زیادی که داریم کار آسانی نیست.
سیاسی در پاسخ به سووال دیگری مبنی براینکه به نظرمی رسد او مالک اصلی باشگاه راه آهن است نیز بیان داشت: باشگه راه آهن را برادرم به همراه چند تن از دوستانشان خریداری کرده و من هیچ نقشی در آن باشگاه ندارم.
وی درباره اینکه در هیات مدیره چه کاری برعهده اش است نیز گفت: مسوولیت بودجه بندی باشگاه کار اصلی من درهیات مدیره است.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز درشهرداری فعالیت می کند نیز گفت: درشهرداری فعالیتی ندارم.
ورزشی.(3)**9144/1547



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن