تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820259350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خسارت ۳ ميلياردي سيل به راه‎هاي رابر و بافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مرداد ۱۳۹۳ (۲۰:۳۱ب.ظ)
خسارت ۳ ميلياردي سيل به راه‎هاي رابر و بافت مدير کل راه و شهرسازي استان کرمان گفت: سيل هفته گذشته در مجموع ۳ميليارد و۱۷۵ ميليون تومان به راه‌هاي شهرستان‌هاي رابر و بافت خسارت وارد کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، خداداد مقبلي در جمع خبرنگاران گفت: وقوع سيل هفته گذشته در شهرستان رابر خسارت زيادي به راه‌هاي روستايي؛ به ويژه راه‌هاي خاکي روستا‌ها وارد کرد.
وي بيان کرد: در اثر اين سيل، ۱۶کيلومتر راه خاکي روستايي، ۱۹کيلومتر شانه راه اصلي و ۱۱کيلومتر راه اصلي آسيب ديده است.
مدير کل راه وشهرسازي استان کرمان افزود: ۲۵هزار و ۳۵۰م‌تر مربع آسفالت راه‌ها نيز خسارت ديده و بايد براي ۱۲۰کيلومتر راه روستايي تيغ زني مجدد انجام شود.
مقبلي تصريح کرد: دو تا سه پل نيز به شکل کامل از بين رفته و زيربناي ۴هزار و ۶۰۰متر مکعب پل نيز خسارت جدي ديده است.
مدير کل راه و شهرسازي استان کرمان اظهار کرد: در مجموع حوزه راه‌هاي شهرستان رابر ۷۶۰ميليون تومان خسارت ديده است.
وي افزود: در شهرستان بافت به سبب خرابي بخشي از سد خاکي اين شهرستان و ريزش آن در جاده، بخش قابل توجهي از راه‌ها آسيب ديده‌اند.
مقبلي با اشاره به وقوع بارش‌هاي شديد در روستاي گوغر در بافت، گفت: جاده اين روستا نيز آسيب جدي ديده که ۱۲۵ ميليون تومان در حوزه راه‌هاي خاکي روستايي و ۴۵ميليون تومان به آسفالت راه‌هاي اصلي خسارت وارد شده است.
مدير کل راه و شهرسازي استان کرمان تصريح کرد: در مجموع ۳ ميليارد و ۱۷۵ ميليون تومان به راه‌هاي دو شهرستان بافت و رابر خسارت وارد شده است.
وي خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۳ميليارد تومان به حوزه راه‌هاي استان در حوادث مختلف آسيب وارد شده که تنها ۲ميليارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ماده ۱۰ و۱۲ به کرمان اختصاص يافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن