تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819988164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبليغات در قم ساماندهي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مرداد ۱۳۹۳ (۱۸:۵۹ب.ظ)
معاون مطبوعات و تبليغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم: تبليغات در قم ساماندهي مي شود معاون مطبوعات و تبليغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم از ساماندهي حوزه تبليغات در اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي توکليان افزود: در امر تبليغات سامانه اي را در فضاي مجازي طراحي کرده ايم که از ابتدا تا انتهاي فرايند تبليغات بتواند از طريق اين سامانه به منظور سرعت عمل و نظارت انجام بشود.
وي اظهار کرد: مجوز کانون هاي تبليغاتي غير فعال و کانون هايي که بر اساس سفارش مجوز گرفته اند، باطل مي شود و به افراد مستحق متقاضي مجوز داده مي شود.
توکليان احقاق حقوق هنرمندان را از وظايف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي دانست و خاطرنشان کرد: با ديده باني و رصد طرح هاي تبليغاتي از استفاده آثار هنرمندان بدون اجازه آنها در طرح هاي طراحان جلوگيري مي شود.
وي با بيان اينکه تمامي آيين نامه ها و دستورالعمل ها در پرتابل وزارتخانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قابل مشاهده است، اظهار کرد: اسامي مراکز خبري داراي مجوز در اين تارنما مشخص شده و به طور مرتب اين اطلاعات به روز مي شود.
وي با بيان اينکه اساسنامه خانه مطبوعات در تارنماي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم به نشاني http://qom.farhang.gov.ir قابل دسترس است، گفت: در اين اساسنامه مشکلاتي مانند تعريف نشدن روزنامه نگاران الکترونيکي، عضويت برخي صنوف مرتبط، نحوه عضوگيري و انتخابات هيأت رئيسه که در گذشته وجود داشت، رفع شده است.
وي تأکيد کرد: وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامي به هيچ وجه اعتقادي به مهندسي انتخابات انجمن ها، از جمله خانه مطبوعات ندارد، اما؛ قانون مطبوعات دوره گذشته با مشکلاتي رو به رو بود که محکم مي ايستيم تا خانه مطبوعات کاملا قانوني شکل بگيرد.
معاون مطبوعات و تبليغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم با بيان اينکه دخالت نکردن در انتخابات انجمن ها جزو سياست هاي وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامي است، خاطرنشان کرد: اين وزارتخانه از تنوع تشکل ها استقبال و حمايت مي کند.
توکليان تأکيد کرد: جامع ترين تشکل مطبوعات استان قم، ˈخانه مطبوعاتˈ است و بحث ساماندهي جديد روزنامه نگاران و نحوه شکل گيري آن در دست انجام است تا پاسخگوي دغدغه خبرنگاران باشيم.
معاون مطبوعات و تبليغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم تصريح کرد: از اولويت ‎هاي اصلي افزايش اعطاي يارانه ‎هاي ارشاد به مطبوعات، فعاليت مستمر در حوزه قرآن، اهل بيت (س)، فرهنگ ايراني اسلامي و اقتصاد مقاومتي است.
توکليان با تأکيد بر تشکيل کنسرسيوم فرهنگي در استان اظهار کرد: تلاش مي کنيم تا کار ريشه اي انجام دهيم و از برخوردهاي سليقگي خودداري کنيم.
وي با تأکيد بر ضرورت پويايي اقتصاد فرهنگ و هنر، بر لزوم ايجاد محل دايمي نمايشگاهي براي عرضه آثار هنرمندان تأکيد کرد و گفت: با ايجاد چنين نمايشگاهي مي توان در حوزه فرهنگ و هنر نيز از ظرفين حضور گردشگران و زائران داخلي و خارجي بهره برد.
وي در بخش ديگر سخنانش با اشاره به برگزاري آيين روز خبرنگار در استانداري گفت: در اين زمينه 20 خرداد ماه امسال نامه اي به استانداري ارسال شد تا به منظور حفظ شان و تکريم خبرنگاران و چگونگي نحوه برگزاري مراسم اين روز، کميته اي با حضور مديران کل روابط عمومي استانداري و شهرداري، آقاي مرتضي داستاني (پشکسوت مطبوعاتي)، خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي، خانه مطبوعات و انجمن صنفي روزنامه نگاران استان قم تشکيل شود.
وي هدف از تشکيل اين کميته را جلوگيري از پراکندگي برنامه ها و تکريم واقعي روزنامه نگاران استان دانست و اظهار کرد: تکريم خبرنگار را گرفتن هديه مالي نمي دانم، کسي که در طول سال همه وقت خود را وقف مردم مي کند، شأن او گرفتن هديه مالي نيست، بلکه معيشت، بيمه، مسکن و ساير مشکلات اين صنف بايد دغدغه مسوولان باشد.
معاون مطبوعات و تبليغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم بر لزوم توجه هرچه بيشتر به اخلاق رسانه ‎اي تأکيد کرد و گفت: هنرمندان و روزنامه نگاران ضمن داشتن اتحاد بايد شأن يکديگر را نيز رعايت کنند.
وي تصريح کرد: رسانه هاي استان قم با رعايت نکات اخلاقي و حرفه اي ظرفيت الگو شدن براي ساير رسانه هاي کشور را دارند و بايد رسانه هاي استان مطالبه گر باشند.
توکليان در پايان با بيان اينکه رويکرد بيشتر نشريات قم، ديني است، از برگزاري جشنواره رسانه هاي ديني در قم خبر داد و افزود: همچنين جشنواره استاني مطبوعات در نيمه دوم امسال و نيز جشنواره تبليغات با دو رويکرد سفارش دهنده و مجريان برگزار خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن