تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803940040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج تربیت بدنی و ورزش مازندران در بین استانهای کشور، رتبه دوم قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا: بسیج تربیت بدنی و ورزش مازندران در بین استانهای کشور، رتبه دوم قرار دارد ساری - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه بسیج استان در بخش تربیت بدنی و ورزش در بین استانهای کشور، رتبه دوم قرار دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار ˈاحمد الماسپورˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های تصویری و نوشتاری ملی و استانی در ساری افزود: مازندران با توجه به استعدادهای موجود در اکثر رشته های تربیت بدنی (ورزشی) نقشی فعال داشته که اکنون در بین 31 استان کشور، بسیج ورزش مازندران رتبه دوم کشور را دارد.
وی که به مناسبت مسابقات قهرمانی بسیج کشور به میزبانی مازندران سخن می گفت، اظهارداشت: امسال سپاه کربلای مازندران میزبان مسابقات ورزشی قهرمانی بسیج کشور در ساری است.
وی اظهارداشت: این مسابقات با حضور 700 ورزشکار بسیج در رده نوجوانان از 31 استان کشور در روزهای 22 تا 25 مرداد ماه جاری در دو مجتمع پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دانشگاه آزاد ساری برگزار می شود .
وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته های کاراته و جودو در رده سنی نوجوانان برگزار می شود، بیان داشت: مراسم افتتاحیه این مسابقات عصر روز چهارشنبه هفته جاری با حضور احتمالی سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار می شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران همچنین از برنامه ریزی بسیج برای توسعه ورزش در سطح محلات استان خبر داد و افزود: توسعه اماکن ورزشی در سطح محلات و دیگر شهرهای مازندران در دستور کاری سپاه کریلا قرار دارد و در برنامه کوتاه مدت سالن های ورزشی محلات که با محوریت بسیج در حال احداث است به پایان می رسد.
وی بسیج مازندران را در برگزاری رشته های مختلف ورزشی دارای قابلیت های فراوان و بالقوه دانست و بیان داشت: بسیج ورزش استان در تمامی قشرهای مختلف حضوری پررنگ در طی سالهای گذشته داشته و در حوزه سلامت جسمی و روانی بسیجیان ورزشکار نیز نقش آفرین است.
وی با اشاره به اینکه فضاهای ورزشی خوب و مناسبی برای نوجوانان و جوانان در محل های پایگاهها و حوزه های مقاومت و محلات بسیج استان در حال احداث است، ادامه داد: ایجاد ورزشگاه های پاک و امنی را در تمامی شهرستان ها، حوزه ها و پایگاه های مقاومت در قالب سوله های 9 دی و صالحین در دست احداث داریم.
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه با همت حوزه های مقاومت، خیران و مردم شهرهای این خطه ، سالن های ورزشی چند منظوره در همه شهرهای استان احداث می شود، گفت: این سالن های ورزشی در صورت تامین اعتبار در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.
سرهنگ الماسپور همچنین در باره ساخت چمن های مصنوعی و استخرهای ورزشی ویژه بسیجیان استان، گفت: ساخت چمن های مصنوعی از دو سال قبل در شهرهای بابل، آمل، قائمشهر و سوادکوه شروع شده و نیز در همین شهرها احداث استخرهای ورزشی و سالن های چند منظوره برای استفاده بسیجیان این خطه در حال احداث است و در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه تمامی امکانات احداثی مربوط به نظام جمهوری اسلامی بوده و اختصاص به همه آحاد جامعه دارد، افزود: حدود یک سوم از جمعیت سه میلیونی این خطه به عنوان بسیجی هستند.
بیش از یک میلیون نفر بسیجی سازمان یافته در قالب گردانهای عاشورا و الزهرا تحت فرماندهی سپاه کربلا در مازندران وجود دارند.ک/2
609/608



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن