تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801553511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلوزه در اوج از تیم ملی فوتبال آلمان خداحافظی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کلوزه در اوج از تیم ملی فوتبال آلمان خداحافظی کرد تهران-ایرنا- میروسلاو کلوزه، برترین گلزن تاریخ فوتبال آلمان، از تیم ملی فوتبال این کشور خداحافظی کرد.


به گزارش فیفا، این بازیکن 36 ساله کمتر از یک ماه بعد از قهرمانی تیم ملی آلمان در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل، بازنشستگی خود را از فوتبال ملی اعلام کرد.
وی شانزدهمین گل خود در جام جهانی را در رقابت های برزیل به ثمر رساند تا رکورد بیشترین گل زده در این مسابقات را به خود اختصاص بدهد. کلوزه در تیم ملی آلمان نیز توانسته است 71 گل به نام خود ثبت کند.
این بازیکن در این باره به وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان گفت: قهرمانی در جام جهانی، رویای کودکی ام بود که به حقیقت پیوست. من خیلی خوشحالم و افتخار می کنم که توانستم به کسب این موفقیت کمک کنم. من لحظه های به یادماندنی بسیاری را با این تیم تجربه کردم.
کلوزه که متولد لهستان است، بازی در تیم ملی آلمان را در سال 2001 آغاز کرد و سپس در چهار دوره مسابقات جام جهانی در سال های 2002، 2006، 2010 و 2014 شرکت کرد.

او با به ثمر رساندن 16 گل در جریان برتری 7 بر یک آلمان مقابل برزیل در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 موفق شد بالاتر از رونالدو در صدر جدول برترین گلزنان تاریخ این رقابت ها قرار بگیرد.
این مهاجم تیم لاتزیو خاطر نشان کرد: موفقیت تیم لاتزیو همیشه از اولویت های من بوده است. من به هدف خود در تیم ملی آلمان رسیدم ولی هنوز اهداف شخصی زیادی در زندگی دارم. اطرافیانم می دانند که من بسیار جاه طلب هستم. وظیفه من به عنوان یک مهاجم زدن گل است، گرچه برای این کار همواره به هم تیمی هایم متکی هستم و از آنها تشکر می کنم.
کلوزه در 137 بازی پیراهن تیم ملی آلمان را بر تن کرد و از این نظر بعد از لوتار ماتئوس قرار دارد.
تیم آلمان هرگز در مسابقاتی که او گل زده، نباخته است.
یوآخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان در مورد او گفته است: کلوزه یک ستاره و از بزرگترین مهاجمان تیم ملی آلمان است. به ندرت بازیکنی با ویژگی های او دیده ام. جای او به عنوان یک بازیکن خوب همیشه در تیم ملی خالی خواهد بود و من از اینکه توانستم مدتی را در کنار او کار کنم، خوشحالم.
چندی پیش نیز فیلیپ لام کاپیتان تیم ملی آلمان از این تیم خداحافظی کرده بود.
ورزشی**1210**9126



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن