تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم تنوع بخشي در درآمدزايي و فراهم آوري رفاه جامعه عشايري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۴۷ب.ظ)
وزير جهاد کشاورزي تاکيد کرد: لزوم تنوع بخشي در درآمدزايي و فراهم آوري رفاه جامعه عشايري وزير جهاد کشاورزي در نشست شوراي سياستگذاري عشاير کشور با موضوع بررسي «برنامه ريزي راهبردي براي جامعه عشايري» اظهار داشت: اين برنامه بايد جامع، بلند نظرانه و در برگيرنده ايده‌ها، روش‌هاي نو و متضمن کار و فعاليت جديد و اثر بخش باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود حجتي تأکيد کرد: برنامه راهبردي جامعه عشايري بايد به گونه‌اي طراحي شود که عشاير به سطح قابل قبولي از درآمد و خدمات دسترسي داشته باشند تا اين سبک و شيوه زندگي پايدار بماند.
وي تصريح کرد: اين برنامه ضمن لحاظ نمودن همه عوامل موثر در زندگي جامعه عشايري بايد با نگاهي مبتکرانه و نه از موضع انفعالي و براساس پيش بيني‌هاي بلند مدت و دربرگيرنده فرصت‌هاي نهان در جامعه تدوين شود و نبايد برنامه فقط بر مبناي مشکلاتي که امروز براي ما مشهود است، صورت پذيرد.
وزير جهاد کشاورزي خاطرنشان کرد: در اين برنامه بايد ببينيم شرايط بهتري و بدتري از نگاه جامعه عشايري چيست و ارائه خدمات براساس خواست اين جامعه صورت پذيرد.
حجتي در بخش ديگري از سخنانش در نشست شوراي سياستگذاري عشاير کشور، اظهار داشت: پيش بيني تنوع بخشي در درآمدزايي عشاير در برنامه راهبردي مي‌تواند به پايداري اينجامعه کمک کند.
وي خاطرنشان کرد: هدايت عشاير به توليد گياهان دارويي و استفاده از درآمد و ارزش افزوده آن مي‌تواند در همين راستا باشد.
وزير جهاد کشاورزي همچنين توسعه و گسترش بيمه تامين اجتماعي عشاير را خدمتي در جهت اعتمادبخشي و پايداري اينجامعه و اين سبک زندگي عنوان و تاکيد کرد: بايد جهت گيري برنامه‌ها به سمت بهره برداري پايدار از مراتع، فراهم آوري رفاه مطلوب براي خانواده‌هاي عشايري، سيستم‌هاي مناسب کوچ منطبق با طبيعت و فرهنگ عشاير و بهبود وضعيت اقتصادي باشد.
وي خطاب به مديران تاکيد کرد: در تدوين برنامه راهبردي از تمامي نظرات اعم از بخش خصوصي، دانشگاهي و نمايندگان جامعه عشايري بهره گيري شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن