تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819942367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گیلان: همواره همراه اندیشه های اصیل مردمی بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار گیلان: ایرنا همواره همراه اندیشه های اصیل مردمی بوده است رشت - ایرنا - استاندار گیلان همزمان با هشتاد سالگی خبرگزاری جمهوری اسلامی و در بازدید از این رسانه ملی با اشاره به نقش مهم خبرنگاران و ضرورت امانتداری آنها گفت: ایرنا همواره همراه اندیشه های اصیل مردمی بوده است.


ˈمحمدعلی نجفیˈ روز دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گیلان در رشت ارتباط موثر خبرنگاران با دولت را حائز اهمیت دانست و افزود: خبرنگاران بایستی با دولت و مسوولان ارتباط دوسویه داشته باشند.
نماینده عالی دولت در استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد : اندیشه های شهید صارمی و شهیدان عرصه قلم، بایستی بیشتر متجلی شود.
وی با بیان اینکه خبرنگاران رسالت مهمی بر عهده دارند، خاطر نشان کرد: دستگاه های اجرایی بایستی شما را در کنار خود ببینند و همکاری های لازم را برای بیان مسایل و رفع مشکلات مردم داشته باشند.
نجفی در ادامه به نگاه عالمانه خبرگزاری جمهوری اسلامی و خبرنگاران فعال و سختکوش این رسانه اشاره و تصریح کرد : تیزبینی، باهوشی و همراه بودن اندیشه های اصیل مردم در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گیلان کاملاً مشهود است.
وی با بیان حضور آگاهانه و موثر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گیلان در بحران برف سال گذشته اظهار کرد : خبرنگاران در برف سال گذشته با تهیه خبرهای مختلف برای رفع مشکلات مردم در کنار مسوولان بودند.
وی با اشاره به شعار راستگویی دولت تدبیر و امید بیان کرد : مدیران دستگاه های مختلف در این دولت بایستی با خبرنگاران همکاری و آمارهای درست ارایه دهند.
نجفی آموزش خبرنگاران را برای حرفه ای بودن در کارشان مهم دانست.

* برگشت اعتبارت پژوهشی دستگاه ها در گیلان ظلم است
استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت توجه به مقوله مهم پژوهش گفت: برگشت اعتبارات پژوهشی دستگاه های مختلف گیلان ظلم به این استان است.
ˈمحمدعلی نجفیˈ در ادامه سخنانش در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گیلان در رشت افزود : سال 91 ، 700 میلیون تومان از پول پژوهش و تحقیقات برگشت خورده که این ظلمی به گیلان است.
وی با بیان اینکه دستگاه ها را موظف کردیم که یک ریال از بودجه پژوهشی را برگشت ندهند ، اظهار کرد : اعتبارات پژوهشی دستگاه ها بایستی در جای خودش به نحو احسن و با نظارت استفاده شود.

* خبر خوش استاندار از افزایش محصول برنج در گیلان
استاندار گیلان با اشاره به افزایش محصول برنج سال 93 در این استان گفت: در سال جاری حداقل10 درصد افزایش محصول برنج داریم.
ˈمحمدعلی نجفیˈ افزود: بر اساس آمارها ، 60 درصد محصول برنج برداشت شده که 40 درصد بقیه نیز در چند روز آینده برداشت می شوند.
نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اهمیت حمایت از کشاورز و ایجاد انگیزه در او برای فعالیت در شغل کشاورزی اظهار کرد : کشاورز در صورت حمایت، دلگرم به کشت و کار می شود.
وی با اشاره به بحران خشکسالی در قبل از نشاء برنج در سال جاری تصریح کرد : با تلاش همه دستگاه های مربوطه و همکاری کشاورزان، این بحران را پشت سرگذاشتیم و امروز شاهد افزایش محصول برنج هستیم.

* انتقاد استاندار گیلان از پایین بودن سرانه فضای سبز
نماینده عالی دولت در گیلان با انتقاد از پایین بودن سرانه فضای سبز در این استان گفت : سرانه پایین فضای سبز در گیلان جای تاسف دارد.
نجفی افزود: در جلسات کاری با شهرداران، استانداران و معاونت های مختلف این موضوع پی گیری می شود.
وی اظهار داشت : حفظ زیبایی استان گیلان و فضای سبز از موارد ارزشیابی مدیران است.
ˈامیرحسین کبیریˈ رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی گیلان نیز در ابتدای این دیدار گفت: قلم، اصلی ترین ابزار خبرنگار و برنده ترین سلاح اوست همو که خداوند متعال در قرآن کریم به قلم و آنچه می نگارد، سوگند خورده بر این اساس، رسالت خبرنگاران همچون رسالت انبیاء الهی ، ارزشمند و مقدس است.
وی ادامه داد: اینک در هشتاد سالگی ایرنا، خبرگزاری جمهوی اسلامی مرکز گیلان بعد از نزدیک به دو دهه، افتخار میزبانی از نماینده عالی دولت در استان را دارد تا گوشه ای از خدمات و جلوه ای از تلاش های خود را مستقیماً معروض دارد.
وی با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب از خبرگزاری ایرنا به عنوان نبض نظام اسلامی و همچنین بیان رییس جمهوری مبنی بر سپری شدن دوران مونولوگ رسانه ای و ضرورت برقراری رابطه ای دو سویه بین رسانه و مخاطب تصریح کرد: ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام با رعایت سه مولفه سرعت ، دقت و صحت در فرآیند تولید و انتشار خبر، بر اولویت صحت و دقت تاکید دارد و به عنوان رسانه ملی، مقبولیت در اطلاع رسانی را بر معروفیت کاذب ترجیح می دهد.
کبیری افزود: ایرنا در تقابل بین سرعت و صحت مطالب خبری، ابتدا به دنبال اطمینان به صحت مطالب است و می کوشد زمینه تضارب آراء و انتقال دیدگاه های مردم به مسوولان و بالعکس را فراهم کند.
وی با بیان گزارشی از عملکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی استان گیلان ، به نقش آفرینی موثر این رسانه ملی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره و اضافه کرد: ایرنا، حضوری چشمگیر و برجسته در ثبت حماسه عظیم ملت در این دوره از انتخابات داشته و کوشید اثرگذاری رسانه ای خود را از حضور خیره کننده و دارای پیام ملت در صندوق های اخذ رأی به گونه ای چشمگیر نمایان سازد.
کبیری ادامه داد: ایرنا پس از انتخابات نیز تلاش کرد گفتمان اعتدال و راهبردهای دولت تدبیر و امید برای نشاط آفرینی در جامعه و امیدبخشی به مردم را تبیین و دستآوردهای ملموس آن را به اطلاع عموم برساند.
وی اضافه کرد: همانطور که رییس جمهوری به طور مستقیم برآمده از رأی ملت است، ایرنا نیز تجلی رأی مردم بوده و انعکاس خدمات خدمتگزاران ملت را وجهه همت خویش می داند.ک/2
7286 / 695



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن