تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 دی 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

رفع تاری و تشخیص پلاک

پرگابالین

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بهترین قالیشویی تهران

بورس کارتریج پرینتر در تهران

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

ثبت شرکت فوری

تابلو برق

خودارزیابی چیست

فروشگاه مخازن پلی اتیلن

قیمت و خرید تخت برقی پزشکی

کلینیک زخم تهران

خرید بیت کوین

خرید شب یلدا

پرچم تشریفات با کیفیت بالا و قیمت ارزان

کاشت ابرو طبیعی

پرواز از نگاه دکتر ماکان آریا پارسا

پارتیشن شیشه ای

اقامت یونان

خرید غذای گربه

رزرو هتل خارجی

تولید کننده تخت زیبایی

مشاوره تخصصی تولید محتوا

سی پی کالاف

دوره باریستا فنی حرفه ای

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1844962868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهنام نیک فر|دنیای مجازی(مجیدآنلاین) |Max-Maya-Phothoshop-Poser-Vray -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: بهنام نیک فر|دنیای مجازی(مجیدآنلاین) |Max-Maya-Phothoshop-Poser-Vray .:BEHNAM:. 02 فروردين 1388, 19:25به نام خدا دوباره سال نو رو به همه ی دوستان تبریک می گم. شرکت در مسابقه در مقابل بزرگانی مثل شما خیلی سخته خوشحال میشم ما هم تو جمع خودتون راه بدید. ایده ی کار: پای کامپیوتر نشسته بودم تو سایت مجیدآنلاین بودم فکر کنم توی همین انجمن که یک دفعه یک نور روشن چشمم رو می گیره و احساس می کنم در یک سرزمینی بزرگ هستم و کوچیک شدم. از پشت منظره ی اتاقم معلوم بود . کنجکاو شدم رفتم جلو دیدم وای پشت این کوه یک شهر بزرگ از دنیای فناوریه.به شهر رفتم.اونجا همه چیز با دنیای ما فرق داشت همه چیز برای پیشرفت علم و فناوری.جلویم یکسری تابلو بود که نوشته بود برای عضویت در سایت از سمت راست و برای ورود به شهر از سمت چپ و برای ورود به انجمن های تخصصی مستقیم بروید. جلوی انجمن های تخصصی یک نگهبان بود که از ما کارت عضویت و پسورد رو می گرفت.و بعد می گذاشت ما بریم. ما عضو شدیم و رفتیم. عجب شهری بود همه فعال بودند .اینجا همه ی نرم افزارهای گرافیک هستند. به بازار رفتم و مجموعه ی رازهای فوتوشاپ رو خریدیم. بعد به یک ایستگاه رفتم فکر کنم صلواتی بود . کل پلاگین های گران رو مفتی گذاشته بود.سبد دانلود رو از مسیول اونجا گرفتیم و هرچه می خواستیم گذاشتیم توی سبد. بعد به وارد انجمن ها شدم.چه بحث داغی. کاربرانی زرد رنگ بودند که مثل اینکه یک پولی دادند تا کاربر ویژه بشوند.(چه جلب) اوه اوه چه بحث جنجالی یکی از کاربران به اسم فرخ داره از امضای سایت انتقاد می کنه. خب بریم ببینیم چه خبره قضیه این بود که انگار فضای امضای سایت کمه. این مطلب رو ول کردم رو رفتم به جاهای دیگه ی سایت . بعضی از کاربران رنگشون سبزه .من قبلا این رنگ رو یک جا دیده بودم.اره رنگ همون مسیول هر قسمته. جلوی کار یک کوه مثل کوهی است که روش نوتشه هالیوود ولی روش نوشته مجید انلاین پایینش هم نوشته طراحی توسط ماندانا.(عجب!) خوب دیگه داشتم برمی گشتم بعد از یک روز تاریخی در حالیکه در یکی از دستام چیزهایی بود که دانلود کرده بود م و در دست دیگم چیزهایی بود که خریده بودم. سفر عالیهی بود به شهر مجید انلاین.به دری رفتم که ازش اومدم. بابام: بیدار شو بیدار شو. من : چی شده؟!بزار بخوابم. بابام: تو از دیشب تا صبح پشت کامپیوتر خوب بودی. من:گفتم چی؟بیدار شدم دیدم اره توی سایت مجیدانلاین بودم و صفحه ای هستم که ایمان داشته ایده میداده. دست بکار شدم و همین ایده رو برای مسابقه ساختم. از ایمان جان هم تشکر می کنم که توی این هفته خیلی فعال بود زحمت کشید. قربون همگی بهنام Sherlock_Holmes 02 فروردين 1388, 20:44بهنام جان خوشحالم که تو هم شروع کردی... منتها یادت باشه که طبق قوانین باید مراحل کارت رو قرار بدی... از همینجا شروع کن... :wink: فکر کنم کار جالبی باشه کارت..! عنوان تاپیکت هم تغییر داده شد تا شبیه قالبی که همه بچه ها میذارن باشه... موفق باشی... .:BEHNAM:. 02 فروردين 1388, 20:48ایمان جان بزار داستان کار تموم بشه چشم حتما. Sherlock_Holmes 02 فروردين 1388, 21:03ok... داستانو گفتی فکر کردم منظورت اینه که کار که تمام شد میذاری... :wink: منتظرم... راستی با 5 تا فریم برای کمیک استریپ که مشکلی نیست؟ امیدوارم بتونی تو 5 تا... .:BEHNAM:. 02 فروردين 1388, 21:07راستی با 5 تا فریم برای کمیک استریپ که مشکلی نیست؟ امیدوارم بتونی تو 5 تا... مشکل که هست ولی من اگه شد اندازه ی تصاویر رو بزرگ می کنم سعی می کنم توی یک تصویر نیمه بزرگ همه چیز رو نشون بدم. ولی هیچی انیمیشن نمیشه. راستی اندازه ها باید چقدر باشند؟! Farrokh 02 فروردين 1388, 22:36شرکت در مسابقه در مقابل بزرگانی مثل شما خیلی سخته خوشحال میشم ما هم تو جمع خودتون راه بدید. من هم بسیار خوشحالم که شما رو اینجا داریم جمع هم همیشه مشتاق پذیرش دوستان خوب و با وفا بوده هست و خواهد بود موفق باشید .:BEHNAM:. 03 فروردين 1388, 16:59با تشکر از لطف دوستان. پست اول ویرایش شد. امیدوارم با کمک استریپ از پسش بر بیام. Farrokh 03 فروردين 1388, 17:15آقا من برای اینکه از اسمم استفاده شده پول می خوام :d شوخی کردم باعث افتخاره ولی فکر کنم قرار بود به شخص خاصی اشاره نشه ! به هر حال هنوز هم منتظر طرحت هستیم می دونی که یکی از مهم ترین قسمت های هنر تصمیم گیری در مورد چگونگی اجراشه ! مثلا مجسمه ی داوود میکلانژ به خاطر اینکه خوب سنگ تراشی شده اینقدر مشهور نیست به خاطر ایده ی میکلانژ و دید هنریش (مثلا وایستادنشو ببین و با کارای هنرمندای قبل از میکلانژ مقایسه کن ) وگرنه الان دستگاه هایی هستن که خیلی بهتر از میکلانژ سنگ تراشی می کنن جوری که خودش انگشت به دهن بمونه ولی عمرا اون از کار اون دستگاه ها انگشت به دهن بمونه چرا که اونا هنر ندارن اینایی که گفتم فقط برای این بود که اهمیت شیوه ی اجرا رو از دیدگاه خودم بهت نشون بدم موفق باشی animations 03 فروردين 1388, 17:57به... ایده که خیلی خوبه .:behnam:. جان. امیدوارم بشه اجراش کرد. خیلی باحاله. :d gigamax 03 فروردين 1388, 18:05ایده خیلی جالبه اما پیاده سازیش توی 5 تا Still image خیلی حوصله و هنر می خواد . مطمئنم می تونی از پسش بر بیای !! امیدوارم موفق باشی دوست من ! راستی فرخ مشهور شد بچه ... فرخ یه امضا میدی ؟! .:BEHNAM:. 03 فروردين 1388, 19:39قا من برای اینکه از اسمم استفاده شده پول می خوام :d شوخی کردم باعث افتخاره ولی فکر کنم قرار بود به شخص خاصی اشاره نشه ! به هر حال هنوز هم منتظر طرحت هستیم می دونی که یکی از مهم ترین قسمت های هنر تصمیم گیری در مورد چگونگی اجراشه ! مثلا مجسمه ی داوود میکلانژ به خاطر اینکه خوب سنگ تراشی شده اینقدر مشهور نیست به خاطر ایده ی میکلانژ و دید هنریش (مثلا وایستادنشو ببین و با کارای هنرمندای قبل از میکلانژ مقایسه کن ) وگرنه الان دستگاه هایی هستن که خیلی بهتر از میکلانژ سنگ تراشی می کنن جوری که خودش انگشت به دهن بمونه ولی عمرا اون از کار اون دستگاه ها انگشت به دهن بمونه چرا که اونا هنر ندارن اینایی که گفتم فقط برای این بود که اهمیت شیوه ی اجرا رو از دیدگاه خودم بهت نشون بدم موفق باشی ممنون به نکته ی جالب و خوبی اشاره کردی.خوشبختانه مشکل من توی اجرای کار نیست مشکل من درحال حاظر توی گنجاندن کار در 5 تصویر است.کاشکی دوستان هم موافق با انیمیشن بودند البته اینم بگم که انیمیشن برای من 4 برابر سخت تر میشه ولی مشکلی توی ارایه ی مطلب ندارم. اخه فرخ جان به نظر من الان هیچ جا اونطوری برای مسابقه ی انیمیشن وقت نگذاشتند می تونیم با همین ایده شروع کنیم.ای کاش می شد. لاخره باید از یکجا شروع کرد مخصوصا برای این ایده ای که باب همین کاره. به... ایده که خیلی خوبه .:إBEHNAM:. جان. امیدوارم بشه اجراش کرد. خیلی باحاله. : ُ انشا...:wink: یده خیلی جالبه اما پیاده سازیش توی 5 تا Still image خیلی حوصله و هنر می خواد . مطمئنم می تونی از پسش بر بیای !! امیدوارم موفق باشی دوست من ! مرسی همین طور شما.والا با 5 تا تصویر که فکر نکنم بشه ولی دیگه باید بسازیم.:-? راستی فرخ مشهور شد بچه ... فرخ یه امضا میدی ؟! اره پس چی نقش اول کاره. Sherlock_Holmes 03 فروردين 1388, 20:53ولی فکر کنم قرار بود به شخص خاصی اشاره نشه ! درسته... طبق قوانین لطفا از این مورد چشم پوشی کنید... ایده ی شما به اندازه کافی گویا هست... نیازی به شخصیتهای واقعی سایت نیست...:wink: shirani 04 فروردين 1388, 00:04اصفهان پایتخت انیمیشن ایران :rose: مطمئن هستم که می تونی vray گیر آوردی .:BEHNAM:. 04 فروردين 1388, 00:21اصفهان پایتخت انیمیشن ایران :rose: مطمئن هستم که می تونی vray گیر آوردی صد البته اصفهان پایتخت انیمیشن هست ولی نمی دونم چرا اصفهان از مشهد هنوز پیشرفت نکرده؟!(در کامپیوتر) نه هنوز هم اون رو گیر نیاوردم خواستم بهت زنگ بزنم که گوشیم سوخت فعلا گوشی کسی دستمه. اگه میتونی این وی ری و پیکسار و برزیل رو برای مایا 8 و مکس 8 لینک مستقیم نه وب خودت رو پی ام بزار هلاکشم.اگه جایی هم میشناسی که کلش رو می فروشه بگو. شرلوک جان باشه ولی جریان امضا رو میارم وسط ولی از اسم خبری نیست. ----------------------------- در مورد کار: امشب شخصیت های کار رو با مکس درست می کنم. و اگه شد فردا میگذارمش. shirani 04 فروردين 1388, 00:27vray برای مایا 7 و 8.5 دارم اون لینک های سایت خودم هم لینک مستقیم با سرعت 2 برار از راپید شر تو اون هفته برات آپ میکنم الا اینترنت ذغالی دارم منتظر کارکترها Sherlock_Holmes 04 فروردين 1388, 00:37شرلوک جان باشه ولی جریان امضا رو میارم وسط ولی از اسم خبری نیست. این خیلی خوبه... ببینم چیکار میکنی با این قضیه... .:BEHNAM:. 04 فروردين 1388, 05:15فعلا که اعصابم خوره این سیستم من با گرافیک 256 و رم 512 و پنتیوم 4 توی ساخت یک کاراکتر low-poly ُمونده.می خوام شکم طرف رو یکم اسموت کنم هنگ می کنه.نمیدونم چیکار کنم. از اون ور می خوام با مایا محیط رو بسازم.یک کوه ساختم که وقتی می خوام رندر بگیرم 2 ساعت طول میده بعدش هم هنگ. فعلا دارم کل کار رو روی کاغذ طراحی می کنم به امید مدلسازی و هنگ نکردن سیستم. اگه کسی پیشنهادی داره می پذیریم.:D تازه از دیگر مشکلات این کار بگم که دارم سعی می کنم این همه چیز رو روی عکس نشون بدم.تجربه ی کمیک استریپ سه بعدی و مفهومی هم بنده ندارم.اگر انیمیشن می شد که خیلی خوب بود.(تو توی همین رندر و مدلسازی موندی اون وقت می خوای انیمیشن رندر بگیری؟!!!) به هر حال امیدوارم این مشکلات حل بشه. کار کاراکتر ها فعلا می مونه واسه ی بعد تا ببینم با این سیستم ذغالی باید چیکار کنم. --------------------- vray برای مایا 7 و 8.5 دارم اون لینک های سایت خودم هم لینک مستقیم با سرعت 2 برار از راپید شر تو اون هفته برات آپ میکنم الا اینترنت ذغالی دارم ممنون دادا منتظرم. این خیلی خوبه... ببینم چیکار میکنی با این قضیه... مشکلات بسیار است و ما ناتوان.:lol: .:BEHNAM:. 05 فروردين 1388, 15:50منتظر خبرهای ویژه از این تاپیک باشید. + شات های کار. allah3d 06 فروردين 1388, 09:05سلام به همگي به خصوص بهنام جان ... عيد همگي مبارك ... آقا طرحت خيلي خوبه ... ولي بعيد ميدونم اين همه اتفاق رو توي چند تا عكس بشه نشون داد .... با اين ايده ميشه فيلم سينمايي درست كرد ... و صد البته رو دست انيميشنهاي پيكسار ( روباتها - شرك - وال اي - .... ) ميزنه ....:d بي صبرانه منتظريم ... موفق باشي ... hooman_designx 06 فروردين 1388, 12:06طرحت خیلی خوفه ..... منتظرم ببینم چه می کنی!:wink: .:BEHNAM:. 06 فروردين 1388, 17:30البته یکسری ایده هایی کمدی و طنز هم بهش اضافه شده. من انیمیشنش رو دارم درست می کنم. از انیمیشن عکس می گیرم و میگذارم. راستی دوستان موقعه ای که می خوام بدن یک کاراکتر رو تربو اسموت کنم توی مکس گیر می کنه روش دیگه ای برای اسموت کردن کاراکتر نیست؟ shirani 06 فروردين 1388, 17:58مش اسموت هم هست .:BEHNAM:. 08 فروردين 1388, 01:49خبرهای جدید: محیط شهر مجیدانلاین داره واسه کار انیمیشن ساخته میشه. بزودی یک شات از کار میگذارم. شخصیت کار رو هم با پوزر ساختم.فعلا همینه شاید عوض بشه. چمن کاری و جاده سازی هم کردم خیلی خوف شده. .:BEHNAM:. 08 فروردين 1388, 01:50راستی سعی کردم کیفیت کار رو در سطح فوق العاده ای بیارم بالا خیلی سخت بود البته بزارید سیستم بره بالا حساب رقیب هام رو می رسم.:wink: Sherlock_Holmes 09 فروردين 1388, 00:26شخصیت کار رو هم با پوزر ساختم.فعلا همینه شاید عوض بشه. چمن کاری و جاده سازی هم کردم خیلی خوف شده. یه چیزی ازش نشون بده شاید نظرات بقیه بکارت بیاد.. کی میخوای یه عنوان برای کارت انتخاب کنی؟ .:BEHNAM:. 09 فروردين 1388, 01:47سلام فعلا نه اولین شات 15 فروردین. راستی شرلوک جان من چند تا سوال پرسیدم توی انجمن مکس خوشحال میشم جوابش بدی. =-------------- عنوان دیشب گذاشتم نمی دونم چرا نیومده . حتما میگذارم همین الان. ُشرلوک جان فقط موضوع صفحه ی اول درست میشه. بقیه نمیشه اگه میشه موضوع پست اولم رو برای بقیه بزار. .:BEHNAM:. 09 فروردين 1388, 02:04فعلا هم این تاپیک بیکار نمی مونه. من 3 موضوع واسه ی بحث تا موقع شات ها دارم که تصمیم رو با نظر بچه ها می گیرم. 1- از چه موتور رندری برای عکس استفاده کنم ؟ (تک فریم) از چه موتور رندری برای انیمیشن استفاده کنم؟ 2- از مدل های high poly ُ استفاده کنم یا low poly ؟ 3- شخیت های کار انسان واقعی باشند یا نمادین؟! ----------------------------------------------------------------------- قسمت های اضافه شده به کار: شخصیت داستان که من هستم یعنی می فهمه که کسانی که پست می دهند و سر میز تالار گفتگو هستند و همه و همه از یک جا کنترل می شوند یعنی این ها خودشون نیستند این ها کسایی هستند که از یک منطقه کنترل می شوند. و می فهمه که مجید آنلاین یک شهر نیست بلکه دنیای در ذهن ماست که بر اثر تصور ساخته میشه . و جایی است که همه از طریق یک خط اینترنت می تونند به اون جا وصل بشوند. همچنین می فهمه که همه ی کاراکتر ها یا بهتره بگم اعضای سایت رو نمیشه دید .یعنی هیچکدم رو نمیشه دید اون ها هم ما رو نمی بییند. ( من توی کار شخصیتی به عنوان خودم رو نشون می دم ولی اعضای دیگر رو یا نشون نمیدم یا با رنگ های کاربریشون (زدر و آبی و سبز و قرمز) نشون میدم.اون ها هم شخصیت هایی هستند ولی فقط خودشون می دونند چطوریند یعنی شما در کار شخصیت من رو می بینید ولی کاربرهای دیگه من رو به رنگ مشکی یا مثلا سبز می بییند همینطوری که من اون ها رو به یک رنگ می بینم هرکس رو فقط میشه از طریق کارش و اوانارش تا حدودی شناسایی کرد و همچنین فعالیتش ما اینجا هیچکس رو نمی بینم.ما ایمان رو از طریق کارهایی که برای سایت انجام میده می شناسیم. این دو ویژگی کار داره کار رو جذاب تر می کنه. منتظر دوستان هستم. فرخ ، گیگا مکس ، ایمان ، نوید . ماندانا خانوم و بقیه دوستان منتظر شنیدن نظرتون یک > در مورد 3 تا سوال و دو > در مورد داستان و قسمت های اضافه شده یا اگه پیشنهاد و انتقادی دارید هستم. فعلا تا اماده شدن شات و مدل ها در مورد این مورد بحث خواهیم کرد. با تشکر shirani 09 فروردين 1388, 14:371 - تک فریم Vray , انیمیشن منتال ری ( البته نظر من )2 - از Hp یا همون high poly 3 - نمادین باشه جالب تر mkf.cgi 09 فروردين 1388, 15:24vray كيفيت بالا,سرعت پايين,تك فريم mentalray كيفيت پايين ,سرعت بالا,انيميشن البته اگه سيستمت خوبه vray خيلي بهتر عمل ميكنه. مدل با جزئيات بالا بهترين انتخاب براي مسابقه است. شخصيت ها بهتره نمادين باشن تا محدوديت براي ايجاد كاراكتر ها كم بشه. راستي توضيحات جالب و منطقي نوشتي اما به نظرم چيز جديدي براي عرضه نداره يا بهتر بگم اصلا داستان نيست,بيشتر براي معرفيه محيط و روابط بين شخصيت هاست. موفق باشي. .:BEHNAM:. 10 فروردين 1388, 05:55نتایج تا الان: داستان به کلی تغییر کرد و اسون تر شد. شخصیت های کار مشخص شدند و بزودی اسکیس ها رو میگذارم. مدل های های پولی استفاده شد و موتور رندر وی ری و شخصیت ها تقریبا نمادین. .:BEHNAM:. 22 فروردين 1388, 13:22انصراف. دلیل من توی همین تاپیک و توی انجمن تری دی سوال پرسیدم در مورد مکس و مایا که بلد نبودم ولی هیچکس جوابم رو نداد. مسابقه هدفش اموزشه.خواستیم با این مسابقه یک چیزی یاد بگیریم که این مدیران انجمن تری دی اصلا قسمت سوالات و درخواست ها و اینا رو چک نمی کنند و هیچکس جواب ما رو نداد. اصلا از این وضع مسابقه که اینطوری هست خوشم نیومد. شرمنده دوستان. Farrokh 22 فروردين 1388, 14:32دوست من میل خودته ولی جا زدن همیشه راحت ترین کاره اگر هم کسی جوابتو نمی ده خودت که می تونی دنبال جواب بری animations 22 فروردين 1388, 15:44.:BEHNAM:. جان، به این زودی منصرف شدی؟؟ شات هم که نشونمون ندادی. مدل سازی با مکس بلد نیستم که سوالهات رو جواب بدم. ولی توی این تاپیکت که هر چی پرسیدی بچه ها جواب دادن... :-? حالا میل خودته بخوای ادامه بدی یا نه. ولی خوشحال می شم اگه ایده جالبت رو اجرا کنی. موفق باشی. :rose: Farrokh 22 فروردين 1388, 20:34دوست من سوالت چی بوده همینجا بپرس خوب اگه بدونیم جوابت می دیم اگر کسی جوابت نداده شاید به این دلیله که تاپیک سوالت دیده نشده همین جا بپرسش به هر حال بازم میل خودته که ادامه بدی یا نه ! .:BEHNAM:. 22 فروردين 1388, 21:46 .:BEHNAM:. 22 فروردين 1388, 21:47نه اگه بتونم بسازمش یعنی جواب وسوال هام بگیرم برای چی انصراف بدم. Sherlock_Holmes 23 فروردين 1388, 00:52دوست عزیزم تاپیکی که زدید طبق قوانین سایت نیست... قوانین هم واسه ساده شدن کار همه ی ما هست... شما چند نوع سوال مختلف رو توی یه تاپیک قرار دادید که کمتر کسی رغبت میکنه به همش جواب بده... شما سوالاتت رو توی تاپیکهای جدا و در بخش مربوطش بذار تا بهتر نتیجه بگیری... ضمن اینکه اگر در مورد کاری که داری میزنی راهنمایی میخوای بهتره توی همین تاپیک مسابقت بپرسی... به نظرم این خیلی موثرتره... . موفق باشی... منتظر اجرای مراحل بعدی کارت هستیم.. Farrokh 23 فروردين 1388, 07:36سلام دوستان. من نیاز به 6 تا اموزش دارم که بعضی هاش رو مطمین نیستم روش ساخت درسته می خواستم بپرسم. 1- برای ساخت جاده باید یک پلن بسازیم و تکسچر جاده رو روش قرار دهیم و یکم قوسش بدیم؟! 2- برای ساخت اسمان بهترین روش که کیفیتش بالا باشه چیه؟ 3- اگه میشه یک اموزش فارسی ساخت کوه بگذارید. 4- برای ساخت چمن در مایا باید از پینت افکت استفاده کرد یا راه دیگه ای هم هست؟ مکس پینت افکت نداره؟! 5- اگه میشه یک موتور وی ری برای مکس 8 لینک مستقیم و یک موتور رندر انیمیشن برای مایا 8 بگذارید. سوال هایی که مایا هست رو شرمنده چون کمه گفتم یک جا بزنم. __________________ 1 - بی شمار راه وجود داره برا این کار ساده ترین راه همونیه که توی تاپیکت جواب داده شده 2- بهترین راهش استفاده از عکس بک گرانده کلید 8 رو بزنید و در شاخه ی مپ جلوی بک گراند بیت مپ را انتخاب و تکسچر آسمونتون رو انتخاب کنید 3-توی همین انجمن roohollah گذاشتتش به نام اون یه سرچ بکن احتمالا پیدا می کنی (تاپیک خیلی قدیمیه)(و آموزش یه پلاگینه که اسمش یادم نیست 4-مایا رو نمی دونم ولی تو مکس چمن رو می تونی با دیسپلیمنت ویری بسازی(فقط باید سمپل هاش خیلی زیاد باشه 5-موتور رندر v-ray هست و برای انیمیشن mental ray خود مکس هست برای یافتن ویری هم بازم تو همین انجمن سرچ بزن کلا یه چیزی بهت بگم این تجربه ی خودمه جای اینکه توی یه فوروم تاپیک بزنی و سوال بپرسی اگه یه سرچ کوچولو رو نت بزنی بیشتر از حد نیازت جواب در اختیارت قرار می گیره وقت خودت هم هدر نمی ره تنبل بازی نکن و سرچ کن ببخشید که رک گفتم موفق باشی .:BEHNAM:. 13 ارديبهشت 1388, 15:37سلام دوستان () اینم از کار من. شخصیت ها با = Poser 7 ُآسمان = Ps چمن ها = Maya & Ps ساختمان دور دست مجیدانلاین = Ps کامپیوتر = Ps & Max جاده = Ps - Tex-Max .:BEHNAM:. 13 ارديبهشت 1388, 15:42قسمت های اماده : علف های روی جاده با فوتوشاپ- نمای دور دست. البته این رو هم بگم چمن رو چمن شده.یعنی قبلش چمن داشته و من هم با مایا که رندر گرفتم روش گذاشتم که طبیعی جلوه بکنه. .:BEHNAM:. 13 ارديبهشت 1388, 19:38کسی پیشنهاد - نظر و ایده و اصلاحات نداره؟! animations 13 ارديبهشت 1388, 20:42خسته نباشی .:BEHNAM:. جان. به نظرم هنوز جای کار داره. :wink: از ساختمون مجیدآنلاینت خوشم اومد. به نظرم اگه کاراکترها نزدیک ساختمون باشن جالبتر باشه. بعدش، خیلی شبیه هم شدن. کاش پزهاشون با هم فرق می کرد. راجع به قیافه شون نظر نمی دم، چون من تناسبات فانتزی رو بیشتر دوست دارم. فقط صورتشون که سیاه شده، عین دزدها شدن. اگه می خوای شناخته نشن، خوب بود موهاشون رو هم سیاه می کردی و روی رندرت تجدید نظر می کردی تا به نظر بیاد سایه افتاده روشون. gigamax 13 ارديبهشت 1388, 21:48سلام بهنام جان ... کار خوبی شده !! اما یه اصل نا نوشته ای در گرافیک و طراحی کانسپت هست که میگه : نباید همه چی متقارن و شبیه به هم باشه !! (البته این اصل توسط گیگامتین قراره منتظر بشه :lol:) جدی می گم . کاراکترهایی که ساختی کاملن شبیه همن فقط بعضی هاشون رنگاشون فرق می کنن ... باید حالت بالهاشون ، لباسشون ، ژستشون و ... با هم فرق کنه تا بیننده به این حس برسه که این ها با هم متفاوتن و یکی نیست اون مجید آن لاین در زمیه باید تو انی فاصله از حالت فوکوس خارج شده باشه و تار باشه




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 826]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن