واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Animation + Big Sentor hooman_designx 29 اسفند 1387, 14:00سلام به دوستای خوبم. یه مدتی نبودم دلم خیلی براتون تنگ شده بود. ------------------------ مثل همیشه به سبک خودم یه کار درست کردم با این تفاوت که مدل رو انیمیت کردم.( به عنوان رزومه ) -------------------------------------- اسم طرح BIG SENTOR هستش ، طراحی کارکتر ، مدلینگ ، تکستچر ، ریگیگ و انیمیت با خودم بوده نرم افزار ها : maya 2008 photoshop Cs4 -------------------------------------------------------------- این فایل انیمیت شدست ، با پسونده .move حتما با quickTime بازش کنید البته فایل برای دانلود رو فشرده کردم با فرمت (rar.) (.move).jpg از سرور زیر میتونید دانلود کنید : (توجه : فایل دوم رو با کیفیت بهتر و رفع اشکال اضافه کردم) با حجم mb 1.2 low باحجم mb 2 high --------------------------------------------------------------------------- اینم عکسی که به سبک کارای قبلیم درست کردم اندازش 1000*625 هستش که سایز اصلیش 1600* 1000 B 1173824082 ------------------------------------------------------------------------------------------ سال خوبی برای همتون آرزو میکنم. mkf.cgi 29 اسفند 1387, 16:45آقا هومن تبريك كار خوبي شده.:rose: مدلينگ و تكسچرينگ خوب شده اما انيميشن خيلي سادس ,ولي حركت خود پوست خوب از آب دراومده. بيشتر در موردش توضيح ميديد,مثلا ريگينگ كارو استخوان بندي. animations 29 اسفند 1387, 18:01خیلی عالیه. ساده و خوب. فقط راه رفتنش یه کم تیک می زنه. DIMO 29 اسفند 1387, 21:53به به...آقا هومن عزیز حال شما خوبه،کم پیدایی عزیز... کار جالبی شده،خیلی لذت بردم...منم با نظر mkf.cgi موفقم یکم راجع به ریگ کردن کاراکتر و میزان زمانی که روی کل این کار وقت گذاشتی صحبت کن.... hooman_designx 30 اسفند 1387, 00:00خیلی ممنون از نظرات و راهنماییاتون ..... آقا هومن تبريك كار خوبي شده. مدلينگ و تكسچرينگ خوب شده اما انيميشن خيلي سادس ,ولي حركت خود پوست خوب از آب دراومده. بيشتر در موردش توضيح ميديد,مثلا ريگينگ كارو استخوان بندي. در مورد ریگیگ باید بگم خیلی زمان برد مخصوصا که دومین کارم بودش و کارکتر هم یه خورده پیچیده بود. تعداد مفاصل رو متناسب با کارکتر تنظیم کردم و مفصل اصلی (root) رو پایین شکم قرار دادم ، اما IK ها اگه مطلع باشین ما دو نوع IK داریم IK handle و IK spline از اولی برای ارتباط بین مفاصلی استفاده میشه که معمولا بیشتر از دو مفصل نباشن مثل سرشونه تا بزو یا بند های انگشتان و . . . . دومی برای مفاصلی که ارتباط نزدیکی نسبت به هم دارن استفاده میشه یعنی تاثیر حرکت یکی روی چند مفصل هم اعمال میشه مثل ستون فقرات و ..... اینایی که گفتم قسمت اول ریگ کردن هستش دو قسمت دیگه هم داره که شامل : 1- تنظیم وزن vertex ها برای مفاصل 2-استفاده از اجسام کنترولی و پیوند ها (aim , point , parent و ... ) یه سوال : "انيميشن خيلي سادس" ؟ یعنی چی به نظر شما کجاش سادس ؟ راه کاری ، نظری ، کمکی داری ؟ ممنون میشم کمک کنی animations خیلی عالیه. ساده و خوب. فقط راه رفتنش یه کم تیک می زنه. ممنون از نظرت تیک رو خودم متوجه شدم . دلیلش هم اینکه من فقط یه سیکله راه رفتن رو رندر گرفتم و اون با افتر افکت تکرار کردم ولی قسمت سینه ها و شکم که از داینامیک پیروی میکنن به طور غیر منتظره حرکت میکنن . اگه من تعداد تکرار frame ها رو بیشتر میکردم این اتفاق نمی افتاد. مشکل تیک رو رفع کردم. ممنونم. DIMO به به...آقا هومن عزیز حال شما خوبه،کم پیدایی عزیز... کار جالبی شده،خیلی لذت بردم...منم با نظر mkf.cgi موفقم یکم راجع به ریگ کردن کاراکتر و میزان زمانی که روی کل این کار وقت گذاشتی صحبت کن.... سلام دیمو جان : ممنونم ، لطف کردی نظر دادی :) من چند وقته که دارم سخت روی مایا کار میکنم واسه همین نمیرسیدم به بچه ها سر بزنم ولی دورادور به سایت یه نگاهی مینداختم:cry: دلم واسه همتون تنگ شده بود.:oops: زمان بندی رو تقریبی میگم : -طراحی کارکتر 6 ساعت طول کشید تا به نتیجه رسیدم. -مدیلنگ 7 روز -تکسچر 5 روز (جات خالی تا چه شبایی تا صبح بیدار بودم ) -ریگیگ 10 روز -انیمیشن 3 روز - رندر 45 دقیقه به خاطر رزولشن بالای تکسچر. .:BEHNAM:. 30 اسفند 1387, 03:00سلام خیلی خوب شده. میگم کار دومت که عکسه رو با چه موتوری رندر گرفتی؟ :Mohsen: 01 فروردين 1388, 09:45سلام هومن جان كار قشنگي شده ولي چرا كل كارو رندر نگرفتي، اگه مثل وايرش كامل بود خيلي باحالتر بود :) hooman_designx 01 فروردين 1388, 11:31.:BEHNAM:. سلام خیلی خوب شده. میگم کار دومت که عکسه رو با چه موتوری رندر گرفتی؟ بهنام جان با موتور خاصی رندر نگرفتم ، با موتور رندر خود مایا . بهتر بگم از مدل یه رندر گرفتم بعد از گوگل earth یه عکس از بالای برج میلاد تهیه کردم بعد تو فتوشاپ کامپوزیت کردم . :Mohsen: سلام هومن جان كار قشنگي شده ولي چرا كل كارو رندر نگرفتي، اگه مثل وايرش كامل بود خيلي باحالتر بود ممنونم. چون میخواستم جزییات مدل بیشتر دیده شه واسه همین از نزدیک گرفتم. اگه یکی دوتا از بچه ها بخوان ، چشم حتما این کا رو براتون انجام میدم. Farrokh 01 فروردين 1388, 18:24سلام خیلی قشنگ بود من فقط یکم با تکسچر پوستش مشکل داشتم (عین سطح ماه پر از چاله چوله به نظر می رسید) حرکت سینه هاش جالب و طبیعی بود ولی تکسچرش یکم به نظر میاد کشیده شده باشه راه رفتنش هم هی لوپ شده بود اگر به اینور و اونور نگاه کنه و کلش رو خیلی خشن اینور و اونور کنه خیلی خوبه ادامه بده موفق باشی سال نو هم مبارک MEGA WAVE 03 فروردين 1388, 00:50هومن جان من تخصص انیمیشن و 3d ندارم ، برا همین نمیتونم توی بهتر شدن کار نظر سازنده ای بدم. فقط خواستم بگم لذت بردم از دیدنش ، خیلی خوشحال شدم وقتی دیدمش ... بنظر من که از سطح بالایی برخوردار هست. شاد زی BehrouzPc 03 فروردين 1388, 00:51به نظر من بسیار زیبا شده loyal1365 03 فروردين 1388, 01:14هومن جان کارت عالیه. خیلی جالب از کار دراومده. موفق باشی. امیدوارم من هم بتونم چنین چیزی رو بسازم. البته هنوز برای من یخورده زوده. درسهای دانشگاه و کارهای متفرقه نمیزاره درست و حسابی مایا کار کنم. hooman_designx 03 فروردين 1388, 02:11f_tabande سلام خیلی قشنگ بود من فقط یکم با تکسچر پوستش مشکل داشتم (عین سطح ماه پر از چاله چوله به نظر می رسید) حرکت سینه هاش جالب و طبیعی بود ولی تکسچرش یکم به نظر میاد کشیده شده باشه راه رفتنش هم هی لوپ شده بود اگر به اینور و اونور نگاه کنه و کلش رو خیلی خشن اینور و اونور کنه خیلی خوبه آخ..... نگو جون هومن کلی فکر کردم کلی زحمت کشیدم تا تکسچر رو درست کردم!!!! اگه با زیبراش درست میکردم دستم باز تر بود ولی با فتوشاپ در آوردم ..... خودت میدونی که عوض کردنش چه مکافاتی داره!!؟ دوباره بخوام عوضش کنم کلی داستان داریم ( درست کردن خود تکسچر, bump map , specular color و ... ) ولی میتونم رو انیمیشن تجدید نظر کنم امتهان می کنم ببینم چه جوری میشه !!! مرسی MEGA WAVE هومن جان من تخصص انیمیشن و 3d ندارم ، برا همین نمیتونم توی بهتر شدن کار نظر سازنده ای بدم. فقط خواستم بگم لذت بردم از دیدنش ، خیلی خوشحال شدم وقتی دیدمش ... بنظر من که از سطح بالایی برخوردار هست. خیلی ممنونم دادشه من ! همین که سر زدی نظر دادی یه دنیا برام ارزش داره ! بازم ممنونم:rose: behrouzpc به نظر من بسیار زیبا شده از شما هم ممنونم لطف کردی نظر دادی .... loyal1365 هومن جان کارت عالیه. خیلی جالب از کار دراومده. موفق باشی. امیدوارم من هم بتونم چنین چیزی رو بسازم. البته هنوز برای من یخورده زوده. درسهای دانشگاه و کارهای متفرقه نمیزاره درست و حسابی مایا کار کنم. مرسی .... ایشالا توهم بتونی بسازی.... اگه تلاش کنی مطمئن مطمئن باش که نتیجه خوبی میگیری.... منم مثل تو دانشجو ام ، بین خودممون بمونه به خاطر مایا یه ترم دانشگاه مشروط شدم:wink: ولی احساس میکنم ارزشش رو داشت. موفق باشی! 3ehzad/ 03 فروردين 1388, 10:08هومن جان من هر کاری کردم موفق نشدم کارتو ببینم ولی امیدوارم هروز کارای بهتری بزاری و تو کارت موفق باشی
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 369]