تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819614245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سعدحریری: نباید اجازه دهیم عده ای اندک،اسلام را بهانه اقدامات تروریستی قراردهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سعدحریری: نباید اجازه دهیم عده ای اندک،اسلام را بهانه اقدامات تروریستی قراردهند بیروت – ایرنا - « سعد حریری» رییس حزب جریان المستقبل لبنان تاکید کرد: نباید اجازه دهیم عده ای اندک و گمراه، اسلام و رسالت پیامبر گرامی (ص) را بهانه ای برای اقدامات تروریستی و ایجاد فتنه و تفرقه میان مسلمانان و ضربه زدن به زندگی مشترک و مسالمت آمیز مسلمانان و مسیحان درمنطقه از جمله عراق و لبنان قرار دهند.


به گزارش ایرنا، سعد حریری که روز جمعه گذشته بعداز سه سال و 4 ماه ترک وطن به لبنان بازگشته است، روز یکشنبه در مراسم درضیافت ناهاری که به مناسبت انتخاب « عبداللطیف دریان» مفتی جدید لبنان برپا کرد، با تاکید به اینکه « امروز نیاز به خطابه ها و سخنان حافظ اعتدال داریم» ،گفت: لبنان در مرحله ای سخت ازتاریخ خود قرار دارد و روابط مسلمانان هم در شرایطی سخت قرار گرفته است.
شیخ دریان در نشست روز یکشنبه شورای اعلای اسلامی شرعی لبنان با کسب 74 رای از 93 رای ریخته شده به صندوق اخذ رای به عنوان مفتی جدید لبنان انتخاب و جایگزین شیخ « محمد رشید قبانی» شد.
رییس حزب جریان المستقبل در ادامه سخنان خود با تاکید بر اهمیت حمایت از وحدت اسلامی و زندگی مشترک مسلمانان و مسیحیان گفت که لبنان با خطرها و تهدیدهای بزرگی مواجه است.
وی افزود: خداوند فاسدانی را که ، دین و شریعت و رسالت پیامبر گرامی اسلام (ص) را وسیله ای برای اقدامات تروریستی و ایجاد تفرقه و فتنه و سیطره بر دیگران قرار می دهند، مشمول عفو و بخشش خویش قرار نمی دهد.
سعد حریری، مسئولیت دارالفتوی لبنان و همه علمای مسلمان دراین مرحله از تاریخ لبنان را « بسیار بزرگ» دانست و خاطرنشان کرد: نباید تردید و اختلافی در مبارزه با تندروی و نجات رسالت اسلام و جلوگیری از سقوط مسلمانان در وادی تروریسم وجود داشته باشد.
نخست وزیر اسبق لبنان تصریح کرد: ما به عنوان سیاستمداران هم باید مسئولیت خود را تحمل کنیم و نباید رضایت بدهیم که تعدادی اندک از تندروها از اسلام و مسلمانان برای مقابله با دیگر شرکای ما در لبنان و جهان اسلام و عرب سوء استفاده کنند.
رییس حزب جریان المستقبل گفت: عده ای که مسیحیان عراق را مجبور به ترک تاریخ و سرزمین خود کرده اند گروهی گمراه و دشمن اسلام هستند و هیچ ارتباطی با رسالت پیامبر گرامی (ص) ندارند.
سعد حریری با قدردانی از « عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی برای اختصاص یک میلیار دلار کمک به ارتش و نیروهای امنیتی لبنان برای مبارزه با گروه های تروریستی ، افزود: خواستار موضع مشترک و روشن عربی و اسلامی هستیم تا از زندگی مشترک بین طوایف دینی در منطقه و بویژه لبنان حمایت شود.
خاورم ** 1324



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن