تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813096692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجمع اعتراض آمیز پزشکان زنجانی به جنایات اسرائیل غاصب در غزه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تجمع اعتراض آمیز پزشکان زنجانی به جنایات اسرائیل غاصب در غزه زنجان - ایرنا - شماری از پزشکان زنجانی، امروز /شنبه/ در حمایت از مردم مظلوم غزه و اعتراض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین تجمع کردند.


به گزارش ایرنا، مسوول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان در این تجمع که در مقابل ساختمان اداری این دانشگاه و با هدف محکوم کردن جنایات بی شرمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه انجام شد، گفت: امروز وظیفه بشریت به ویژه آزادی خواهان جهان حمایت از مردم غزه است و متاسفانه سران برخی کشورها بر اقدامات وحشیانه رژیم غاصب اسراییل مهر تایید می زنند.
حجت الاسلام محرمعلی شیرمحمدی ادامه داد: امروز مدعیان حقوق بشر در برابر اقدامات غیرانسانی اسرائیل غاصب در غزه که دل هر انسانی را به درد می آورد سکوت اختیار کرده اند و این بسیار نگران کننده است.
وی با بیان اینکه کمک های بشر دوستانه جهانیان به مردم غزه در گذرگاه رفح توقیف شده است، اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در تکمیل جنایات ضد بشری خود، مانع ارایه خدمات درمانی و امدادهای پزشکی به مجروحان غزه می شود.
مسوول نهاد نمایندگی رهبرمعظم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: اسرائیل غاصب بدون توجه به کنوانسیون های بین المللی، مدارس وابسته به سازمان ملل را مورد هدف قرار می دهد و با استفاده از جنگ افزارهای مختلف کودکان مظلوم و بی دفاع را به خاک و خون می کشد.
حجت الاسلام شیر محمدی تصریح کرد:خداوند سبحان وعده پیروزی حق بر باطل و نجات مستضعفان از چنگان ستمگران را داده است و به یقین جنگ غزه با پیروزی مسلمانان خاتمه خواهد یافت.
وی با تاکید بر اینکه دین مبین اسلام پیام آور صلح و دوستی، برادری و وحدت است، اظهار کرد: امروز جنایت برخی گروه ها به نام اسلام در برخی کشورها و انجام فعالیت هایی مغایر با ارزش های این دین آسمانی از سوی آنان، چهره ای خشن از اسلام را به تصویر می کشد.
مسوول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی زنجان و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: اسلام انسانیت و ارزش های اسلامی را مورد تکریم قرار داده و حامی ستمدیدگان است.
به گزارش ایرنا، تجمع کنندگان با سر دادن فریاد ˈمرگ بر اسرائیلˈ، ˈجنایات اسرائیل جنایت آمریکاست، این همه قتل و غارت حمایت آمریکاستˈ و ˈمرگ بر رژیم کودک کشˈ جنایت های ددمنشانه این رژیم غاصب علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.
همچنین تجمع کنندگان با حمل پلاکاردهایی با مضامین ˈاسرائیل نابود باید گرددˈ اعتراض خود را نسبت به این جنایت ها نشان دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی از یک ماه پیش مردم بی دفاع غزه را مورد حملات زمینی و هوایی قرار داده که این حملات تاکنون بیش از یک هزار و 900 شهید و صدها مجروح بر جای گذاشته است که بیش از یک چهارم آنان کودک هستند.
596/7320



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن