تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819456964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی: 16 قایقران برای عضویت در تیم ملی کانوپولو جوانان انتخاب شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرمربی: 16 قایقران برای عضویت در تیم ملی کانوپولو جوانان انتخاب شدند مراغه - ایرنا - سرمربی تیم ملی جوانان کانوپولو مردان گفت: 16 قایقران به منظور عضویت در تیم ملی کانوپولو جوانان برای اعزام به مسابقات جام جهانی فرانسه انتخاب شدند.


علیرضا آبش زاده، روز شنبه در گفت و گو اختصاصی با ایرنا افزود: این افراد شامل فرزاد جعفری، محمد جمشیدیان، آرش درویشی و علی دلفان از اراک، رضا انصاری و رامین هادی از تهران، مصطفی کنارنگ، رضا بیگی و حسین احمدی فر از چهارمحال بختیاری، مهرداد جافری از البرز، امید آسمانی، محمد غلامی نژاد و مهرداد رحیمی از تبریز، محمد صمدانی از اصفهان و محمد حسین مرتضوی و امیرحسین محمدی از زنجان هستند.
وی اظهار کرد: از بین این ورزشکاران، هشت نفر برای اعزام به مسابقات جام جهانی فرانسه انتخاب می شوند.
سرمربی تیم ملی کانوپولو آقایان در رده سنی جوانان ادامه داد: تیم ملی 20 شهریور به این مسابقات اعزام می شود و بازی های خود را در شهر نورماندی فرانسه در روزهای دوم تا نهم مهر انجام می دهد.
آبش زاده، یادآوری کرد: تیم ملی کانوپولوی جوانان ایران در مرحله مقدماتی این مسابقات با تیم های آلمان، دانمارک و کانادا هم گروه است.
وی گفت: هم اکنون ورزشکاران انتخاب شده برای تیم ملی تمرینات نیمه قدرتی خود را تا دو هفته زیر نظر مربیان در مراغه انجام می دهند.
وی خاطرنشان کرد: تیم ملی پس از اتمام این اردو، اردوی دیگری نیز در تهران برای انجام تمرینات سرعتی و تاکتیکی و تمرکز انجام می دهد و مربیان و اعضای تیم نیز مسابقات تیم های حریف را نیز بازبینی و آنالیز خواهند کرد.
نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کانوپولوی آقایان در رده سنی جوانان از 15 تا 17 مرداد در مراغه برگزار شد.
در این رقابت ها تیم مرکزی پس از غلبه بر تیم زنجان به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم چهار محال بختیاری نیز به مقام سوم رسید.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
590/245



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن